Heb zo'n luchtbed met ingebouwd motortje om op te blazen/leeg te laten lopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In de woonkamer ff matras neer plempen
35 is gewoon niet fijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb nou niet bepaald een gevoel van "goh, dit is echt andere warmte" i.v.m. lage luchtvochtigheid. Vond het ook gewoon vervelende warmte.
Zalig! Lekker ff een goede snurknachtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb zo'n luchtbed met ingebouwd motortje om op te blazen/leeg te laten lopen.
Zo'n 50 cm dik.
Dus ja, die gaat straks naar beneden.
*download mp3 bestand met snurkgeluidenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zalig! Lekker ff een goede snurknacht
Beterschap!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Operatie gehad maar zou naar huis mogen maar ineens mocht dat allemaal niet
Van wie niet? Ik moest ook een keer een operatie en ik moest vanwege "het protocol" een nacht blijven van de zusters terwijl dat helemaal niet afgesproken was. Toen kwam de chirurg binnen en die zei dat ik gewoon lekker naar huis kon.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Operatie gehad maar zou naar huis mogen maar ineens mocht dat allemaal niet
Maakt niet dat 35 graden dan ineens wel prettig is natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die beruchte vrijdag met code rood was toch echt beduidend erger.
Van anesthesie, chirurg iedereen daar.. en gesprek eerder zeiden ze ok maar dienstdoende nu ging daar niet aan beginnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Van wie niet? Ik moest ook een keer een operatie en ik moest vanwege "het protocol" een nacht blijven van de zusters terwijl dat helemaal niet afgesproken was. Toen kwam de chirurg binnen en die zei dat ik gewoon lekker naar huis kon.
Die 5 maanden herfst komen vanzelf, knulquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:06 schreef Discombobulate het volgende:
Goor. Doe mij maar weer herfst hoor.
Gelukkig maar. Stel je voor dat je jaarrond deze warme ellende had.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die 5 maanden herfst komen vanzelf, knul
Ik ga voor 15 graden op de bergtop denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:57 schreef Momo het volgende:
GFS gaat lokaal nog voor 38/39 graden vandaag.
Volgens mij hebben we 2 mooie herfsten gehad. Hopelijk nu weer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die 5 maanden herfst komen vanzelf, knul
Heerlijk, herfst. Mooie kleuren, mooi licht, dikke stoofschotels en stamppotten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we 2 mooie herfsten gehad. Hopelijk nu weer.
GFS nemen we in deze contreien niet zo serieus meer. Zeker niet voor de korte termijn, dan is het gewoon één van de slechtste modellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:57 schreef Momo het volgende:
GFS gaat lokaal nog voor 38/39 graden vandaag.
We hebben slechtere gehad, inderdaad. Normaal is het 75% van de tijd grijze treurnis (periode eind oktober - begin/half maart) en de afgelopen 2 jaar was dat beduidend minder. Al is het nog steeds koud.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we 2 mooie herfsten gehad. Hopelijk nu weer.
Kunnen niet waaaaaaaaaaaaaaaacccccchhhhhhhhhttttttttttttttteeeeeeeeeennnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, hoe gaat het hier in het zomer-warmweer-haat topic?
Iedereen zich aan het verheugen op die 12 graden en motregen over een paar maanden? Heeeeeeeeeeeeeeerluk.
Nope. Vandaag voorlopig helaas de laatste topdag. Daarna uiteraard nog wel wat prima dagen maar die heerlijke zwoelheid gaat er helaas voor dit jaar uit...ik ga het missen iig...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
Iedereen zich aan het verheugen op die 12 graden en motregen over een paar maanden? Heeeeeeeeeeeeeeerluk.
"Iets"? Heul veul meer bedoel je. Wat een droge stofbende is 't. Ook in de lucht. Zal blij zijn als 't een keer regent en de lucht wat opfrist, dan kan ik weer normaal ademen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:32 schreef GarlandBriggs het volgende:
Oh ja, mag ik nog wel ff benadrukken dat dit de beste zomer is van de afgelopen tig jaar
ja, iets meer hemelwater...snap ik wel![]()
Ik kreeg een half uur geleden een melding van buienalarm dat het een half uur later keihard zou gaan regenen hier. Kijk ik op de app zelf, geen druppel te zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:14 schreef Haags het volgende:
Hij geeft hier morgenochtend om 7 uur onweersbuien aan. Ik weet niet waar ie dat vandaan haalt maar ik zie het (nog) niet.
Dan ga ik overwinteren hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
Komt met de dag dichterbijquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:36 schreef Twieki het volgende:
[..]
"Iets"? Heul veul meer bedoel je. Wat een droge stofbende is 't. Ook in de lucht. Zal blij zijn als 't een keer regent en de lucht wat opfrist, dan kan ik weer normaal ademen.
Je mist het pas als het er niet meer isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:29 schreef Pvt.Webster het volgende:
Als de trend in de pluimen een beetje lijkt te kloppen dan zou dit nog wel eens de laatste hete dag van het jaar kunnen zijn. 30ers kunnen ook in het najaar nog, maar tegen september koelt het dan denk ik in de avond sneller af.
Maarja, het is niet dat liefhebbers van warmte tekort gekomen zijn deze zomer.
Was in IJsland, heb niets gemist. Ik ga enkel de zon missen. Zelfs de winter zou ik tolereren als het gewoon wat zonniger was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:33 schreef lbosse het volgende:
[..]
Je mist het pas als het er niet meer is
Dat soort kansloze dagen gaan ongetwijfeld komenquote:
En dan afkoeling met zo'n glazen front... waar we als onweersliefhebbers zo'n hekel aan hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:06 schreef INViCTuS het volgende:
Maar normaal weer is onderweg. 22-25 graden landelijk gezien. 24/25 in Oost en Zuid.
[ x ]
Onweer valt opvallend tegen in een verder zo'n mooie zomerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan afkoeling met zo'n glazen front... waar we als onweersliefhebbers zo'n hekel aan hebben.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:29 schreef Pvt.Webster het volgende:
Als de trend in de pluimen een beetje lijkt te kloppen dan zou dit nog wel eens de laatste hete dag van het jaar kunnen zijn. 30ers kunnen ook in het najaar nog, maar tegen september koelt het dan denk ik in de avond sneller af.
Maarja, het is niet dat liefhebbers van warmte tekort gekomen zijn deze zomer.
Ja komende weken mag het nog ff lekker blijven, goed voor mijn herstelquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat soort kansloze dagen gaan ongetwijfeld komen
Maar eerst nog september vol nazomer en minimaal 20 dagen van 20 graden en vervolgens goldener oktober met zeker 10 dagen van 18 graden.
Misschien het herfst seizoen des te beter!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Onweer valt opvallend tegen in een verder zo'n mooie zomer
Beste onweer in vele vele jaren gehad deze zomer. Tot twee keer toe fantastische lichtshows. Ja dag, dit was een fantastische zomer qua zomer. Dat jullie daar in het oosten nou zo verwend zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Onweer valt opvallend tegen in een verder zo'n mooie zomer
Eens hoor wat betreft dat onweer. Voelt alleen als een eeuwigheid geleden, ik weet eigenlijk niet eens meer wanneer het nou precies was? Halverwege juni of zo? Zaten goeiste buien tussen, zelfs aan de kust.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beste onweer in vele vele jaren gehad deze zomer. Tot twee keer toe fantastische lichtshows. Ja dag, dit was een fantastische zomer qua zomer. Dat jullie daar in het oosten nou zo verwend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |