Ik snap wel dat de NOS het zo brengt, maar ik blijf dit soort koppen toch fout vinden. Als je zoiets zegt in het artikel zelf, okay.quote:Na stortvloed bijna honderd doden • Honderden vermisten onder wie mogelijk een Nederlander
En deze kop, kan dit?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de NOS het zo brengt, maar ik blijf dit soort koppen toch fout vinden. Als je zoiets zegt in het artikel zelf, okay.
Dit land is toe aan veranderingquote:
Dit kan ook echt niet, man man man.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kan ook gewoon.
Eerder een 'erg mooi'.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ratko Mladic is geen 'ach' waard.
Heb het altijd vreemd gevonden dat je bij oorlog de tegenstander niet zou mogen vermoorden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ratko Mladic is geen 'ach' waard.
Ik zie Feyenoord alleen punten pakken tegen Viking, in ieder geval.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar. Halen de NL clubs opgeteld meer of minder dan 9,5 punt in de CL
Ja, lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze precies 9.5 punt halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef franklop het volgende:
Noorwegen uit. Dat worden 0 punten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord alleen punten pakken tegen Viking, in ieder geval.
Samen halen ze er wel meerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef franklop het volgende:
10 miljoenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die linksback daarentegen kun je beter niet opstellen.
Daar heeft iemand z'n huiswerk niet gedaan. Die gozer stond in Brazilië bekend als groot talent, maar hij had toen ook al een bepaalde reputatie. Vaker in de kroeg te vinden dan op het voetbalveld, dat idee. En dan toch meerdere ploegen die talloze miljoenen in hem investeren, I can fix him.quote:
Ziekelijk narcistisch.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |