Intellectuelen komen in alle vormen en maten.quote:
Groot en kan zinnen van meer dan 5 woorden maken. Dat maakt al snel indruk op een bepaalde groep. Dan ga je in jezelf geloven blijkbaar.quote:
Als Ueda bij de les is wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:14 schreef Coco het volgende:
Hoe is het gevoel hier jongens? Appeltje eitje?
Sow, heeft het blijkbaar nodig als uitlaatklep.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Intellectuelen komen in alle vormen en maten.
Wij hebben ook (al een jaar of 8 inmiddels) zo’n autist naast ons in de Kuip, vriendelijke vent hoor en doet geen vlieg kwaad, maar er komt geen zinnig woord uit, hij krijst veel en soms staat ie zo stijf van de alcohol en pillen dat hij vroegtijdig naar huis moet. Mijn pa had een tijdje geleden een soort van gesprek met hem, blijkt hij fiscaal jurist te zijn, gewoon universitair opgeleid en alles![]()
Feyenoord-genot.
Wat ik wat lastig vind met Ferri is dat de techniek ook lijkt te ontbreken. En dat leer je niet zo makkelijk bij.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat riep vPersie ook over Borges
Volgens mij valt Ferri ook gewoon een beetje tegen. Wat niet gelijk zegt dat het niks gaat worden, Slot vond Santi ook helemaal niks aan het begin.
Zeg allemaal niet zoveel idd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Intellectuelen komen in alle vormen en maten.
Wij hebben ook (al een jaar of 8 inmiddels) zo’n autist naast ons in de Kuip, vriendelijke vent hoor en doet geen vlieg kwaad, maar er komt geen zinnig woord uit, hij krijst veel en soms staat ie zo stijf van de alcohol en pillen dat hij vroegtijdig naar huis moet. Mijn pa had een tijdje geleden een soort van gesprek met hem, blijkt hij fiscaal jurist te zijn, gewoon universitair opgeleid en alles![]()
Feyenoord-genot.
Logische opstelling op zich.quote:
Meh weer die amateur voetballer op links.quote:
Yep. Ik zet in op een terugkeer naar The Blades.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zal dan wel snel weggaan. Heeft wel getraind (zei Gio gisteren).
Op links hebben we verder nog Borges.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meh weer die amateur voetballer op links.
Ik vind dat toch slecht. allemaal leuk met die wessels en kraaijeveld, maar dan zie ik toch liever anelquote:
Ik ook, maar ik gok dat na de wedstrijd duidelijk wordt dat er een deal rond is, en dat het risico dat hij een poot breekt of zo meer prio krijgt dan het risico dat het tegen met alle respect GAE fout gaat zonder hem als speler of invaller.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind dat toch slecht. allemaal leuk met die wessels en kraaijeveld, maar dan zie ik toch liever anel
Ik heb niet kunnen betrappen wat Anel beter kan dan Kraaijeveldquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind dat toch slecht. allemaal leuk met die wessels en kraaijeveld, maar dan zie ik toch liever anel
het salaris is meer of je hem wilt houden of verkopen, verder vind ik hem wel duidelijk beter dan kraaijeveld. Ik snap prima dat Feyenoord hem wil verkopen, maar ook dat je gewoon je sterkste selectie moet neerzettenquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb niet kunnen betrappen wat Anel beter kan dan Kraaijeveld
En hij vangt wel een PL-salaris
Wat doet hij precies beter dan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
het salaris is meer of je hem wilt houden of verkopen, verder vind ik hem wel duidelijk beter dan kraaijeveld. Ik snap prima dat Feyenoord hem wil verkopen, maar ook dat je gewoon je sterkste selectie moet neerzetten
vooral het verdedigen zelf, de posities (toegegeven met een volle bezetting achterin). Anel komt wel in moeilijkheden wanneer de backs hoog gaan, maar kraaijeveld vind ik daarin ook niet echt sterkquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat doet hij precies beter dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |