Toch al de tweede Balkanslager bij Feyenoord die het niet lijkt te redden omdat hij aan de bal niks kan, na Spajic (wie kent hem nog)quote:
Ik vrees dat we nog even moeten wachten.quote:
Keihard GEFLOPT bij Sociedad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb wat beelden gezien maar die Javi Lopez lijkt me nu al verreweg de beste linksback van de eredivisie
Totdat Bos terugkomt vanzelfsprekend.
Ach, Hancko flopte ook keihard bij Fiorentina of all placesquote:
Hoe heette die Balkanslager die uiteindelijk geen minuut speelde ook alweer? Gehaald door Beenhakker meen ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch al de tweede Balkanslager bij Feyenoord die het niet lijkt te redden omdat hij aan de bal niks kan, na Spajic (wie kent hem nog)
Blijkt dat stereotype ‘Feyenoorders houden enkel van harduh werkers!!’ toch niet zo te kloppen
Ignjatovicquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe heette die Balkanslager die uiteindelijk geen minuut speelde ook alweer? Gehaald door Beenhakker meen ik.
Boeiendquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:49 schreef Alpha0 het volgende:
Bah ze hebben weer wat geld te besteden daarin 020 met verkoop van Godts.
Ze zijn wel hun met afstand beste speler kwijtquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:49 schreef Alpha0 het volgende:
Bah ze hebben weer wat geld te besteden daarin 020 met verkoop van Godts.
Als het blijft bij kreupele bejaarde spelers als Blind, Ter Stegen en Henrique of een of andere party Braziliaan dan hoeven we ons echt niet druk te maken.quote:
Godts heeft wel het rendement, maar qua bijdrage in het team vond ik hem nooit heel sterk. Een net iets betere versie van Moussa in mijn ogen. Mochten ze Lang halen gaan ze er denk ik niet op achteruit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn wel hun met afstand beste speler kwijt
Hij stak er wel bovenuit in en slecht team, op zich was zijn prestatie vorig seizoen beter dan van Saibari die beter bediend werd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godts heeft wel het rendement, maar qua bijdrage in het team vond ik hem nooit heel sterk. Een net iets betere versie van Moussa in mijn ogen. Mochten ze Lang halen gaan ze er denk ik niet op achteruit.
Wel goed onderhandeld, zou mooi zijn als Feyenoord op een punt komt dat het ook zulke bedragen krijgt voor aanvallers. Wellicht was het gelukt met Paixao als je die nog een seizoen had gehouden.
Beetje appels en peren wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij stak er wel bovenuit in en slecht team, op zich was zijn prestatie vorig seizoen beter dan van Saibari die beter bediend werd.
Sem Steijn stak er qua rendement ook bovenuit in een slecht team, ik snap wel wat je bedoelt hoor maar het is zoals Caland zegt een beetje appels en perenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij stak er wel bovenuit in en slecht team, op zich was zijn prestatie vorig seizoen beter dan van Saibari die beter bediend werd.
Geduld Pel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:02 schreef De_Pel het volgende:
Na het aanstellen van Eenhoorn en Rico was ik echt lyrisch, en de start van de window leek meer dan hoopgevend, maar ondertussen begin ik toch wel “mehh…” te denken over deze window. Kunnen we de heren vooralsnog amper aanrekenen overigens, ze zijn natuurlijk ook gewoon opgescheept met een paar vaten stront en een stuk of 20 lijken in de kast / selectie. Toch moeten er eigenlijk nog wel wat centjes binnenkomen en met name (een) buitenspeler(s) worden gehaald.
Iedereen die het AD de afgelopen jaren gelezen heeft kent dit verhaal, want allejezus wat is dit een oude magnetronmaaltijd die weer opnieuw opgewarmd is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 07:26 schreef H.FR het volgende:
Interessante special vh AD. Sommigen kennen het verhaal waarschijnlijk wel.
https://www.ad.nl/redacti(...)l-geld-te-verdienen/
Ik wist niet dat het Boekarest-filmpje uit dat groepje kwamquote:Op zondag 16 augustus 2026 07:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Iedereen die het AD de afgelopen jaren gelezen heeft kent dit verhaal, want allejezus wat is dit een oude magnetronmaaltijd die weer opnieuw opgewarmd is.
Blijft bijzonder vervelend voor onze lieve FOK!-medeuser dat hij met dit soort debielen te maken heeft gekregen omdat hij progressieve waarden vertegenwoordigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |