Geen idee uit m’n hoofd van de ouderbijdragen hier eigenlijk. Maar valt volgens mij wel mee.
De oudste heeft hier een bijbaantje vanaf z’n 13. Vakkenvullen bij de jumbo. Twee avonden per week en dan op zaterdag. Eerlijkheid gebied dat ze niet heel precies rekening houden met de werktijden dat ze maar twee uur per dag mogen werken. En worden eigenlijk altijd 3 uur ingepland. Nu heeft zowel zoon als ik daar geen problemen mee, dus prima.
Dochter wordt deze maand 13, maar heeft een wat drukker schema (gitaarles (al is dat maar een half uur, blokt toch weer een werkmoment weg), twee keer trainen in de week en dan op zaterdag wedstrijd).
Aan de andere kant is dochter wel de gene die meer geld uit geeft dan zoon, dus qua dat betreft zou het voor haar wel goed zijn. Maar voor haar heb ik gisteren op Facebook een bericht gezet dat ze oppasadresjes zoekt. Ze heeft op kinderen van vrienden al wel een aantal keer opgepast en dat vind ze ook leuk om te doen. Dus eens kijken hoe dat gaat uitpakken. Ondertussen van onze oude buurvrouw en van een nichtje van ons al reactie gehad. Dus dat is leuk.