Ghostbustersquote:
Ik ook maar dan de schattige versie van de spellen die ik speel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo voel ik me soms:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker RIP AND TEAR.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook maar dan de schattige versie van de spellen die ik speel.
Nee nee, die tijd heb ik gehad.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon lekker RIP AND TEAR.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, die tijd heb ik gehad.
Nu alleen nog schattige games waar ik af en toe toch ook nog in moet vechten of dood kan gaan.
Doom en Wolfensteinquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, die tijd heb ik gehad.
Nu alleen nog schattige games waar ik af en toe toch ook nog in moet vechten of dood kan gaan.
Demons en Nazi's knallenquote:
Ieder zijn ding, sowieso wil ik niet veel geld meer uitgeven aan games, heb ik geen zin meer om te ontploffen door een spel en vind ik het naaiend dat games tegenwoordig online zijn want mijn zoon heeft zo verschrikkelijk veel spellen alleen kan ik die niet doen en mag ik niet in zijn steam bibliotheek kijken.quote:
Ik heb vrij veel indie-games. Die zijn nooit zo duur en een vermakelijk tussendoortje.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, sowieso wil ik niet veel geld meer uitgeven aan games, heb ik geen zin meer om te ontploffen door een spel en vind ik het naaiend dat games tegenwoordig online zijn want mijn zoon heeft zo verschrikkelijk veel spellen alleen kan ik die niet doen en mag ik niet in zijn steam bibliotheek kijken.
Jij weetzquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Demons en Nazi's knallen
Ik heb in het verleden al zoveel geld eraan uitgegeven, ik weiger nu.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel indie-games. Die zijn nooit zo duur en een vermakelijk tussendoortje.
Ze hebben ook x-rated games op steamquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en omdat ik er dus ook over droom, kan ik sommige spelen beter maar helemaal niet meer spelen, ook al zijn die dromen altijd nog beter dan mijn herbelevingen.
Daarom mag ik denk ik ook niet kijken erop. Want ik weet dat je games kan delen. Of zoiets.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ook x-rated games op steam
Uitgeven zul jequote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al zoveel geld eraan uitgegeven, ik weiger nu.
Best veel intussen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ook x-rated games op steam
Nee nee, ik heb nog dozen vol met games en consoles die niet gebruikt worden. Ik trap er niet meer in.quote:
En waarom is het erg dat je het delen kan?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom mag ik denk ik ook niet kijken erop. Want ik weet dat je games kan delen. Of zoiets.
Zal binnenkort ook wel weer stoppen.quote:
Gebruik ze dan eens hequote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb nog dozen vol met games en consoles die niet gebruikt worden. Ik trap er niet meer in.
Dat is niet erg. Moet diegene het wel willen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom is het erg dat je het delen kan?
Ik heb geen tv meer, dus kan ze niet aansluiten en bepaalde oude games zijn echt niet leuk meer om te spelen. Ik weet wel dat je dan iets op je pc kan downloaden en dan oude retro games spelen, geen zin in. Vermaak me prima momenteel.quote:
Oh vertel, met wie wil je dat soort games delen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Moet diegene het wel willen.
Ik heb bijna geen spellen via steam. En ik tikte dat mijn zoon heel veel spellen heeft en dat hij ze dan met mij zou kunnen delen, wat ik lang geleden wel eens had gevraagd en toen zei hij nee. Nu vraag ik het niet meer, ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh vertel, met wie wil je dat soort games delen?
Hoop ergens een goedkope tv, kan je die oude dingen weer gebruiken,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen spellen via steam. En ik tikte dat mijn zoon heel veel spellen heeft en dat hij ze dan met mij zou kunnen delen, wat ik lang geleden wel eens had gevraagd en toen zei hij nee. Nu vraag ik het niet meer, ik vermaak me wel.
Want ik heb vroeger veel gekocht en ook voor hun maar omdat het nu niet meer op schijf is, kan ik het niet meer lenen, vroeger was dat veel makkelijker, tot ze de leeftijd kregen dat ze allebei tegelijk een spel wilde doen, met het gevolg dat sommige dan dus dubbel in huis waren.
Geen zin in.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop ergens een goedkope tv, kan je die oude dingen weer gebruiken,
En de games waar we het over hadden zou ik niet met mijn kinderen spelen nee
Verkoop ze dan, die dingen leveren soms best nog wat opquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen zin in.
En zucht, nee die games niet.
Dat doet @engine ook somsquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
@:engine heb ik je gelijk weer weggejaagd omdat ik cozygames speel?
Nee. 1 van de weinige dingen die ik wil houden en heb gehouden na grondig oude troep te hebben weggegooid.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkoop ze dan, die dingen leveren soms best nog wat op
En waarom niet, is gewoon leuk ook.quote:
Ze zijn mij te cozyquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En waarom niet, is gewoon leuk ook.
Dat begrijp ik wel. Ieder zijn ding.quote:
Nee dat valt wel meequote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
@:engine heb ik je gelijk weer weggejaagd omdat ik cozygames speel?
Kloptquote:
Gelukkig maar en ik speel inderdaad op de pc, wilde wel ooit een switch maar door gespaard voor een nieuwe pc.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat valt wel meeHad het spel even opgezocht. Ziet er wel geinig uit. Het is er ook voor de switch zag ik maar denk dat je op de pc speelt.
Nog steeds op YT aan het streamen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:00 schreef engine het volgende:
[..]
Kloptal is het de laatste tijd weer vooral fortnite. Zelfs op de camping vorige week.
Kun je ook samenwerken enzo of speel je alles solo?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar en ik speel inderdaad op de pc, wilde wel ooit een switch maar door gespaard voor een nieuwe pc.
En genoeg afwisseling in het spel en dat je zelf kan beslissen wat je wil doen. De ene dag een beetje vissen of plantjes planten en oogsten en de andere dag weer krokodillen vermoorden.
Niet echt meerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds op YT aan het streamen?
Daar zit een achievement in,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt meer![]()
Was ook meer het uitzoeken/instellen van alles dan het streamen zelf wat ik leuk vond. Misschien als ik weer een keer een nieuw spel gekocht heb.
Mijn record aan kijkers staat op 3 geloof ik
Ik speel solo, volgens mij kan ik ook met anderen via pc maar ik weet niet of ik dat wil momenteel.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je ook samenwerken enzo of speel je alles solo?
Vind het vaak wel leuk als er wat interactie is met andere spelers.
Hier melden als je live gaat en dan komen er vast meer dan 3 kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt meer![]()
Was ook meer het uitzoeken/instellen van alles dan het streamen zelf wat ik leuk vond. Misschien als ik weer een keer een nieuw spel gekocht heb.
Mijn record aan kijkers staat op 3 geloof ik
Nou...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal binnenkort ook wel weer stoppen.
Ja, de preutsheid gaat winnenquote:
Mijne lekker niet.quote:
Heb jij data dan?quote:
Zekers heb ik die en bewaar ik in de parkietenkooi.quote:
Ik had jou niet als een bijenkorf winkelaar ingeschat.quote:
Bol heeft ook gelekt, zelfde magazijn,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had jou niet als een bijenkorf winkelaar ingeschat.
Oh echt, was grapje van mij want dacht dat je gewoon bij bol had besteld.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bol heeft ook gelekt, zelfde magazijn,
maar ja, dit was de bijenkorf.
Jij maakt een garpjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh echt, was grapje van mij want dacht dat je gewoon bij bol had besteld.
En had gelezen dat er bij deze 2 een lek was geweest.
Uhuhquote:
Wowquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wow
En de bijenkorf is soms best handig voor.
Vaak ook te duur.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bijenkorf is wel de laatste winkel waar ik van denk, daar ga ik wat bestellen. In mijn hoofd altijd de duurste, vroeger dan toch, geen idee hoe dat tegenwoordig is.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog wel redelijk vaak.
Alleen nu hadden ze iets dat ik wilde en nergens anders zag.
Hebben ze nu je bestelling naar je oude adres gestuurd?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog wel redelijk vaak.
Alleen nu hadden ze iets dat ik wilde en nergens anders zag.
Oh, bedenk ineens dat ik er sinds ik hier woon niet besteld heb. Dus ze hebben een oud adres. Ook goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Rijke tata gespot.![]()
Heel heel heel lang geleden ging ik er wel eens naar binnen in de stad, omdat ze daar koekjes hadden die ze nergens anders hadden destijds.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben ze nu je bestelling naar je oude adres gestuurd?Ja, de fraude gaat naar het oude adresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Heb er ooit, lang geleden al, een dekbedhoes gekocht. Dat ding is 12 jaar meegegaan geloof ik. Die was echt zo lekker. Helaas nooit meer zoiets gevonden
Gelukkig voor jou dan maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, de fraude gaat naar het oude adres
Dit was echt duur hotel kwaliteit. Lag zo lekker.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dat is echt zo irritant als je iets heel goeds had en het dan niet meer kan vinden.
Nou ja, nu hebben ze wel voor de 98456444334e keer mijn emailquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dan maar.Niets aan de hand dus.
Kun je dat dan niet vinden bij een groothandel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was echt duur hotel kwaliteit. Lag zo lekker.
Blijven zoeken maar .....
[..]
Nou ja, nu hebben ze wel voor de 98456444334e keer mijn email
Welke koekjes waren dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Rijke tata gespot.![]()
Heel heel heel lang geleden ging ik er wel eens naar binnen in de stad, omdat ze daar koekjes hadden die ze nergens anders hadden destijds.
Die in Utreg?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke koekjes waren dat?
Ondergetekende heeft in de banketbakkerij van de Bijenkorf gewerkt
Daar werkte iemand die ik 'kende' ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Voor training ging ik soms naar andere filialen.
Belgische koekjes die ze destijds alleen daar verkochten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welke koekjes waren dat?
Ondergetekende heeft in de banketbakkerij van de Bijenkorf gewerkt
Oh, dan was het sowieso niet zo geweest, ik ging alleen in Rotterdam.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja.
Voor training ging ik soms naar andere filialen.
Misschien ken ik die iemand ook, als die er ook tussen 2005 en 2013 werkte.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar werkte iemand die ik 'kende' ook.
Daar ook dat dekbedhoes gekocht.
Oke. Maar alle filialen verkopen dezelfde producten, dus ik was gewoon benieuwd wat jij zo lekker vindtquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dan was het sowieso niet zo geweest, ik ging alleen in Rotterdam.
Dat is een net wel of net nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien ken ik die iemand ook, als die er ook tussen 2005 en 2013 werkte.
Dat zal ik hier niet neerzetten nee,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet je nog hoe hij/zij heet?
Dm mag ook.
Aha.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke. Maar alle filialen verkopen dezelfde producten, dus ik was gewoon benieuwd wat jij zo lekker vindt
https://www.ah.nl/zoeken?query=Jules%20Destrooperquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha.
En Jules de stroper koekjes dus, vooral de Virtuose die bijna nergens te krijgen is, destijds niet en tegenwoordig ook niet echt.
Pas zei iemand, oh maar die hebben ze hier online bij de ah, dus die had ze meegenomen voor me, ik helemaal blij, online gekeken bij ah, niet te vinden en een week later kon zij ze ook niet meer vinden.![]()
Net uiteraard weer gekeken bij bol, 1 verkoper gevonden maar dat zijn dan gelijk weer veel doosjes en dit is het enige koeksoort waar ik geen rem bij heb, moet op want goddelijk
Lees welke ik wil, die anderen zijn inderdaad in overvloed overal te vinden. Die ene die ik wil, bijna niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/zoeken?query=Jules%20Destrooper
Wil dan ook niet van die rare dingen hequote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lees welke ik wil, die anderen zijn inderdaad in overvloed overal te vinden. Die ene die ik wil, bijna niet.
Je weet, dat hoort bij mij, raarrrrr, ook met koekjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil dan ook niet van die rare dingen he
Ze hebben ook een website. Gewoon daarop bestellen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet, dat hoort bij mij, raarrrrr, ook met koekjes.
Ik heb daar wel eens gekeken, weet niet meer waarom ik niet besteld had en of ze ze wel los hadden, waarschijnlijk moet je dan een hele doos bestellen en dat is niet goed voor me, want geen rem met die koekjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een website. Gewoon daarop bestellen?
Heb jij dan ook een douchegordijn met badeendjes?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je weet, dat hoort bij mij, raarrrrr, ook met koekjes.
Oke, dit is gewoon uitdaging toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens gekeken, weet niet meer waarom ik niet besteld had en of ze ze wel los hadden, waarschijnlijk moet je dan een hele doos bestellen en dat is niet goed voor me, want geen rem met die koekjes.
Nope, met dolfijnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij dan ook een douchegordijn met badeendjes?
Nee, dat is mezelf terroriseren dan. Aan de andere kant, misschien moet ik me helemaal de tyfus eten aan die koekjes met het gevolg dat ik ze dan nooit meer wil. Nee wacht, dat kan mijn lichaam niet meer aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dit is gewoon uitdaging toch?
Dan leer je jezelf zelfcontrole aan,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat is mezelf terroriseren dan. Aan de andere kant, misschien moet ik me helemaal de tyfus eten aan die koekjes met het gevolg dat ik ze dan nooit meer wil. Nee wacht, dat kan mijn lichaam niet meer aan.
Nope, zulke uitdagingen wil ik niet meer.
Ik heb genoeg zelfcontrole maar met bepaalde producten dus niet, zelfkennis is ook heel belangrijk, dus haal ik die producten liever niet in huis.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan leer je jezelf zelfcontrole aan,
kan je er veel langer van genieten
Dan ga je een keer naar Belgenland en ze daar halen hequote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
En de uitdaging om ze te kunnen kopen ergens heb ik ook al opgegeven, ook al kijk ik als ik in een supermarkt ben bij de koekjesafdeling of ze er bij staan.
Ook gedaan, paar jaar terug, iets met Belgische ex en zelfs aan schoonmoeder gevraagd toen, die kon ze ook niet vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je een keer naar Belgenland en ze daar halen he
Zie link die ik net post,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook gedaan, paar jaar terug, iets met Belgische ex en zelfs aan schoonmoeder gevraagd toen, die kon ze ook niet vinden.
Nee nee, ik ga niet alleen voor koekjes naar België.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je een keer naar Belgenland en ze daar halen he
https://www.carrefour.be/nl/virtuoso-100g/07400241.html
Gewoon naar de Carrefour, zit in Poppelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga niet alleen voor koekjes naar België.
Was er onlangs wel om te tanken en voor shag, dat dan weer wel en toch even in die winkel gekeken maar niet te vinden.
Best een obsessie, op koekjes afdelingen kijken of ze ze hebben, ben ook gewend dat ze er niet zijn, al jaren, ik wil niet weten wat ik doe als ze wel ineens ergens zijn.
Ja gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie link die ik net post,
iets aan belgen zelf vragen is niet handig
Wie weet ooit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon naar de Carrefour, zit in Poppel
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij van de week in je haast ze te halen ......
[ afbeelding ]
Ik was ooit in Zeeland en wilde bolussen hebben. Was niet heel vroeg meer op de dag.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Zo erg is het momenteel ook weer niet.
Het is een soort schatzoekertje geworden voor mij, ik ga er niet speciaal voor ergens naar toe maar kijk vaak wel op koekjesafdelingen of ze ze hebben. En de dag dat ik ze dan ineens ergens zie staan, ga ik zo blij zijn als een klein kind. En dan de afweging, koop ik 1 pak of alles wat ik zie staan.
Lol maar die kan je niet lang bewaren dan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was ooit in Zeeland en wilde bolussen hebben. Was niet heel vroeg meer op de dag.
Dus vraag bij de bakker, heeft u ook bolussen?
Ja, die had ze wel. Hoeveel wilde ik er?
Nou ja, hoeveel heeft u er.
Stuk of 50.
Oh ja, graag, doet u maar?
Ja hoeveel dan.
Nou, stuk of 50
Nee, die kan je niet heel lang bewaren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol maar die kan je niet lang bewaren dan.
Heb je er echt 50 gekocht toen?
Na 2 dagen kun je er ramen mee ingooien denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die kan je niet heel lang bewaren.
Heb ze ook echt lang niet alle ongeveer 50 zelf opgegeten.
En ja, alles. Kreeg zo'n taartdoos vol mee.
Echt goede zeeuwse gaan wel langer mee hoor. Die zijn zacht en blijven zacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na 2 dagen kun je er ramen mee ingooien denk ik.
En gelukkig maar dat je ze niet alleen heb opgegeten.
En geinig zo'n doos vol en ik kan me dat hoofd van die verkoopster ook voorstellen.
Ok, helaas geen ervaring mee. Nog nooit echte zeeuwse op.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt goede zeeuwse gaan wel langer mee hoor. Die zijn zacht en blijven zacht.
Er stond een tijd in Schiebroek een bakkerskraam op de markt die ze had.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, helaas geen ervaring mee. Nog nooit echte zeeuwse op.
Tenminste, ik denk het niet, ik heb ze wel eens bij een gewone bakkerij gehaald en uiteraard bij een supermarkt en dat verschil was ook al duidelijk. Sowieso moeten ze er wel op een bepaalde manier uitzien voor mij voordat ik ze eventueel koop.
Apart wel, dat ook met eten dan bepaalde dingen zo lekker waren en dat je dat dan nu nergens meer kan vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er stond een tijd in Schiebroek een bakkerskraam op de markt die ze had.
Die kraam is er niet meer helaas en ik kom daar niet meer.
Maar toch
Oh, weet precies waar ik bolussen kan halen hoor,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Apart wel, dat ook met eten dan bepaalde dingen zo lekker waren en dat je dat dan nu nergens meer kan vinden.
En ligt dat dan aan ons, onze smaakpapillen, dat die zijn veranderd of kunnen sommige dingen gewoon niet goed gemaakt worden door veel mensen/winkels.
Oh bah, daar hou ik niet van. Vlaaien.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga hier gewoon voor de lekkerste vlaaitjes
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh bah, daar hou ik niet van. Vlaaien.
Ik weet ook waar die bakker zat alleen ook een tering eind weg en geen idee of die nog bestaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, weet precies waar ik bolussen kan halen hoor,
t is nu alleen een teringeind weg
Ieder zijn ding.quote:
Er zijn zoveel soorten vlaai,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.![]()
En vlaaien zijn absoluut niet mijn ding, ik eet het wel als er geen andere keus is. Maar superblij word ik er niet van.
En ja, als ik iets eet wat ik echt lekker vind schijn ik als een klein kind geluid en bewegingen te maken![]()
Dit zei iemand pas tegen mij, je lijkt mijn dochter wel toen ze 5 was.
Ik weet dat er veel soorten zijn, ook al diverse gehad, allemaal mweh.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel soorten vlaai,
echt allemaal mweh?
Are you okayquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet dat er veel soorten zijn, ook al diverse gehad, allemaal mweh.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfde als iemand je even je stopwoordje vertelt
Ja hoor, alleen geen vlaai fan.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen geen vlaai fan.
Ieder zijn smaak.quote:
Weet niet of je nog genoeg punten had om al deze minpunten te kunnen hebbenquote:
Ja, de derde linksback die gehaald wordt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een Spanjaard (Barca) voor Ajax waarschijnlijk ... Jofry Torrents
En waarvoor dienen die punten dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of je nog genoeg punten had om al deze minpunten te kunnen hebben
Ze hebben ze hier ook in 1persoons formaat. Delen is dus niet nodigquote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En waarvoor dienen die punten dan?
Ik bekijk zulke dingen altijd positief, dan hoef je niet te delen omdat de ander het niet lekker vindt.
Wel het risico dat de ander het half opvreet door het snel te pakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben ze hier ook in 1persoons formaat. Delen is dus niet nodig
Die neemt 1,5 dus?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel het risico dat de ander het half opvreet door het snel te pakken.
quote:
En slecht afgerichtquote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Mijn exman was erg snel vroeger.
Klopt.quote:
Ik was al verhuisd naar mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zo mijn bed maar een zoeken,
en van bolussen dromen ofzo
Hier hebben we vooral ratten in het parlementquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:02 schreef maily het volgende:
Hullo
NWS / Capibara's wandelen doodleuk het Braziliaanse parlement binnen
Geen idee. Sommige mensen vinden het fijn om te exploderen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zou hij het ook gedaan hebben als hij het wist ..............?![]()
https://www.hln.be/buiten(...)-te-hangen~af4be0f8/
Pfoeeequote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zou hij het ook gedaan hebben als hij het wist ..............?![]()
https://www.hln.be/buiten(...)-te-hangen~af4be0f8/
Kun je terugzoeken op MyCroftquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Jerney![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoe vaak is deze wel niet gedeeld hier?
Wel 1000 miljoen keer.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Jerney![]()
Ik kreeg een andere naam dus gaf ik die terugquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drakin![]()
Had ik jou een haai gegeven?
Niet vaak genoeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Jerney![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Jerney![]()
Nog 3 jaar en dan is dat nummer 50 jaar oud.quote:
De sfeer was wel goed gisteravond... jammer van die tegengoal en de vele gemiste kansen, maar Ajax maakte een gretige indruk, dit seizoen zou zomaar eens weer de weg naar de top kunnen inleidenquote:
was een fijne wedstrijd om naar te kijken, alleen de laatste 10 minuten kakte het in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De sfeer was wel goed gisteravond... jammer van die tegengoal en de vele gemiste kansen, maar Ajax maakte een gretige indruk, dit seizoen zou zomaar eens weer de weg naar de top kunnen inleiden
AJAX kampioenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De sfeer was wel goed gisteravond... jammer van die tegengoal en de vele gemiste kansen, maar Ajax maakte een gretige indruk, dit seizoen zou zomaar eens weer de weg naar de top kunnen inleiden
Moet je een keer de rondleiding doen. Zonder publiek lijkt het nog veel steiler die tribunesquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
was een fijne wedstrijd om naar te kijken, alleen de laatste 10 minuten kakte het in.
Heb goede hoop op dit seizoen...zeker na dramatisch vorig seizoen.
Ik zat nu echt helemaal bovenin, allerhoogste rij. Jemig wat is dat hoog
Ik had een keer een rondleiding toen het nog in aanbouw was ,,,, Hein Vergeer legde het allemaal uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Moet je een keer de rondleiding doen. Zonder publiek lijkt het nog veel steiler die tribunes
Ik had er een hondendrol naast verwacht op dat plaatjequote:
De schaatser?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een keer een rondleiding toen het nog in aanbouw was ,,,, Hein Vergeer legde het allemaal uit
Zo asociaal zijn sommige welquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had er een hondendrol naast verwacht op dat plaatje
Ja die... Ik heb er nog nooit een wedstrijd gezien .... wel in de Meer en in het Olympisch Stadionquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De schaatser?
Ik heb later nog een rondleiding gehad. In 2010 ofzo.
Ik had al een seizoenkaart van de Meer en ben daarna nog een jaar of 3 denk ik in de Arena geweest. Daarna was ik er wel klaar mee
Europacup wedstrijden waren in het Olympisch stadion idd. Daar ben ik ook nog wel geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die... Ik heb er nog nooit een wedstrijd gezien .... wel in de Meer en in het Olympisch Stadion
1 x via mn werk en 1 x via een speler van Real Madridquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Europacup wedstrijden waren in het Olympisch stadion idd. Daar ben ik ook nog wel geweest.
Goedemiddag mario.quote:
Wij zaten er ongeveer als eerste, dus ik snap wat je zegt. Er zat niemand nog en het was echt fokking hoogquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Moet je een keer de rondleiding doen. Zonder publiek lijkt het nog veel steiler die tribunes
Wie heeft jou dat wijs gemaakt?quote:
Ik had je ergens gementiondquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie heeft jou dat wijs gemaakt?
En dan moet je eerst al die trappen nog omhoogquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij zaten er ongeveer als eerste, dus ik snap wat je zegt. Er zat niemand nog en het was echt fokking hoog
Niet gezien, volgens mij werkt dat ook niet zo lekker op het moment.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer gemischte vieslolie?
Heb ik nu een bug ontdekt?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]heb je mijn posts gevonden? kann wel metlezen
Dan zal je hem wel hebben opgegetenquote:
Mentions worden bij mij alleen op de even pagina's weergegeven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je hem wel hebben opgegeten
Heb je mentions nodig om die bugs te vinden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mentions worden bij mij alleen op de even pagina's weergegeven.
Oh, nu niet meer.
Je parkietje gauw "alles gelezen en verwijderen" aangekliktquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet gezien, volgens mij werkt dat ook niet zo lekker op het moment.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann toch in topic zeggen dat we gesproken hebben
Hullo, doe maar daar danquote:
Is er binnenkort weer wiesenfeest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wat anderes meinte ik toch niet hier in topic zien ze zo dat we gesproken hebben
Eind september, de grote in Beierenquote:
Las iets over een roeiwedstrijdje in Karnten dat er mee te maken zou hebben, maar zat op de fiets dus kon het niet goed checkenquote:
Nu je het zegt heb ik ook iets voorbij zien komen maar ook hier falen de details inmiddelsquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Las iets over een roeiwedstrijdje in Karnten dat er mee te maken zou hebben, maar zat op de fiets dus kon het niet goed checken![]()
mario weet vast meer
Heb dit even opgezochtquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt heb ik ook iets voorbij zien komen maar ook hier falen de details inmiddels
Als skien vanaf de Petzi al mooit gelukt is , acht ik de kans klein dat dat roeien wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dit even opgezochtBen weer thuis
https://wattfabrik.at/
mario kan mooi een roeicursus krijgen in Volkermarkt geloof ik
En hij moet wel even van het bier afblijvenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als skien vanaf de Petzi al mooit gelukt is , acht ik de kans klein dat dat roeien wel gaat lukken
Hebben ze daar nog wel water dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dit even opgezochtBen weer thuis
https://wattfabrik.at/
mario kan mooi een roeicursus krijgen in Volkermarkt geloof ik
Ja die ga ik wel missenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eind september, de grote in Beieren
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachinequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog wel water dan?
Ja, ergens half september, op zaterdagochtend, beelden van de 1e dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die ga ik wel missen
Maar we hebben vast de beelden nogdan
Ik mis de roeimachinequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachine
Hoe was de vakantie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachine
Nog heel af en toe, ik vind het wat te zwaar vergeleken bij fietsenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Veel gedaan vroeger.
Weer gaan doen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Veel gedaan vroeger.
Haaiquote:
Wie weetquote:
Alles kan, als je er maar genoeg tijd en energie in stoptquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Ik stond ooit op nr. 4 op een wereldranglijst van Concept2. Maar dat niveau ga ik niet meer halen
Het is bovenland van de Donauquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog wel water dan?
Ja?quote:
Zowaar wat regen meegemaakt de laatste dagen dat ik in de Vogezen was. Geloof dat het hier nog even droog blijft als ik zo de verwachtingen bekijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik waren vorige week in Renkum.
De Nederrijn staat zo laag dat ze de stuw helemaal open hebben gezet.
Er valt namelijk niks meer te stuwen. Dat is nooit eerder gebeurd.
De droogte is hard aan het toenemen ja ......quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ja ik weet het .... In Spanje ook met de Ebro ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja?
De laatste tijd beelden van de Donau gezien?
Hoeveel gezonken schepen er ineens zichtbaar zijn?
Wordt tijd dat we eens een ander watermanagement gaan toepassenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De droogte is hard aan het toenemen ja ......
Een sproeiverbod voor huiseigenaren in Het Gooiquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we eens een ander watermanagement gaan toepassen
Das best moeilijk schijnt ......quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we eens een ander watermanagement gaan toepassen
Opslag van water in de grond , daar waar het kan . Met stuwmeren valt hier weinig te beginnen ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een sproeiverbod voor huiseigenaren in Het Gooi
Zou je eigenlijk wel moeten kijken of de gracht al zouter is ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Opslag van water in de grond , daar waar het kan . Met stuwmeren valt hier weinig te beginnen ..
nb: de gracht hier staat nog redelijk normaal ...
Eigenlijk doen we het al, een stuw in de maas, zoals hier bij Grave en Lith verhoogt ook het grondwaterpeil in de contreien rondom.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Opslag van water in de grond , daar waar het kan . Met stuwmeren valt hier weinig te beginnen ..
nb: de gracht hier staat nog redelijk normaal ...
Ja maar dat moet dus overal gebeuren waar het mogelijk is en waar eventuele extra bassins zijn ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eigenlijk doen we het al, een stuw in de maas, zoals hier bij Grave en Lith verhoogt ook het grondwaterpeil in de contreien rondom.
En goedenavond allen.
Die snap ik niet, een stuw houd het water vast... als een dam.. ipv het water weg te laten stromen toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
Een(d)squote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat moet dus overal gebeuren waar het mogelijk is en waar eventuele extra bassins zijn ...
Ik heb hier al kreeft ... maar geen idee , nooit geproefd. Zit ook niet direct aan het grachtengordel circuit ... ergens ver zal er een verbinding zijn ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk wel moeten kijken of de gracht al zouter is ..
Paar jaar geleden vonden ze bij extreeem laag water in de waal ook hier één persoons duikboten van de Duitsers uit de 2de wereldoorlog., (los van het waterprobleem) Supergaaf stukje historie. Nu met de huidige stand heb ik nog niets gehoord.. vreemd eigenlijk, want normaal is er altijd wel wat munitie e.d. hier in de buurt te vinden op dit soort momenten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja?
De laatste tijd beelden van de Donau gezien?
Hoeveel gezonken schepen er ineens zichtbaar zijn?
Die zijn toen waarschijnlijk ook al verwijdert ... zonder dat we er van op de hoogte zijn gebracht ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paar jaar geleden vonden ze bij extreeem laag water in de waal ook hier één persoons duikboten van de Duitsers uit de 2de wereldoorlog., (los van het waterprobleem) Supergaaf stukje historie. Nu met de huidige stand heb ik nog niets gehoord.. vreemd eigenlijk, want normaal is er altijd wel wat munitie e.d. hier in de buurt te vinden op dit soort momenten.
Dan stonden de berichten nu misschien ergens anders,quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paar jaar geleden vonden ze bij extreeem laag water in de waal ook hier één persoons duikboten van de Duitsers uit de 2de wereldoorlog., (los van het waterprobleem) Supergaaf stukje historie. Nu met de huidige stand heb ik nog niets gehoord.. vreemd eigenlijk, want normaal is er altijd wel wat munitie e.d. hier in de buurt te vinden op dit soort momenten.
Na, Zo nu en dan zijn er wel berichten over. Maar je het kan, of dat het later komt, als het al weg is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn toen waarschijnlijk ook al verwijdert ... zonder dat we er van op de hoogte zijn gebracht ...
Ja, de Donau was dat toch? Los van het waterprobleem, als gesciedenisliefhebber vind ik het wel weer gaaf!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan stonden de berichten nu misschien ergens anders,
zijn nu diverse duitse schepen gevonden, nog vol met munitie,
wat motoren, lichamen,
en mammoetdelen ...
Donau jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, de Donau was dat toch? Los van het waterprobleem, als gesciedenisliefhebber vind ik het wel weer gaaf!
Ja las zoiets, expres gezonken zo'n 70 schepen. Bizarre tijden als je er over na denkt.quote:
De natte versie van verbrande aarde ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja las zoiets, expres gezonken zo'n 70 schepen. Bizarre tijden als je er over na denkt.
Vrees dat het een (Europese) trend wordt jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:37 schreef chufi het volgende:
De Ebro (in Spanje) staat ook laag .... de stuwmeren doen het nog redelijk.. maar goed als dit een trend wordt hebben ze ook in Spanje een probleem ....
Nee zeker in Limburg niet ... Hier moest ik het balkon sluiten de afgelopen dagen omdat het te fris werdquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat het een (Europese) trend wordt ja
En die hitte helpt niet
Hier is het de afgelopen 2 nachten eindelijk ook weer fris,quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zeker in Limburg niet ... Hier moest ik het balkon sluiten de afgelopen dagen omdat het te fris werd
Je hebt een bepaald minimum aan watertoevoer nodig om te kunnen stuwen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die snap ik niet, een stuw houd het water vast... als een dam.. ipv het water weg te laten stromen toch?
Ik rij iedere dag naar mijn werk over de dijk langs de maas, tussen Grave en Lith.. en het water in de maas staat daar eigenlijk nog gewoon op relatief normale hoogte, omdat de stuw in Lith voorkomt dat dat stukje maas leeg loopt. ... Hoe bedoel jij het?
Zeker, alleen een rivier loopt aan één kant leeg.. en dan dan die stuw aan de andere kant het waterpeil handhaven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt een bepaald minimum aan watertoevoer nodig om te kunnen stuwen.
Laat ik het zo zeggen:
Stel dat je in het midden van een zwembad een stuw neerzet.
Die kan open, halfopen, of dicht.
Wat je ook doet, in beide helften van het zwembad blijft het water gelijk.
Je moet watermolens andersom kunnen laten draaien .. das 1quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, alleen een rivier loopt aan één kant leeg.. en dan dan die stuw aan de andere kant het waterpeil handhaven.
Maar ik denk dat het eerlijk delen is wat je bedoelt... niet de ene kant alles, maar alle kanten een beetke
Moeten we niet gewoon meer water krijgen? Is het probleem niet dat er te weinig is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet watermolens andersom kunnen laten draaien .. das 1
je moet overal water weghalen en dat gewoon ergens anders zien te bewaren ... denk aan watertorens van vroeger
We krijgen genoeg alleen de laatste maanden niet meer .... zomer... dus dat wat we genoeg in de winter krijgen moeten we zien op te slaan .. anders stroomt het ook maar gewoon de Noordzee in ,,quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten we niet gewoon meer water krijgen? Is het probleem niet dat er te weinig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rivier loopt nu véél minder hard leeg dan normaal, en lijkt daarmee meer op het zwembad in mijn voorbeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, alleen een rivier loopt aan één kant leeg.. en dan dan die stuw aan de andere kant het waterpeil handhaven.
Maar ik denk dat het eerlijk delen is wat je bedoelt... niet de ene kant alles, maar alle kanten een beetke
Ik kijk af en toe de stream van een binnenvaartschipper (ok Duits) Maar afgelopen week geen droogte gezien,.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die rivier loopt nu véél minder hard leeg dan normaal, en lijkt daarmee meer op het zwembad in mijn voorbeeld.
En ja, het weinige wat je hebt moet je eerlijk verdelen over de rivierdelen tussen de stuwen.
Petzi? Die heb ik hier al heel lang niet meer gezien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als skien vanaf de Petzi al mooit gelukt is , acht ik de kans klein dat dat roeien wel gaat lukken
Waar vaart die dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe de stream van een binnenvaartschipper (ok Duits) Maar afgelopen week geen droogte gezien,.
Ik heb een gedicht van haar in mijn FOBO staan, kom er nooit maar kreeg weer een "aardigquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Petzi? Die heb ik hier al heel lang niet meer gezien.
Ik heb het over de berg met ski-faciliteiten daar waar Mario onder aan der berg woont ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Petzi? Die heb ik hier al heel lang niet meer gezien.
Ze hebben 2 boten .. maar Rijn Neckar en de Nederlandse wateren van de Schelde tot Delfzijlquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar vaart die dan?
De Rijn, Donau en Moesel staan iig erg laag.
Misschien net wat oudere beelden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben 2 boten .. maar Rijn Neckar en de Nederlandse wateren van de Schelde tot Delfzijl
Ik begon er niet over dat zei chufi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht van haar in mijn FOBO staan, kom er nooit maar kreeg weer een "aardiggedicht" verleden week dus die heb ik er ook even bij gezet. En zag ik Petzi staan
Ook toevallig dat jij over haar begint.
Ik kijk niet elke dag want die beelden zijn er niet altijd .. en het nivo kan natuurlijk regionaal verschillen ivm met sluisen dammen etcquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien net wat oudere beelden?
Hoor echt overal dat het laag staat
Jij begon over de user Petzi, raar wijf welquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begon er niet over dat zei chufi.
Ik begon over de Berg bij Bleiburgquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begon er niet over dat zei chufi.
Dat was ze idd ook wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij begon over de user Petzi, raar wijf wel
Oh ja voor kinderboeken, en haar gedicht was ook wel leuk. Maar goed ik ben ik wel gecharmeerd van rare users.quote:
Dat weet ik niet meer maar ik mocht haar wel.quote:
Vaag dat je dan iets van haar krijgt een week geleden ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja voor kinderboeken, en haar gedicht was ook wel leuk. Maar goed ik ben ik wel gecharmeerd van rare users.
Ja dat zei je al eerder Mario ... Maar bij jullie is de rivier (stroompje) rustigquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:05 schreef mario390 het volgende:
erge overvloetingen zijn in salzburg geweest
volg je nu etwas van reality?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei je al eerder Mario ... Maar bij jullie is de rivier (stroompje) rustig
Nee niet van haar van een andere user maar dat heb ik in mijn fobo gezet en toen zag ik haar gedicht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaag dat je dan iets van haar krijgt een week geleden ...
Zat jij niet ooit met Peter Faber ergens op een bank of zo ? Sterkte iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet van haar van een andere user maar dat heb ik in mijn fobo gezet en toen zag ik haar gedicht.
Ja Peter, ik hoorde het vanmorgen op de radio. Fijne kerel, altijd vrolijk en aanwezig.Klein bankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee stoelen.quote:
Ik zie dat ook niet.quote:
Ja zeker... zonder selfie poses en zo ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet.Wel een toffe foto.
Toen bestonden selfies nog niet, dat was zonde vd foto.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker... zonder selfie poses en zo ook
Deze is door een ander gemaakt of op de zelftimer gezet als Soury alleen met Peter was geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen bestonden selfies nog niet, dat was zonde vd foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |