abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2026 @ 14:52:53 #276
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221699894
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is er al iets bekend of dat tuig nou eindelijk eens aangepakt gaat worden of komen ze er weer met een aai over de bol mee weg?
Zijn reeds langer en vaker actief met het plegen van overlast. Net als regelmatig bij Tata. Over een serieuze aanpak van deze irritante actiegroep is ook mij nog niets bekend!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_221699939
quote:
3s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:52 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Zijn reeds langer en vaker actief met het plegen van overlast. Net als regelmatig bij Tata. Over een serieuze aanpak van deze irritante actiegroep is ook mij nog niets bekend!
Ze hebben gewoon toestemming om burgers te treiteren. Frustrerend is dat.
pi_221702474
quote:
3s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:11 schreef Scjvb het volgende:
Beste @:torentje Wanneer u bepaalde repliek van mij heeft ervaren als onaangenaam, dan bied ik daarvoor m'n nederigste excuses aan.

Maar de wil om enige verbetering aan te brengen in eventueel negatieve ervaringen, zowel hier op het forum als in real life, ligt uiteindelijk toch écht bij uzelf. Derhalve doe ik nog 'n poging middels contacten te Amsterdam u te verwijzen naar passende en kosteloze (door ons betaalde) psychologische hulp.

DM staat voor u open!

Groet, Scjvb
Excuses aanvaard, echter geef die psychologische hulp maar aan de agressors.
  maandag 31 augustus 2026 @ 21:55:56 #279
345631 Scjvb
pi_221702485
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Excuses aanvaard, echter geef die psychologische hulp maar aan de agressors.
:?

Maar wie zijn ''de agressors'' dan?
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_221703973
quote:
11s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:55 schreef Scjvb het volgende:

[..]
:?

Maar wie zijn ''de agressors'' dan?
De bekendste is zo'n figuur als Putin.
  dinsdag 1 september 2026 @ 11:22:13 #281
345631 Scjvb
pi_221704517
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 10:30 schreef torentje het volgende:

[..]
De bekendste is zo'n figuur als Putin.
Begrijpelijk dat u Poetin op deze manier beschouwt, maar dit is m.i. dan toch een geval apart. Mijn vraag was eigenlijk meer wie u als agressors ziet die u in het bijzonder het leven zuur maken. Iets met ''mannen met grote auto's'', ga zo maar door.

Het is iets waarover u hier continu klaagt, en dat valt erg op!
pi_221704594
quote:
3s.gif Op maandag 31 augustus 2026 14:52 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Als die compleet verouderde kutfabriek die in zijn eentje 8% van de Nederlandse CO2-uitstoot produceert en ook nog eens de grootste stikstofuitstoter van Nederland is, eerder gesloten was, had er ook niet gedemonstreerd hoeven worden.
pi_221704628
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 september 2026 11:22 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Begrijpelijk dat u Poetin op deze manier beschouwt, maar dit is m.i. dan toch een geval apart. Mijn vraag was eigenlijk meer wie u als agressors ziet die u in het bijzonder het leven zuur maken. Iets met ''mannen met grote auto's'', ga zo maar door.

Het is iets waarover u hier continu klaagt, en dat valt erg op!
Zonder agressors zoals Poetin zou de overlast die ik ervaar in mijn leefgebied heel wat minder zijn.
  dinsdag 1 september 2026 @ 11:46:43 #284
345631 Scjvb
pi_221704645
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 11:44 schreef torentje het volgende:

[..]
Zonder agressors zoals Poetin zou de overlast die ik ervaar in mijn leefgebied heel wat minder zijn.
Dus u woont zelf in Rusland? _O-
  dinsdag 1 september 2026 @ 12:06:20 #285
345631 Scjvb
pi_221704761
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 11:37 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Als die compleet verouderde kutfabriek die in zijn eentje 8% van de Nederlandse CO2-uitstoot produceert en ook nog eens de grootste stikstofuitstoter van Nederland is, eerder gesloten was, had er ook niet gedemonstreerd hoeven worden.
Dat er legio tegenstanders zijn van deze legendarische fabriek kan ik ergens dan nog begrijpen.
Maar wat Extinction Rebellion overal doet, bv ook op snelwegen, zo werkt het dus niet!

En vergeet niet dat sluiting van het complex eveneens de nodige overlast alsook torenhoge kosten met zich mede zal brengen, als gevolg van ontmanteling van immense installaties en sanering bodem et cetera.
Allemaal iets waarvan de honden geen brood zullen lusten.

Redenen genoeg waarom doorpakken met haar plannen m.i. evenals van hogerhand dus ook raadzamer wordt geacht. Doorgaans is Tata IJmuiden sinds 2018 reeds volop aan de bak met het terugbrengen van haar emissies, en naar verluidt tot nu wel ruim 50% in vergelijking met tien jaar eerder.

De rest volgt binnen de aankomende 20 jaar! En geduld is spreekwoordelijk gezien eveneens 'n schone zaak! ;)
pi_221705254
Premium artikel.

https://www.ad.nl/binnenl(...)tiMxYvFCokfaATiXTswQ

Zodra ze met hun idioot gedrag ook maar in de buurt komen van de wegen gelijk terug slaan.
Deescaleren en praten helpt niet dat heeft dat tuig allang bewezen.

quote:
XR deinst echter niet terug. „Ze kunnen ons strenger aanpakken tot ze een ons wegen: wij komen terug”, zegt woordvoerder Puk van Noort. „Het klimaat heeft schijt aan de Haagse coalitie. De afgelopen zomer heb je kunnen zien hoe heftig het gesteld is het met klimaat en het extreme weer. Den Haag ligt aan zee. Als ik de Haagse coalitie was, zou ik klimaatdemonstranten juist omarmen. Anders is het straks Den Haag ín zee.”
quote:
Op 19 september komt XR sowieso terug naar de A12. „We doen álles wat mogelijk is om het klimaatprobleem aan de kaak te stellen. Ook al wil Jan van Zanen ons niet: we doen wat we willen en waar we willen. En dat die weerstand groeit? Doodgaan vanwege het klimaat is definitief, eventjes omrijden kost een paar minuutjes.”
We doen wat we willen en waar we willen. Zo ver is het al ze denken dat ze boven de wet staan omdat het zolang is toegelaten.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 september 2026 @ 13:49:08 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221705377
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Premium artikel.

Zodra ze met hun idioot gedrag ook maar in de buurt komen van de wegen gelijk terug slaan.
[..]
[..]
We doen wat we willen en waar we willen. Zo ver is het al ze denken dat ze boven de wet staan omdat het zolang is toegelaten.
"eventjes omrijden kost een paar minuutjes."

Zeg dat tegen de hulpdiensten. Die hebben die tijd vaak niet eens. Dus indirect zegt hij dat het ok is dat mensen sterven door hun acties.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 1 september 2026 @ 13:54:40 #288
345631 Scjvb
pi_221705413
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Premium artikel.

[..]
[..]
Het valt helaas niet binnen m'n vakgebied, maar zou anders best willen pleiten voor straffen middels hoge boetes of paar mnd gevang.

Levensgevaarlijk ook wat zij doen!
pi_221705439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"eventjes omrijden kost een paar minuutjes."

Zeg dat tegen de hulpdiensten. Die hebben die tijd vaak niet eens. Dus indirect zegt hij dat het ok is dat mensen sterven door hun acties.
Niet zeuren gewoon je leven opofferen voor deze goden.
pi_221705456
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 september 2026 13:54 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Het valt helaas niet binnen m'n vakgebied, maar zou anders best willen pleiten voor straffen middels hoge boetes of paar mnd gevang.

Levensgevaarlijk ook wat zij doen!
Ik vraag me echt af hoe mensen zo kunnen denken. Het lijkt wel alsof ze allemaal gehersenspoeld zijn.
pi_221707720
Op BlueSky kondigt Extinction Rebellion weer een demonstratie aan, dit keer 19 september.

Bijzonder is vooral wat men onder die eerste tweet plaatst: schijnbaar is complottheorieën verspreiden over Israël (dat men dus ook al verantwoordelijk houdt voor klimaatverandering) schijnbaar onderdeel van de klimaatretoriek.

pi_221707731
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2026 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
Op BlueSky kondigt Extinction Rebellion weer een demonstratie aan, dit keer 19 september.

Bijzonder is vooral wat men onder die eerste tweet plaatst: schijnbaar is complottheorieën verspreiden over Israël (dat men dus ook al verantwoordelijk houdt voor klimaatverandering) schijnbaar onderdeel van de klimaatretoriek.

[ afbeelding ]
Die gasten zijn idioot en worden steeds gevaarlijker.
pi_221707809
quote:

[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat de lokale driehoek gaat besluiten die dag, extreem rechts komt met een demonstratie op het malieveld en de zwerfpalen van XR op de A12..
Zonder wrijving geen glans
pi_221707944
quote:

[ afbeelding ]
Het antisemitisme viert hoogtij bij die idioten.

Achterlijke bende.
pi_221708049
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af hoe mensen zo kunnen denken. Het lijkt wel alsof ze allemaal gehersenspoeld zijn.
Het zijn juist de mensen die de fossiele industrie steunen of verdedigen die gehersenspoeld zijn, omdat zij denken dat mensen niet zonder fossiele brandstoffen kunnen leven, dat laatste is aantoonbaar onjuist.
pi_221708783
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 21:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Het zijn juist de mensen die de fossiele industrie steunen of verdedigen die gehersenspoeld zijn, omdat zij denken dat mensen niet zonder fossiele brandstoffen kunnen leven, dat laatste is aantoonbaar onjuist.
Hoe zie jij jouw leven voor je zonder fossiele grondstoffen?
pi_221709028
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 16:53 schreef torentje het volgende:

[..]
Klopt, maar wel door leerlingen en niet door onderwijzers.
Beide niet.

Eerder door ggz lieden in een gesloten inrichting.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221709282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 00:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Beide niet.

Eerder door ggz lieden in een gesloten inrichting.
Jij bent duidelijk geen kritische leerling.
pi_221709285
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 22:59 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]
Hoe zie jij jouw leven voor je zonder fossiele grondstoffen?
Wat bedoel je?
pi_221709328
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 04:33 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Jij zegt "dat mensen niet zonder fossiele brandstoffen kunnen leven, dat laatste is aantoonbaar onjuist."

Dus de vraag aan jou is hoe jij jouw leven ziet zonder fossiele brandstoffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')