Als het zo zou zijn dat ze het toch al weten, hoeft niets meer geheim houden te worden. En dat is ook niet zo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk je dat Rusland zijn inlichtingendienst CNN heet?
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn dat ze het toch al weten, hoeft niets meer geheim houden te worden. En dat is ook niet zo.
Geen idee, maar volgens mij heeft Fedorov er wel vaker over gesproken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoop het.
Waarom wordt dit zo openbaar gebracht eigenlijk?
Ze brengen dit zelf naar buiten. Dus blijkbaar is de beeldvorming belangrijker dan voorkomen dat Rusland erachter komt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste.
Maar Oekraïne gaat heus niets naar de pers lekken dat nog niet bekend is bij Rusland.
Waarbij jij in de veronderstelling bent dat het Kremlin hier niets van weet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze brengen dit zelf naar buiten. Dus blijkbaar is de beeldvorming belangrijker dan voorkomen dat Rusland erachter komt.
elkaar ruines in puin schieten en financieel economisch naar de sodemieter helpen voor fanatasie aanspraak op een stuk land van 80 jaar geledenquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:08 schreef oheng het volgende:
[..]
Op geopolitiek niveau is dat idd wat er aan de hand is.
Twee landen die elkaar de vernieling in helpen voor een paar kilometer niemandsland.
Toch zijn de vooruitzichten voor rusland inktzwart, met name vanwege het verliezen van de uiterst lucratieve en politiek onmisbare Europese energiemarkt.
Dit was de enige pilaar dat rusland overeind hield de afgelopen 50+ jaar. En die is nu weg, hoogstwaarschijnlijk voor eeuwig, gezien de versnelde energietransitie.
rusland zal achterblijven als het Somalie van Europa.
Geen idee. Maar als ze 'alles' al weten, hoeft niets geheim te blijven.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarbij jij in de veronderstelling bent dat het Kremlin hier niets van weet.
nee dat gaat het heel goed doen richting Moscowquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Slecht plan. Onbetrouwbare rotzooi uit de jaren 80.
Maar het komt de VS prima uit, want dan kan het moderne wapentuig ingezet (blijven) worden in de 4 maanden geleden reeds glorieus gewonnen oorlog tegen Iran.
Belangrijke nuance ook, het meeste nieuws komt naar buiten van het bedrijf erachter, firepoint. Firepoint is gewoon een privaat bedrijf met aandeelhouders (wel niet publiekelijk te traden of hoe je dat ook noemtquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze brengen dit zelf naar buiten. Dus blijkbaar is de beeldvorming belangrijker dan voorkomen dat Rusland erachter komt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Rusland: lange rijen bij de benzinepompen, augurken en een anti-oorlogspartij die is uitgesloten van de verkiezingen.
Hangt er vanaf wat het bereik is van de potentiele ballistische raket.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Oekraïne met die balistische raketten de productiecapaciteit weet te verstoren.
Ik zou graag een bronvermelding zien bij die laatste bewering, want ik ken namelijk tot nu toe geen enkele 'expert' die zegt dat Oekraïne geen enkele moeite heeft met de recruimtment.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt niks, deze oorlog.
Was laatst een “expert” op radio 1 die heel serieus vertelde dat de KIA verhouding 8:1 was in het nadeel van de Russen. En dat daardoor Oekraïne geen enkele moeite had met Recruitement en bijhouden van de mensen ah front.
Zoek zelf, radio 1 ongeveer een week geleden rond de middagquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik zou graag een bronvermelding zien bij die laatste bewering, want ik ken namelijk tot nu toe geen enkele 'expert' die zegt dat Oekraïne geen enkele moeite heeft met de recruimtment.
Ik ben benieuwd, want dit heb je natuurlijk niet zelf verzonnen
Er zit een verschil tussen Kremlin en Rusland, en je maakt het wel heel zwartwit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als ze 'alles' al weten, hoeft niets geheim te blijven.
Deal with it.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb angst voor hardere Russische tegenaanvallen, terwijl Ukraine niet de middelen heeft zich daar tegen te verdedigen.
Veel ouwe clustertroep.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks onbetrouwbaars aan. Dat spul werkt nog prima.
Dat is wat anders dan onbetrouwbaar.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:01 schreef Toby56 het volgende:
Veel ouwe clustertroep.
Gaat Oekraïne nog decennialang plezier van houden.
Te veel van die clusterfucks ontploffen niet direct, en dat geldt zeker voor die ouwe meuk. Onbetrouwbare troep.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan onbetrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |