Ik ben zo ontzettend bang voor het niveau van de vragen op de persconferentie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:06 schreef DeeBee het volgende:
Xavi wordt vandaag gepresenteerd: Depay, Van Dijk, nieuwe namen, wat wil hij met Oranje? - https://nos.nl/l/2628211
Bord op schooted
De immer inspiratieloze bagger en voorspelbare namen die de revue passerenIk hoop dat Xavi nooit Nederlands leert en deze schoolkranttroep negeert
quote:Feyenoordfans Rotterdam Radicals komen met statement na vuurwerkactie: ‘Ga je niet dood van hoor’
Flinke aderlating voor mijn vrijdag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Radio Romano stopt vanwege Roelofs ochtendshow op Radio 2![]()
![]()
@:mani89
Hoe snel zullen ze vragen of hij al wat Nederlands spreekt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend bang voor het niveau van de vragen op de persconferentie.
Of hij liever bitterballen heeft of een stukje Gouda kaas?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe snel zullen ze vragen of hij al wat Nederlands spreekt?
Kroket of frikandel? Gourmetten of steengrillen? Roodbond of zwartbond? Roodbont of zwartbont natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of hij liever bitterballen heeft of een stukje Gouda kaas?
Die 1e vraag heeft Peter Bosz afgelopen weekend al voor iedereen beantwoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kroket of frikandel? Gourmetten of steengrillen? Roodbond of zwartbond?
Ik las roodbandquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kroket of frikandel? Gourmetten of steengrillen? Roodbond of zwartbond?
En wat was zijn antwoord?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die 1e vraag heeft Peter Bosz afgelopen weekend al voor iedereen beantwoord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]Met vanielje ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
• Do you know Kees Smit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend bang voor het niveau van de vragen op de persconferentie.
Oopsquote:
Vissers?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
• Do you know Kees Smit?
🚨🗣️ Xavi: "I know him, yes."
• Is he more like Xavi, Iniesta or Busquets?
Wie was dit?
Kleine twee weken terug moest ze al verstek laten gaan bij de presentatie van de nieuwe attractie in haar Dollywoodquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:32 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht serieus dat die al eerder jaar was overleden, maar dat was Bonnie Tyler.
Van NEC kon je ook niet verwachten dat ze de CL halen, eigenlijk was 1 voorronde overleven al prima gedaan. En ook meer kans op punten in de EL waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Pistolero het volgende:
Ik ga weer een seizoen lang intens genieten van de immer voortdurende downfall van het Nederlandse voetbal.
Plaatsing hier had wel 6 bonuspunten opgeleverd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van NEC kon je ook niet verwachten dat ze de CL halen, eigenlijk was 1 voorronde overleven al prima gedaan. En ook meer kans op punten in de EL waarschijnlijk.
Twente dar begint in de voorronde EL en er straks al uit ligt voor de poulefase, dat is wel treurig
Ga je Dumfries selecteren, want hij speelt bij Real Madrid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hallo Xavi, hoe spreken we je naam uit?
Niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je Dumfries selecteren, want hij speelt bij Real Madrid.
Gvd wat zijn dit voor vragen
Het lokale gezag kan op deze lijn een uitzondering maken want zij besluiten uiteindelijk over het toestaan of faciliteren van dergelijke demonstraties, waarbij binnen de driehoek wordt afgestemd over de wijze van handhaving. Daar kan het beste worden beoordeeld wat er nodig is om een demonstratie veilig te laten verlopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:54 schreef Pistolero het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ent-lovp-25-augustus
Dit krachtige statement kan je vast waarderen @:Pino112 .
https://www.facebook.com/reel/1081623364446575/quote:
Is dit de Speld?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:54 schreef Pistolero het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ent-lovp-25-augustus
Dit krachtige statement kan je vast waarderen @:Pino112 .
Ik snap wel dat de NOS het zo brengt, maar ik blijf dit soort koppen toch fout vinden. Als je zoiets zegt in het artikel zelf, okay.quote:Na stortvloed bijna honderd doden • Honderden vermisten onder wie mogelijk een Nederlander
En deze kop, kan dit?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de NOS het zo brengt, maar ik blijf dit soort koppen toch fout vinden. Als je zoiets zegt in het artikel zelf, okay.
Dit land is toe aan veranderingquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |