Jij bent mijn vriend. Wist je misschien nog niet, maar bij dezequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, ik krijg geld van zowel automobilisten, werkgevers en mensen met grote vrijstaande villa's met een ruime tuin
Links Nederland kan de mensen niet omkopen omdat ze kort worden gehouden door de fossiele industrie anders kreeg je wel geld om links Nederland te verdedigen op forums ed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wacht, wat! Kun je daar mee verdienen? Peut is duur genoeg, dus interesse
Dus als iemand een andere mening heeft dan is diegene omgekocht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Links Nederland kan de mensen niet omkopen omdat ze kort worden gehouden door de fossiele industrie anders kreeg je wel geld om links Nederland te verdedigen op forums ed.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Links Nederland kan de mensen niet omkopen omdat ze kort worden gehouden door de fossiele industrie anders kreeg je wel geld om links Nederland te verdedigen op forums ed.
Omring je dan ook met mensen die wél geld hebben! Anders blijf je een fietsende sloeber hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
ji moet geholpen wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Kinderen moeten jou komen helpen? Da's verboden sinds 1874 hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel door leerlingen en niet door onderwijzers.
@Scjvb heeft jou al hulp aangeboden. Ga je die nu dan aannemen?quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Klopt, maar wel door leerlingen en niet door onderwijzers.
Hij is een onderwijzer en heeft dus het liefst geen kritische en intelligentere leerlingen.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
@:Scjvb heeft jou al hulp aangeboden. Ga je die nu dan aannemen?
U bedoelt zoals u?quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Hij is een onderwijzer en heeft dus het liefst geen kritische en intelligentere leerlingen.
Neen, de mensen zoals jij, die de discussies in topics steeds lopen te ontsporen met persoonlijke sneren.quote:
Nee jouw wartaal draagt veel bij wil je zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2026 10:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Neen, de mensen zoals jij, die de discussies in topics steeds lopen te ontsporen met persoonlijke sneren.
Jij wil dus niks van anderstaligen weten? Maar wel eten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee jouw wartaal draagt veel bij wil je zeggen![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil dus niks van anderstaligen weten? Maar wel eten.
Het rijmt, maar daar blijft het verder ook bij!quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil dus niks van anderstaligen weten? Maar wel eten.
Ik heb dus gelijk? jij verstaat mijn taal niet-volgens eigen zeggen- en weet niets beters te doen, dan mij lastig te vallen met persoonlijke sneren.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 31 augustus 2026 11:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb dus gelijk? jij verstaat mijn taal niet-volgens eigen zeggen- en weet niets beters te doen, dan mij lastig te vallen met persoonlijke sneren.
quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[youtube][/youtube]Bekijk deze YouTube-video
De pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Neen, de mensen zoals jij, die de discussies in topics steeds lopen te ontsporen met persoonlijke sneren.
Welnee, ik ben nooit begonnen met het beledigen van mensen met een andere mening. Lees alle discussies die ik had maar eens.quote:Op maandag 31 augustus 2026 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |