Heb het altijd vreemd gevonden dat je bij oorlog de tegenstander niet zou mogen vermoorden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ratko Mladic is geen 'ach' waard.
Ik zie Feyenoord alleen punten pakken tegen Viking, in ieder geval.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar. Halen de NL clubs opgeteld meer of minder dan 9,5 punt in de CL
Ja, lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze precies 9.5 punt halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef franklop het volgende:
Noorwegen uit. Dat worden 0 punten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord alleen punten pakken tegen Viking, in ieder geval.
Samen halen ze er wel meerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:04 schreef franklop het volgende:
10 miljoenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die linksback daarentegen kun je beter niet opstellen.
Daar heeft iemand z'n huiswerk niet gedaan. Die gozer stond in Brazilië bekend als groot talent, maar hij had toen ook al een bepaalde reputatie. Vaker in de kroeg te vinden dan op het voetbalveld, dat idee. En dan toch meerdere ploegen die talloze miljoenen in hem investeren, I can fix him.quote:
Ziekelijk narcistisch.quote:
Ik ken een echte narcist in mijn leven. En dat is geen feest. Daar steekt Weghorst schril bij af.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ziekelijk narcistisch.
Ach, Ruben.quote:Sportpresentator Ruben Van Gucht moet een van de blikvangers worden in de komende 24 Uur van Zolder, maar tijdens de trainingen dook donderdag een onverwacht probleem op. De boomlange tv-maker past niet in zijn auto. Als het team geen oplossing vindt, mag hij niet starten.
Een van de meest besproken deelnemers aan deze 24 Uur van Zolder is de kleine Mazda MX5 van recordwinnaar Bert Longin. Hij verzamelde rond zich een team van BV’s met Ruben Van Gucht, Niels Albert en Junior Planckaert, die zich scharen rond het vaste Belcarduo Alain De Jong en Robbe Janssens. De BV’s hebben menige donderdag getraind op Zolder om zich klaar te stomen voor de etmaalrace.
Ruben Van Gucht, die zaterdagavond ook zal dj’en voor het feestpubliek, stuitte donderdag evenwel op een onverwacht probleem. De lange sportpresentator komt met zijn hoofd aan de rolkooi van de cabrio en dat mag uiteraard niet volgens de veiligheidsnormen. Die rolkooi moet hem juist beschermen bij een eventuele koprol.
Het team van de Mazda heeft vrijdag nog de tijd om een oplossing te vinden om Van Gucht in de cabrio te lepelen. Dat zou moeten lukken door aanpassingen aan de kuipzetel en de zithouding. De technische controleurs moeten daarmee overtuigd worden, maar Van Gucht zelf ook: “Het moet opgelost worden, ook voor mezelf. Ik ben twee weken geleden nog papa geworden. Ik ga nooit in een situatie stappen die niet veilig is.”
Belgische regels voor deze 24u: afwisselend 3u zuipen en 3u rijdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet dit nuchter of mag het met een borrel op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |