Hier hebben we vooral ratten in het parlementquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:02 schreef maily het volgende:
Hullo
NWS / Capibara's wandelen doodleuk het Braziliaanse parlement binnen
Geen idee. Sommige mensen vinden het fijn om te exploderen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zou hij het ook gedaan hebben als hij het wist ..............?![]()
https://www.hln.be/buiten(...)-te-hangen~af4be0f8/
Pfoeeequote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zou hij het ook gedaan hebben als hij het wist ..............?![]()
https://www.hln.be/buiten(...)-te-hangen~af4be0f8/
Kun je terugzoeken op MyCroftquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Jerney![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoe vaak is deze wel niet gedeeld hier?
Wel 1000 miljoen keer.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Jerney![]()
Ik kreeg een andere naam dus gaf ik die terugquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Drakin![]()
Had ik jou een haai gegeven?
Niet vaak genoeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Jerney![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
RIP Jerney![]()
Nog 3 jaar en dan is dat nummer 50 jaar oud.quote:
De sfeer was wel goed gisteravond... jammer van die tegengoal en de vele gemiste kansen, maar Ajax maakte een gretige indruk, dit seizoen zou zomaar eens weer de weg naar de top kunnen inleidenquote:
was een fijne wedstrijd om naar te kijken, alleen de laatste 10 minuten kakte het in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De sfeer was wel goed gisteravond... jammer van die tegengoal en de vele gemiste kansen, maar Ajax maakte een gretige indruk, dit seizoen zou zomaar eens weer de weg naar de top kunnen inleiden
AJAX kampioenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
De sfeer was wel goed gisteravond... jammer van die tegengoal en de vele gemiste kansen, maar Ajax maakte een gretige indruk, dit seizoen zou zomaar eens weer de weg naar de top kunnen inleiden
Moet je een keer de rondleiding doen. Zonder publiek lijkt het nog veel steiler die tribunesquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
was een fijne wedstrijd om naar te kijken, alleen de laatste 10 minuten kakte het in.
Heb goede hoop op dit seizoen...zeker na dramatisch vorig seizoen.
Ik zat nu echt helemaal bovenin, allerhoogste rij. Jemig wat is dat hoog
Ik had een keer een rondleiding toen het nog in aanbouw was ,,,, Hein Vergeer legde het allemaal uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Moet je een keer de rondleiding doen. Zonder publiek lijkt het nog veel steiler die tribunes
Ik had er een hondendrol naast verwacht op dat plaatjequote:
De schaatser?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een keer een rondleiding toen het nog in aanbouw was ,,,, Hein Vergeer legde het allemaal uit
Zo asociaal zijn sommige welquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had er een hondendrol naast verwacht op dat plaatje
Ja die... Ik heb er nog nooit een wedstrijd gezien .... wel in de Meer en in het Olympisch Stadionquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De schaatser?
Ik heb later nog een rondleiding gehad. In 2010 ofzo.
Ik had al een seizoenkaart van de Meer en ben daarna nog een jaar of 3 denk ik in de Arena geweest. Daarna was ik er wel klaar mee
Europacup wedstrijden waren in het Olympisch stadion idd. Daar ben ik ook nog wel geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die... Ik heb er nog nooit een wedstrijd gezien .... wel in de Meer en in het Olympisch Stadion
1 x via mn werk en 1 x via een speler van Real Madridquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Europacup wedstrijden waren in het Olympisch stadion idd. Daar ben ik ook nog wel geweest.
Goedemiddag mario.quote:
Wij zaten er ongeveer als eerste, dus ik snap wat je zegt. Er zat niemand nog en het was echt fokking hoogquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Moet je een keer de rondleiding doen. Zonder publiek lijkt het nog veel steiler die tribunes
Wie heeft jou dat wijs gemaakt?quote:
Ik had je ergens gementiondquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie heeft jou dat wijs gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |