En dan moet je eerst al die trappen nog omhoogquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij zaten er ongeveer als eerste, dus ik snap wat je zegt. Er zat niemand nog en het was echt fokking hoog
Niet gezien, volgens mij werkt dat ook niet zo lekker op het moment.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer gemischte vieslolie?
Heb ik nu een bug ontdekt?quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]heb je mijn posts gevonden? kann wel metlezen
Dan zal je hem wel hebben opgegetenquote:
Mentions worden bij mij alleen op de even pagina's weergegeven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je hem wel hebben opgegeten
Heb je mentions nodig om die bugs te vinden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mentions worden bij mij alleen op de even pagina's weergegeven.
Oh, nu niet meer.
Je parkietje gauw "alles gelezen en verwijderen" aangekliktquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet gezien, volgens mij werkt dat ook niet zo lekker op het moment.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann toch in topic zeggen dat we gesproken hebben
Hullo, doe maar daar danquote:
Is er binnenkort weer wiesenfeest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wat anderes meinte ik toch niet hier in topic zien ze zo dat we gesproken hebben
Eind september, de grote in Beierenquote:
Las iets over een roeiwedstrijdje in Karnten dat er mee te maken zou hebben, maar zat op de fiets dus kon het niet goed checkenquote:
Nu je het zegt heb ik ook iets voorbij zien komen maar ook hier falen de details inmiddelsquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Las iets over een roeiwedstrijdje in Karnten dat er mee te maken zou hebben, maar zat op de fiets dus kon het niet goed checken![]()
mario weet vast meer
Heb dit even opgezochtquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt heb ik ook iets voorbij zien komen maar ook hier falen de details inmiddels
Als skien vanaf de Petzi al mooit gelukt is , acht ik de kans klein dat dat roeien wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dit even opgezochtBen weer thuis
https://wattfabrik.at/
mario kan mooi een roeicursus krijgen in Volkermarkt geloof ik
En hij moet wel even van het bier afblijvenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als skien vanaf de Petzi al mooit gelukt is , acht ik de kans klein dat dat roeien wel gaat lukken
Hebben ze daar nog wel water dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb dit even opgezochtBen weer thuis
https://wattfabrik.at/
mario kan mooi een roeicursus krijgen in Volkermarkt geloof ik
Ja die ga ik wel missenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eind september, de grote in Beieren
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachinequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog wel water dan?
Ja, ergens half september, op zaterdagochtend, beelden van de 1e dagquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die ga ik wel missen
Maar we hebben vast de beelden nogdan
Ik mis de roeimachinequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachine
Hoe was de vakantie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders stoppen ze hem wel op een roeimachine
Nog heel af en toe, ik vind het wat te zwaar vergeleken bij fietsenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Veel gedaan vroeger.
Weer gaan doen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Veel gedaan vroeger.
Haaiquote:
Wie weetquote:
Alles kan, als je er maar genoeg tijd en energie in stoptquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Ik stond ooit op nr. 4 op een wereldranglijst van Concept2. Maar dat niveau ga ik niet meer halen
Het is bovenland van de Donauquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog wel water dan?
Ja?quote:
Zowaar wat regen meegemaakt de laatste dagen dat ik in de Vogezen was. Geloof dat het hier nog even droog blijft als ik zo de verwachtingen bekijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik waren vorige week in Renkum.
De Nederrijn staat zo laag dat ze de stuw helemaal open hebben gezet.
Er valt namelijk niks meer te stuwen. Dat is nooit eerder gebeurd.
De droogte is hard aan het toenemen ja ......quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik waren vorige week in Renkum.
De Nederrijn staat zo laag dat ze de stuw helemaal open hebben gezet.
Er valt namelijk niks meer te stuwen. Dat is nooit eerder gebeurd.
Ja ik weet het .... In Spanje ook met de Ebro ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja?
De laatste tijd beelden van de Donau gezien?
Hoeveel gezonken schepen er ineens zichtbaar zijn?
Wordt tijd dat we eens een ander watermanagement gaan toepassenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De droogte is hard aan het toenemen ja ......
Een sproeiverbod voor huiseigenaren in Het Gooiquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we eens een ander watermanagement gaan toepassen
Das best moeilijk schijnt ......quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we eens een ander watermanagement gaan toepassen
Opslag van water in de grond , daar waar het kan . Met stuwmeren valt hier weinig te beginnen ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een sproeiverbod voor huiseigenaren in Het Gooi
Zou je eigenlijk wel moeten kijken of de gracht al zouter is ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Opslag van water in de grond , daar waar het kan . Met stuwmeren valt hier weinig te beginnen ..
nb: de gracht hier staat nog redelijk normaal ...
Eigenlijk doen we het al, een stuw in de maas, zoals hier bij Grave en Lith verhoogt ook het grondwaterpeil in de contreien rondom.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Opslag van water in de grond , daar waar het kan . Met stuwmeren valt hier weinig te beginnen ..
nb: de gracht hier staat nog redelijk normaal ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |