Waar vaart die dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe de stream van een binnenvaartschipper (ok Duits) Maar afgelopen week geen droogte gezien,.
Ik heb een gedicht van haar in mijn FOBO staan, kom er nooit maar kreeg weer een "aardigquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Petzi? Die heb ik hier al heel lang niet meer gezien.
Ik heb het over de berg met ski-faciliteiten daar waar Mario onder aan der berg woont ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Petzi? Die heb ik hier al heel lang niet meer gezien.
Ze hebben 2 boten .. maar Rijn Neckar en de Nederlandse wateren van de Schelde tot Delfzijlquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar vaart die dan?
De Rijn, Donau en Moesel staan iig erg laag.
Misschien net wat oudere beelden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben 2 boten .. maar Rijn Neckar en de Nederlandse wateren van de Schelde tot Delfzijl
Ik begon er niet over dat zei chufi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht van haar in mijn FOBO staan, kom er nooit maar kreeg weer een "aardiggedicht" verleden week dus die heb ik er ook even bij gezet. En zag ik Petzi staan
Ook toevallig dat jij over haar begint.
Ik kijk niet elke dag want die beelden zijn er niet altijd .. en het nivo kan natuurlijk regionaal verschillen ivm met sluisen dammen etcquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien net wat oudere beelden?
Hoor echt overal dat het laag staat
Jij begon over de user Petzi, raar wijf welquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begon er niet over dat zei chufi.
Ik begon over de Berg bij Bleiburgquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begon er niet over dat zei chufi.
Dat was ze idd ook wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij begon over de user Petzi, raar wijf wel
Oh ja voor kinderboeken, en haar gedicht was ook wel leuk. Maar goed ik ben ik wel gecharmeerd van rare users.quote:
Dat weet ik niet meer maar ik mocht haar wel.quote:
Vaag dat je dan iets van haar krijgt een week geleden ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja voor kinderboeken, en haar gedicht was ook wel leuk. Maar goed ik ben ik wel gecharmeerd van rare users.
Ja dat zei je al eerder Mario ... Maar bij jullie is de rivier (stroompje) rustigquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:05 schreef mario390 het volgende:
erge overvloetingen zijn in salzburg geweest
volg je nu etwas van reality?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei je al eerder Mario ... Maar bij jullie is de rivier (stroompje) rustig
Nee niet van haar van een andere user maar dat heb ik in mijn fobo gezet en toen zag ik haar gedicht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaag dat je dan iets van haar krijgt een week geleden ...
Zat jij niet ooit met Peter Faber ergens op een bank of zo ? Sterkte iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet van haar van een andere user maar dat heb ik in mijn fobo gezet en toen zag ik haar gedicht.
Ja Peter, ik hoorde het vanmorgen op de radio. Fijne kerel, altijd vrolijk en aanwezig.Klein bankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee stoelen.quote:
Ik zie dat ook niet.quote:
Ja zeker... zonder selfie poses en zo ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet.Wel een toffe foto.
Toen bestonden selfies nog niet, dat was zonde vd foto.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker... zonder selfie poses en zo ook
Deze is door een ander gemaakt of op de zelftimer gezet als Soury alleen met Peter was geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen bestonden selfies nog niet, dat was zonde vd foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |