Deed ik in een tent vorige weekquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kom naar Valencia! Weeralarmpje vandaag voor 42 graden😍.
Stacaravan met 37 graden en geen airco was ook geen pretjequote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deed ik in een tent vorige week
Helaas voor Mona heeft Volendam niet genoeg inwoners voor een zetel.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Zijn jullie al lid van Project 2029?
https://krispijnpunt.subs(...)euwe-partij-van-mona
Alle extreemrechtse en racistische wappies verzamelen!
Blij dat ik gewoon naar een Waddeneiland gaquote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Stacaravan met 37 graden en geen airco was ook geen pretje
Boven 30 graden begint temperatuur eindelijk beetje aangenaam te wordenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Stacaravan met 37 graden en geen airco was ook geen pretje
Ok koffieplanter.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 20:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Boven 30 graden begint temperatuur eindelijk beetje aangenaam te worden
KENNERSPUBLIEKquote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
25 graden in Baskenland was goddelijk vorige week. Heerlijk. Daar komen we weer eens terug.
En als je dan ziet wat voor rommel er via het Champions-pad kan binnenkomenquote:
BBB, PVV, Mona, Gidi, JA'21, FVD, SGP, VVD ... we kunnen de ondergang alvast invullen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Zijn jullie al lid van Project 2029?
https://krispijnpunt.subs(...)euwe-partij-van-mona
Alle extreemrechtse en racistische wappies verzamelen!
Enige systematiek wat er nog enigszins een competitie voor kampioenen van probeert te maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:52 schreef Szura het volgende:
[..]
En als je dan ziet wat voor rommel er via het Champions-pad kan binnenkomen
Weghorst komt wel op de nominatie voor domste transfer van de zomer. Dat is helemaal geen voetballer.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Twente heeft ook wel echt een zouteloos kutelftal. Waterdrager Zerrouki als man die de kar moet trekken, dan weet je het wel.
Dit kan toch nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:34 schreef Pino112 het volgende:
Bestuurders die vorige week maandag met hun trekker over de A31 in Friesland reden, krijgen toch geen bekeuring. Eerder liet de politie nog weten de betrokken boeren achteraf te willen beboeten.
Hahahahaha ach dit land
Als Extinction Rebellion een stel trekkers koopt en lekker een stukje gaat rijden over de snelweg worden ze ongetwijfeld direct door hun kop geschoten. Zo rolt ONZE politie dan ook wel weer.quote:
Die hadden vorig seizoen een leuk tijdelijk effect waar alles perfect samen viel. Dat blijft echt nooit plakken. Maar borderliner Weghorst erbij halen die gewoonweg niet begrijpt dat hij als basisspeler niet meer mee kan op Eredivisie-niveau is wel de ideale manier om het direct te laten instortenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Twente heeft ook wel echt een zouteloos kutelftal. Waterdrager Zerrouki als man die de kar moet trekken, dan weet je het wel.
Sommige mensen hebben nog een functionerend moreel kompas.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat in 4 jaar 100 miljoen euro netto verdienen.
Zeg daar maar nee tegen.
Als het alternatief 10 miljoen in 4 jaar is(wat het minimaal zal zijn), zou nee zeggen vrij makkelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat in 4 jaar 100 miljoen euro netto verdienen.
Zeg daar maar nee tegen.
100 mln is wel andere orde dan 10 mlnquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Als het alternatief 10 miljoen in 4 jaar is(wat het minimaal zal zijn), zou nee zeggen vrij makkelijk moeten zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Volgens mij maak jij je drukker om ons dan dat wij ons daadwerkelijk druk maken om Memphis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jullie Memphis-obsessie is ongezond.
Mijn prioriteit ligt bij Barcelona-bashen🫡.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij je drukker om ons dan dat wij ons daadwerkelijk druk maken om Memphis.
Hablo Espanolquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand Ramzi verklaren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |