Maar natuurlijk is dat jullie schuld. Jullie hebben ongetwijfeld het geluid zachter gezetquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:38 schreef exode het volgende:
Als ik terugkijk naar hoe ik was van mijn 15e tot mijn 20e ben ik blij dat mijn kinderen mijn genen niet hebbenAl is dat geen garantie natuurlijk.
B sliep vanochtend door zijn wekker heen en dat was uiteraard onze schuld. Dus hij moest behoorlijk haasten om op tijd bij de voetbal te zijn. Maar hij was op tijd en zelfs uiteindelijk redelijk vrolijk. Drukke week voor hem en dan volgende week starten op de Middelbare.
Gisterenavond: 'Mam, ik wil niet dat je me wakker maakt morgenochtend, ik heb mijn wekker gezet'quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is dat jullie schuld. Jullie hebben ongetwijfeld het geluid zachter gezet
Luister je een keer, is het weer niet goed.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:44 schreef exode het volgende:
[..]
Gisterenavond: 'Mam, ik wil niet dat je me wakker maakt morgenochtend, ik heb mijn wekker gezet'
Vanochtend: 'Waarom hebben jullie me niet wakker gemaakt?? Ik heb de wekker niet gehoord!'
Precies dit hier, behalve dat de mijne 1,47 isquote:Op woensdag 26 augustus 2026 06:50 schreef Jentin het volgende:
Eerste dag middelbare school vandaag voor Caesar. Ik had het van mezelf niet verwacht, maar gisteravond moest ik er toch echt even van slikken. Er staat hem zoveel te wachten, leuke dingen, maar ook zeker minder leuke, en ik hoop maar dat het gelukt is hem daar voldoende toegerust voor te laten zijn.Het is ook zo’n enorme goedzak, totáál niet streetwise. Gelukkig is hij wel een enorme blonde viking van bijna 1.80, dat gaat ‘m allicht iets helpen. Hoop ik
![]()
Mijn emo status valt me gewoon tegen van mezelf
Zelfde hier ook de lengtequote:Op woensdag 26 augustus 2026 06:55 schreef Hupje het volgende:
[..]
Precies dit hier, behalve dat de mijne 1,47 is
Wisselt de klas of zit hij bij dezelfde klasgenoten als vorig jaar?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier begon een stik chagrijnig kind vandaag aan zijn eerste dag in de derde klas. Hij had Geen Zin en wilde Niet Naar School. Laten we maar zeggen dat hij nog even in het ritme moet komen…
Hier is de tweede helft van de boeken nog steeds niet verzonden... Dus J kan nog niet eens al zijn boeken meenemen morgen. En zijn tas is al zo zwaar nu...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:16 schreef Kyara het volgende:
Oudste begint morgen. Gisteren hele grote zware doos met boeken opgehaald die vrijwel allemaal gekaft moeten worden uiteraard zijn er maar weinig waar de rekbare kaft omheen kan. Beetje jammer.
Gelukkig hoeven de boeken van de meiden niet gekaft te worden....
Dat maakt niet altijd veel uit. School is verplichting en dus jak. Soms.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:27 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wisselt de klas of zit hij bij dezelfde klasgenoten als vorig jaar?
Hier voor de oudste dit jaar ook meer boeken die gekaft moesten worden dan andere jaren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:16 schreef Kyara het volgende:
Oudste begint morgen. Gisteren hele grote zware doos met boeken opgehaald die vrijwel allemaal gekaft moeten worden uiteraard zijn er maar weinig waar de rekbare kaft omheen kan. Beetje jammer.
Gelukkig hoeven de boeken van de meiden niet gekaft te worden....
Nou dat, die paar boeken. Dit jaar gedaan terwijl hij om me heen zijn kamer aan het opruimen was en af en toe een plakbandje aangaf. Nog 2 jaar hierna, en dan kaften ze toch nooit weer.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
Tja waarom leer ik het hem zelf niet.. denk omdat het maar een relatief klein aantal boeken is elk jaar. En ik het dan de moeite niet vind. (Dit jaar 6 andere jaren Max 3)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |