Jij bent mijn vriend. Wist je misschien nog niet, maar bij dezequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, ik krijg geld van zowel automobilisten, werkgevers en mensen met grote vrijstaande villa's met een ruime tuin
Links Nederland kan de mensen niet omkopen omdat ze kort worden gehouden door de fossiele industrie anders kreeg je wel geld om links Nederland te verdedigen op forums ed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wacht, wat! Kun je daar mee verdienen? Peut is duur genoeg, dus interesse
Dus als iemand een andere mening heeft dan is diegene omgekocht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Links Nederland kan de mensen niet omkopen omdat ze kort worden gehouden door de fossiele industrie anders kreeg je wel geld om links Nederland te verdedigen op forums ed.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Links Nederland kan de mensen niet omkopen omdat ze kort worden gehouden door de fossiele industrie anders kreeg je wel geld om links Nederland te verdedigen op forums ed.
Omring je dan ook met mensen die wél geld hebben! Anders blijf je een fietsende sloeber hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
ji moet geholpen wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Kinderen moeten jou komen helpen? Da's verboden sinds 1874 hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel door leerlingen en niet door onderwijzers.
@Scjvb heeft jou al hulp aangeboden. Ga je die nu dan aannemen?quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Hij is een onderwijzer en heeft dus het liefst geen kritische en intelligentere leerlingen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
@:Scjvb heeft jou al hulp aangeboden. Ga je die nu dan aannemen?
U bedoelt zoals u?quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Hij is een onderwijzer en heeft dus het liefst geen kritische en intelligentere leerlingen.
Neen, de mensen zoals jij, die de discussies in topics steeds lopen te ontsporen met persoonlijke sneren.quote:
Nee jouw wartaal draagt veel bij wil je zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2026 10:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Neen, de mensen zoals jij, die de discussies in topics steeds lopen te ontsporen met persoonlijke sneren.
Jij wil dus niks van anderstaligen weten? Maar wel eten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee jouw wartaal draagt veel bij wil je zeggen![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil dus niks van anderstaligen weten? Maar wel eten.
Het rijmt, maar daar blijft het verder ook bij!quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil dus niks van anderstaligen weten? Maar wel eten.
Ik heb dus gelijk? jij verstaat mijn taal niet-volgens eigen zeggen- en weet niets beters te doen, dan mij lastig te vallen met persoonlijke sneren.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 31 augustus 2026 11:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb dus gelijk? jij verstaat mijn taal niet-volgens eigen zeggen- en weet niets beters te doen, dan mij lastig te vallen met persoonlijke sneren.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[youtube][/youtube]Bekijk deze YouTube-video
De pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Neen, de mensen zoals jij, die de discussies in topics steeds lopen te ontsporen met persoonlijke sneren.
Welnee, ik ben nooit begonnen met het beledigen van mensen met een andere mening. Lees alle discussies die ik had maar eens.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel...
Zijn reeds langer en vaker actief met het plegen van overlast. Net als regelmatig bij Tata. Over een serieuze aanpak van deze irritante actiegroep is ook mij nog niets bekend!quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is er al iets bekend of dat tuig nou eindelijk eens aangepakt gaat worden of komen ze er weer met een aai over de bol mee weg?
Ze hebben gewoon toestemming om burgers te treiteren. Frustrerend is dat.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zijn reeds langer en vaker actief met het plegen van overlast. Net als regelmatig bij Tata. Over een serieuze aanpak van deze irritante actiegroep is ook mij nog niets bekend!
Excuses aanvaard, echter geef die psychologische hulp maar aan de agressors.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:11 schreef Scjvb het volgende:
Beste @:torentje Wanneer u bepaalde repliek van mij heeft ervaren als onaangenaam, dan bied ik daarvoor m'n nederigste excuses aan.
Maar de wil om enige verbetering aan te brengen in eventueel negatieve ervaringen, zowel hier op het forum als in real life, ligt uiteindelijk toch écht bij uzelf. Derhalve doe ik nog 'n poging middels contacten te Amsterdam u te verwijzen naar passende en kosteloze (door ons betaalde) psychologische hulp.
DM staat voor u open!
Groet, Scjvb
quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, echter geef die psychologische hulp maar aan de agressors.
De bekendste is zo'n figuur als Putin.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]![]()
Maar wie zijn ''de agressors'' dan?
Begrijpelijk dat u Poetin op deze manier beschouwt, maar dit is m.i. dan toch een geval apart. Mijn vraag was eigenlijk meer wie u als agressors ziet die u in het bijzonder het leven zuur maken. Iets met ''mannen met grote auto's'', ga zo maar door.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:30 schreef torentje het volgende:
[..]
De bekendste is zo'n figuur als Putin.
Als die compleet verouderde kutfabriek die in zijn eentje 8% van de Nederlandse CO2-uitstoot produceert en ook nog eens de grootste stikstofuitstoter van Nederland is, eerder gesloten was, had er ook niet gedemonstreerd hoeven worden.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zijn reeds langer en vaker actief met het plegen van overlast. Net als regelmatig bij Tata. Over een serieuze aanpak van deze irritante actiegroep is ook mij nog niets bekend!
Zonder agressors zoals Poetin zou de overlast die ik ervaar in mijn leefgebied heel wat minder zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:22 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat u Poetin op deze manier beschouwt, maar dit is m.i. dan toch een geval apart. Mijn vraag was eigenlijk meer wie u als agressors ziet die u in het bijzonder het leven zuur maken. Iets met ''mannen met grote auto's'', ga zo maar door.
Het is iets waarover u hier continu klaagt, en dat valt erg op!
Dus u woont zelf in Rusland?quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Zonder agressors zoals Poetin zou de overlast die ik ervaar in mijn leefgebied heel wat minder zijn.
Dat er legio tegenstanders zijn van deze legendarische fabriek kan ik ergens dan nog begrijpen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als die compleet verouderde kutfabriek die in zijn eentje 8% van de Nederlandse CO2-uitstoot produceert en ook nog eens de grootste stikstofuitstoter van Nederland is, eerder gesloten was, had er ook niet gedemonstreerd hoeven worden.
quote:XR deinst echter niet terug. „Ze kunnen ons strenger aanpakken tot ze een ons wegen: wij komen terug”, zegt woordvoerder Puk van Noort. „Het klimaat heeft schijt aan de Haagse coalitie. De afgelopen zomer heb je kunnen zien hoe heftig het gesteld is het met klimaat en het extreme weer. Den Haag ligt aan zee. Als ik de Haagse coalitie was, zou ik klimaatdemonstranten juist omarmen. Anders is het straks Den Haag ín zee.”
We doen wat we willen en waar we willen. Zo ver is het al ze denken dat ze boven de wet staan omdat het zolang is toegelaten.quote:Op 19 september komt XR sowieso terug naar de A12. „We doen álles wat mogelijk is om het klimaatprobleem aan de kaak te stellen. Ook al wil Jan van Zanen ons niet: we doen wat we willen en waar we willen. En dat die weerstand groeit? Doodgaan vanwege het klimaat is definitief, eventjes omrijden kost een paar minuutjes.”
"eventjes omrijden kost een paar minuutjes."quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Premium artikel.
https://www.ad.nl/binnenl(...)tiMxYvFCokfaATiXTswQ
Zodra ze met hun idioot gedrag ook maar in de buurt komen van de wegen gelijk terug slaan.
Deescaleren en praten helpt niet dat heeft dat tuig allang bewezen.
[..]
[..]
We doen wat we willen en waar we willen. Zo ver is het al ze denken dat ze boven de wet staan omdat het zolang is toegelaten.
Het valt helaas niet binnen m'n vakgebied, maar zou anders best willen pleiten voor straffen middels hoge boetes of paar mnd gevang.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Premium artikel.
https://www.ad.nl/binnenl(...)tiMxYvFCokfaATiXTswQ
Zodra ze met hun idioot gedrag ook maar in de buurt komen van de wegen gelijk terug slaan.
Deescaleren en praten helpt niet dat heeft dat tuig allang bewezen.
[..]
[..]
We doen wat we willen en waar we willen. Zo ver is het al ze denken dat ze boven de wet staan omdat het zolang is toegelaten.
Niet zeuren gewoon je leven opofferen voor deze goden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"eventjes omrijden kost een paar minuutjes."
Zeg dat tegen de hulpdiensten. Die hebben die tijd vaak niet eens. Dus indirect zegt hij dat het ok is dat mensen sterven door hun acties.
Ik vraag me echt af hoe mensen zo kunnen denken. Het lijkt wel alsof ze allemaal gehersenspoeld zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:54 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Het valt helaas niet binnen m'n vakgebied, maar zou anders best willen pleiten voor straffen middels hoge boetes of paar mnd gevang.
Levensgevaarlijk ook wat zij doen!
Die gasten zijn idioot en worden steeds gevaarlijker.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
Op BlueSky kondigt Extinction Rebellion weer een demonstratie aan, dit keer 19 september.
Bijzonder is vooral wat men onder die eerste tweet plaatst: schijnbaar is complottheorieën verspreiden over Israël (dat men dus ook al verantwoordelijk houdt voor klimaatverandering) schijnbaar onderdeel van de klimaatretoriek.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat de lokale driehoek gaat besluiten die dag, extreem rechts komt met een demonstratie op het malieveld en de zwerfpalen van XR op de A12..quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
Op BlueSky kondigt Extinction Rebellion weer een demonstratie aan, dit keer 19 september.
Bijzonder is vooral wat men onder die eerste tweet plaatst: schijnbaar is complottheorieën verspreiden over Israël (dat men dus ook al verantwoordelijk houdt voor klimaatverandering) schijnbaar onderdeel van de klimaatretoriek.
[ afbeelding ]
Het antisemitisme viert hoogtij bij die idioten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn juist de mensen die de fossiele industrie steunen of verdedigen die gehersenspoeld zijn, omdat zij denken dat mensen niet zonder fossiele brandstoffen kunnen leven, dat laatste is aantoonbaar onjuist.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe mensen zo kunnen denken. Het lijkt wel alsof ze allemaal gehersenspoeld zijn.
Hoe zie jij jouw leven voor je zonder fossiele grondstoffen?quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zijn juist de mensen die de fossiele industrie steunen of verdedigen die gehersenspoeld zijn, omdat zij denken dat mensen niet zonder fossiele brandstoffen kunnen leven, dat laatste is aantoonbaar onjuist.
Beide niet.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen kritische leerling.quote:Op woensdag 2 september 2026 00:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beide niet.
Eerder door ggz lieden in een gesloten inrichting.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:59 schreef ColorCartridge het volgende:
[..]
Hoe zie jij jouw leven voor je zonder fossiele grondstoffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |