Zou je zeggen, maar docenten willen toch graag dat ze alle boeken meenemen naar de klas en je hebt ze thuis nodig. Sommige dagen heb je gewoon zo'n rooster.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:52 schreef Tink89 het volgende:
En ze nemen toch al snel niet meer alles mee, toch? Ik had de boeken die ik niet nodig had voor huiswerk ofzo gewoon standaard in m'n kluisje liggen bijvoorbeeld. Na de eerste week had ik al niet meer al m'n boeken in m'n tas iig.
Tot ze kinderen krijgen die naar de middelbare school gaan, wat danquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:19 schreef Deepfreeze het volgende:
en dan kaften ze toch nooit weer.
Dan sturen ze de kids maar naar omaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tot ze kinderen krijgen die naar de middelbare school gaan, wat dan
Oh ja, belafspraak met ziekenhuis is ook al gepland ergens in september....maar ze mogen geen mobiel meer op school en er stond nog mijn telefoonnummer bij de gegevens en ze wisten niet of het veranderd kon worden in de ziekenhuisapp...direct maar even kijken, hoe het zit...quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:46 schreef Kyara het volgende:
Hier geen gedoe met apotheek of ziekenhuis. Alles staatnog op zijn naam maar met mijn mailadres en telefoonnummer.
En boeken in kluisje gaat ook niet. Dat past ook niet allemaal in het kluisje als daar ook gymspullen, jas etc bijmoeten. Plus dat gewoon veel boeken per dag mee moeten en ook thuis nodig zijn voor huiswerk.
Ik geef al vier jaar aan dat ik niet zo met boeken sjouwde en veel in mijn kluisje had maar meneer wilt dat niet dus dan zoekt ie het maar uitquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:52 schreef Tink89 het volgende:
En ze nemen toch al snel niet meer alles mee, toch? Ik had de boeken die ik niet nodig had voor huiswerk ofzo gewoon standaard in m'n kluisje liggen bijvoorbeeld. Na de eerste week had ik al niet meer al m'n boeken in m'n tas iig.
Hij heeft dezelfde klasgenoten. Maar het was vooral het vroege opstaan en weer in het ritme komen, gok ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:27 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wisselt de klas of zit hij bij dezelfde klasgenoten als vorig jaar?
Op de middelbare douchen ze na de gym.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:20 schreef exode het volgende:
Klas nog steeds niet bekend, maar wel het rooster voor B. Tenminste vast wel bekend, maar niet gecommuniceerd.
Valt me enorm mee, 2 dagen tot 14 uur, 2 dagen tot 15 uur (donderdag en vrijdag, daar zal ie van balen denk ik) en 1 dag tot 12 uur.
Op donderdag 2 uur gym achter elkaar en daarna nog 3 uur les. We stoppen wel een goede bus deo in zijn tas mee
Nee hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Op de middelbare douchen ze na de gym.
Dat heb ik nooit gedaan en ik heb zo'n vermoeden dat het nu ook niet gebeurt. B doucht na het voetballen ook niet. Dus hij zou echt gedwongen moeten worden denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hier niet. Het mag wel, maar er is effectief geen tijd. Dus dat is gewoon stinken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Getsie...quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:08 schreef mousemicky het volgende:
En, klaagmodus. Het onweert en regent nu heel hard, en net vandaag heb ik beloofd de elfjarige op te halen op school, met de fiets... (normaal komt ie zelf naar huis).
Hier wel, voor- en achternamen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:07 schreef mousemicky het volgende:
Leerlingenlijst mag al een tijdje niet meer geloof ik, AVG... Hier op de middelbare iig ook niet gezien, en op de basisschool alleen met voornamen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |