Ik ben zo ontzettend bang voor het niveau van de vragen op de persconferentie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:06 schreef DeeBee het volgende:
Xavi wordt vandaag gepresenteerd: Depay, Van Dijk, nieuwe namen, wat wil hij met Oranje? - https://nos.nl/l/2628211
Bord op schooted
De immer inspiratieloze bagger en voorspelbare namen die de revue passerenIk hoop dat Xavi nooit Nederlands leert en deze schoolkranttroep negeert
quote:Feyenoordfans Rotterdam Radicals komen met statement na vuurwerkactie: ‘Ga je niet dood van hoor’
Flinke aderlating voor mijn vrijdag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:37 schreef Slobeend het volgende:
Radio Romano stopt vanwege Roelofs ochtendshow op Radio 2![]()
![]()
@:mani89
Hoe snel zullen ze vragen of hij al wat Nederlands spreekt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend bang voor het niveau van de vragen op de persconferentie.
Of hij liever bitterballen heeft of een stukje Gouda kaas?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoe snel zullen ze vragen of hij al wat Nederlands spreekt?
Kroket of frikandel? Gourmetten of steengrillen? Roodbond of zwartbond? Roodbont of zwartbont natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of hij liever bitterballen heeft of een stukje Gouda kaas?
Die 1e vraag heeft Peter Bosz afgelopen weekend al voor iedereen beantwoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kroket of frikandel? Gourmetten of steengrillen? Roodbond of zwartbond?
Ik las roodbandquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kroket of frikandel? Gourmetten of steengrillen? Roodbond of zwartbond?
En wat was zijn antwoord?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die 1e vraag heeft Peter Bosz afgelopen weekend al voor iedereen beantwoord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]Met vanielje ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind extinguishes a candle and energizes fire
• Do you know Kees Smit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend bang voor het niveau van de vragen op de persconferentie.
Oopsquote:
Vissers?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
• Do you know Kees Smit?
🚨🗣️ Xavi: "I know him, yes."
• Is he more like Xavi, Iniesta or Busquets?
Wie was dit?
Kleine twee weken terug moest ze al verstek laten gaan bij de presentatie van de nieuwe attractie in haar Dollywoodquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |