Heb zo'n luchtbed met ingebouwd motortje om op te blazen/leeg te laten lopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In de woonkamer ff matras neer plempen
35 is gewoon niet fijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb nou niet bepaald een gevoel van "goh, dit is echt andere warmte" i.v.m. lage luchtvochtigheid. Vond het ook gewoon vervelende warmte.
Zalig! Lekker ff een goede snurknachtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb zo'n luchtbed met ingebouwd motortje om op te blazen/leeg te laten lopen.
Zo'n 50 cm dik.
Dus ja, die gaat straks naar beneden.
*download mp3 bestand met snurkgeluidenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zalig! Lekker ff een goede snurknacht
Beterschap!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Operatie gehad maar zou naar huis mogen maar ineens mocht dat allemaal niet
Van wie niet? Ik moest ook een keer een operatie en ik moest vanwege "het protocol" een nacht blijven van de zusters terwijl dat helemaal niet afgesproken was. Toen kwam de chirurg binnen en die zei dat ik gewoon lekker naar huis kon.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Operatie gehad maar zou naar huis mogen maar ineens mocht dat allemaal niet
Maakt niet dat 35 graden dan ineens wel prettig is natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die beruchte vrijdag met code rood was toch echt beduidend erger.
Van anesthesie, chirurg iedereen daar.. en gesprek eerder zeiden ze ok maar dienstdoende nu ging daar niet aan beginnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Van wie niet? Ik moest ook een keer een operatie en ik moest vanwege "het protocol" een nacht blijven van de zusters terwijl dat helemaal niet afgesproken was. Toen kwam de chirurg binnen en die zei dat ik gewoon lekker naar huis kon.
Die 5 maanden herfst komen vanzelf, knulquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:06 schreef Discombobulate het volgende:
Goor. Doe mij maar weer herfst hoor.
Gelukkig maar. Stel je voor dat je jaarrond deze warme ellende had.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die 5 maanden herfst komen vanzelf, knul
Ik ga voor 15 graden op de bergtop denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:57 schreef Momo het volgende:
GFS gaat lokaal nog voor 38/39 graden vandaag.
Volgens mij hebben we 2 mooie herfsten gehad. Hopelijk nu weer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die 5 maanden herfst komen vanzelf, knul
Heerlijk, herfst. Mooie kleuren, mooi licht, dikke stoofschotels en stamppotten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we 2 mooie herfsten gehad. Hopelijk nu weer.
GFS nemen we in deze contreien niet zo serieus meer. Zeker niet voor de korte termijn, dan is het gewoon één van de slechtste modellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:57 schreef Momo het volgende:
GFS gaat lokaal nog voor 38/39 graden vandaag.
We hebben slechtere gehad, inderdaad. Normaal is het 75% van de tijd grijze treurnis (periode eind oktober - begin/half maart) en de afgelopen 2 jaar was dat beduidend minder. Al is het nog steeds koud.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:29 schreef Pisces het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we 2 mooie herfsten gehad. Hopelijk nu weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |