Wat dus ook bv betekent dat iemand als Karoline Leavitt daaronder valt nu ze ontslag heeft genomen maar wel Trump's adviseur blijft.quote:Before Trump, fights over protections for presidential communications with private advisers were uncommon because presidents were rarely depending on individuals outside the executive branch for private conversations that shaped public policy.
But Trump has been known to seek input from a constellation of allies outside the White House, including from Congress, the business world and childhood friends.
The question of whether privilege protects a president’s communications with advisers outside of the executive branch has never been tested directly in court, according to Jonathan Shaub, a University of Kentucky School of Law professor who served in the Obama administration’s OLC. And while OLC memos do not have the weight of a court’s opinion, absent a court order contradicting them, they do control how the executive branch views the law.
“I would say it’s not inconsistent with past positions,” Shaub told CNN. “But it’s never been stated publicly, because the office understands how extreme this is outside the world of OLC.”
Bullyen om te winnen helpt niet meer. Hij heeft nu met de werkelijkheid te maken. Zolang hij deze idiote strijd niet aan ging, kon Amerika zich voordoen als supermacht. Nu raakt het materieel op en willen de mariniers op de oorlogsvloot over boord springen. Niet alleen de munitie, ook het voedsel raakt op. Wanhopige familieleden die bang zijn dat hun verwanten zelfmoord plegen van ellende bellen en schrijven ook alle kanten op, naar de senatoren en naar de media.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:20 schreef Bluesdude het volgende:
Trump haat verlies toegeven. Dus blijft hij maar Iran bullyen om te winnen: de vernietiging van de nucleaire installaties en grondstoffen .
Maar oa dit gedrag zorgt voor verlies in de midterms. Housemeerderheid gaat verloren en misschien ook de senate-meerderheid. Waarom is hij niet zo bezorgd ? Denkt hij een meer oppositioneel congress toch nog te kunnen passeren met decreten etc ? Of heeft hij plannen de midterms te saboteren, te frauderen, stemmen en tellen te blokkeren ?
Is het zo belangrijk voor hem om de oorlog te winnen dat hij maar door blijft kloten?
Zal een nieuw congress hem bevelen te komen voor een hearing over de epsteinfiles ?
8 maanden op zee, met wat gewoon een oorlogswacht is sinds Trump die onzin begon met Iran, en dan dit:quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Bullyen om te winnen helpt niet meer. Hij heeft nu met de werkelijkheid te maken. Zolang hij deze idiote strijd niet aan ging, kon Amerika zich voordoen als supermacht. Nu raakt het materieel op en willen de mariniers op de oorlogsvloot over boord springen. Niet alleen de munitie, ook het voedsel raakt op. Wanhopige familieleden die bang zijn dat hun verwanten zelfmoord plegen van ellende bellen en schrijven ook alle kanten op, naar de senatoren en naar de media.
https://www.militarytimes(...)oyment-families-say/
Ja, dan ben ik niet verbaasd dat moraal een deukje of 2 oploopt...quote:The deployment, which was anticipated to end in May, has been extended with no publicly announced return date.
Republikeinen zijn stuk voor stuk nutteloze, slaafse honden.quote:
En dan ben je als senator ook nog eens arts. Totaal onverantwoordelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Republikeinen zijn stuk voor stuk nutteloze, slaafse honden.
Wrsch kasplant-modus.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Mitch McConnell? Het laatste levensteken was van vorige maand toch?
Volgens mij is McConnell gewoon dood.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Wrsch kasplant-modus.
Maar zeg eens eerlijk...als het een democratische senator was, heb je dan enig idee tot wat voor gruwelijk schandaal het zou worden opgeklopt door de Republikeinen?
Die zouden de druk ma-xi-maal hebben opgevoerd.
En vooral ook het moreel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
8 maanden op zee, met wat gewoon een oorlogswacht is sinds Trump die onzin begon met Iran, en dan dit:
[..]
Ja, dan ben ik niet verbaasd dat moraal een deukje of 2 oploopt...
quote:In a phone interview after the votes, Paolo Zampolli, a former modeling agent and a longtime Trump ally who sits on the board, said the trustees acted out of a desire to make the Kennedy Center more of a sought-after sightseeing destination. His goal for the inscription of Mr. Trump’s name is to make it “as big as it can get,” he said.
Dit is eigenlijk ook een groot schandaal dat maar mondjesmaat aandacht krijgt. De beste man ligt ergens in coma of is een half kasplantje en kan alleen 'communiceren' via een foto zo nu en dan. Anders was hij al lang gewoon even op camera gekomen. Het is van de gekke dat hij daarmee wegkomt. Maar de hele Amerikaanse media en ecosphere zit in een soort delerium waarin elke dag de meest rare dingen gebeuren zonder weerwoord, zonder vraagtekens want over een uurtje is wel weer iets nieuws.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Mitch McConnell? Het laatste levensteken was van vorige maand toch?
Flood the zone in megatempo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:24 schreef Knipoogje het volgende:
Maar de hele Amerikaanse media en ecosphere zit in een soort delerium waarin elke dag de meest rare dingen gebeuren zonder weerwoord, zonder vraagtekens want over een uurtje is wel weer iets nieuws.
Ik denk niet dat hij het is die ermee wegkomt, hij is dood of wordt met machines in leven gehouden vermoed ik, hij heeft niet veel inbreng meer in de gang van zaken. Het is de GOP/Trump die ermee wegkomt. Ik begrijp in zo'n geval zijn familie niet. Dat laat je je vader of echtgenoot toch niet gebeuren, als levend lijk als een pion in een politiek spelletje gebruikt worden, respectloos.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook een groot schandaal dat maar mondjesmaat aandacht krijgt. De beste man ligt ergens in coma of is een half kasplantje en kan alleen 'communiceren' via een foto zo nu en dan. Anders was hij al lang gewoon even op camera gekomen. Het is van de gekke dat hij daarmee wegkomt. Maar de hele Amerikaanse media en ecosphere zit in een soort delerium waarin elke dag de meest rare dingen gebeuren zonder weerwoord, zonder vraagtekens want over een uurtje is wel weer iets nieuws.
Ik vraag me af hoeveel keus die familie heeft mocht het echt zo zijn. Een Johnson (bijvoorbeeld) die zegt “we moeten het volhouden tot de midterms want anders is alles waar hij voor gewerkt heeft weg” (of andere grote woorden) doet veel met iemand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het is die ermee wegkomt, hij is dood of wordt met machines in leven gehouden vermoed ik, hij heeft niet veel inbreng meer in de gang van zaken. Het is de GOP/Trump die ermee wegkomt. Ik begrijp in zo'n geval zijn familie niet. Dat laat je je vader of echtgenoot toch niet gebeuren, als levend lijk als een pion in een politiek spelletje gebruikt worden, respectloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harvard heeft geld, zal niet elke uni ongelimiteerd hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:52 schreef Kijkertje het volgende:
Judge Dismisses Federal Government’s Antisemitism Case Against Harvard
The government argued the university had not done enough to combat antisemitism during campus protests. A judge called the incidents “isolated and episodic.”
[ afbeelding ]
En dan zijn er dus universiteiten die wel gesettled hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |