En dan moet je eerst al die trappen nog omhoogquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij zaten er ongeveer als eerste, dus ik snap wat je zegt. Er zat niemand nog en het was echt fokking hoog
wanneer gemischte vieslolie?quote:
Niet gezien, volgens mij werkt dat ook niet zo lekker op het moment.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer gemischte vieslolie?
Heb ik nu een bug ontdekt?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]heb je mijn posts gevonden? kann wel metlezen
Dan zal je hem wel hebben opgegetenquote:
Mentions worden bij mij alleen op de even pagina's weergegeven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je hem wel hebben opgegeten
Heb je mentions nodig om die bugs te vinden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mentions worden bij mij alleen op de even pagina's weergegeven.
Oh, nu niet meer.
Je parkietje gauw "alles gelezen en verwijderen" aangekliktquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet gezien, volgens mij werkt dat ook niet zo lekker op het moment.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann toch in topic zeggen dat we gesproken hebben
Hullo, doe maar daar danquote:
Is er binnenkort weer wiesenfeest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wat anderes meinte ik toch niet hier in topic zien ze zo dat we gesproken hebben
Eind september, de grote in Beierenquote:
Las iets over een roeiwedstrijdje in Karnten dat er mee te maken zou hebben, maar zat op de fiets dus kon het niet goed checkenquote:
Nu je het zegt heb ik ook iets voorbij zien komen maar ook hier falen de details inmiddelsquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Las iets over een roeiwedstrijdje in Karnten dat er mee te maken zou hebben, maar zat op de fiets dus kon het niet goed checken![]()
mario weet vast meer
Heb dit even opgezochtquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt heb ik ook iets voorbij zien komen maar ook hier falen de details inmiddels
Als skien vanaf de Petzi al mooit gelukt is , acht ik de kans klein dat dat roeien wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dit even opgezochtBen weer thuis
https://wattfabrik.at/
mario kan mooi een roeicursus krijgen in Volkermarkt geloof ik
En hij moet wel even van het bier afblijvenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als skien vanaf de Petzi al mooit gelukt is , acht ik de kans klein dat dat roeien wel gaat lukken
Hebben ze daar nog wel water dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dit even opgezochtBen weer thuis
https://wattfabrik.at/
mario kan mooi een roeicursus krijgen in Volkermarkt geloof ik
Ja die ga ik wel missenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eind september, de grote in Beieren
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachinequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog wel water dan?
Ja, ergens half september, op zaterdagochtend, beelden van de 1e dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die ga ik wel missen
Maar we hebben vast de beelden nogdan
Ik mis de roeimachinequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachine
Hoe was de vakantie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachine
Nog heel af en toe, ik vind het wat te zwaar vergeleken bij fietsenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Veel gedaan vroeger.
Weer gaan doen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Veel gedaan vroeger.
Haaiquote:
Wie weetquote:
Alles kan, als je er maar genoeg tijd en energie in stoptquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Ik stond ooit op nr. 4 op een wereldranglijst van Concept2. Maar dat niveau ga ik niet meer halen
Het is bovenland van de Donauquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog wel water dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |