Dus omdat Jan Roos dik klein en lelijk is mag het niet, maar als hij mooi knap en charmant was zoals Rutger mocht het wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nou goed dan serieus, ten eerste is de gozer in jouw filmpje een stuk jonger maar ook menselijker en vriendelijker dan Jan Roos en mengt ie zich ook verder in het publiek.
Hij past er ook gewoon tussen.
Jan Roos past nergens tussen, is een oninteressante ouwe zak en gaat gelijk op twee jonge meiden af met smerige vragen.
Zit toch een verschil in benadering en hoe het overkomt.
Het enige belangrijke in dit hele itemquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:49 schreef incel het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen er zo veel waarde aan hechten dat hij zegt Radio 2 in plaats van Pownews of wat het ook is. Dat is echt het minst belangrijke van dit hele item.
Dat ik de ophef wel begrijp.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik weet niet welk punt je wil maken hier
Ik dacht dat het ging om de opmerking zelf, en dat hij voor de grap zei Radio 2 in plaats van Radio 3 of wat t ook is was het minst belangrijke dacht ikquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het enige belangrijke in dit hele item
Hij pakt het ook wat vakkundiger aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:50 schreef incel het volgende:
[..]
Dus omdat Jan Roos dik klein en lelijk is mag het niet, maar als hij mooi knap en charmant was zoals Rutger mocht het wel?
Klopt ik doe het meer als prooidier, ik check eerst of ze echt legaal is, dan check ik of ze misschien interesse heeft in een oudere man en dan sla ik m'n slag als niemand kijkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hij pakt het ook wat vakkundiger aan.
Jan Roos hakt met de botte bijl.
Kijk eens maar hoe Ursul de Geer dat vroeger aanpakte. Ook een ouwe lul maar gewoon puur vakmanschap, Nuf said.
Jij bent Jan Roos zelf?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:54 schreef incel het volgende:
[..]
Klopt ik doe het meer als prooidier, ik check eerst of ze echt legaal is, dan check ik of ze misschien interesse heeft in een oudere man en dan sla ik m'n slag als niemand kijkt.
Ja ik niet zoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ik de ophef wel begrijp.
Nope.quote:
Ik snap het ook niet. Zie mijn voorbeeld filmpje van 21 jaar geleden. Gewoon leuke tv, grappig en melig doen met z'n allen en een beetje over poep en pies en seks praten. Nou boehoe.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ik niet zo
Er is niets gebeurt, niemand gewond, niets aan de hand
Vieze oude man maakt weer eens schunnige opmerkingen en gooit ze op youtube voor de ¤¤¤
je beschrijft precies waarom de ophef er is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ik niet zo
Er is niets gebeurt, niemand gewond, niets aan de hand
Vieze oude man maakt weer eens schunnige opmerkingen en gooit ze op youtube voor de ¤¤¤
Mja jan Roos en roddelpraat zijn inderdaad treurigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
je beschrijft precies waarom de ophef er is.
Vieze oude man maakt vieze opmerkingen tegen 16 jarige meisjes. Precies de reden ook dat veel meisjes liever niet met zulke mannen praten, en waardoor ze achterdochtig zijn tegenover alle "oudere" mannen.
Intents treurig, als Jan Roos tegen je dochter zegt: "en lekker vingeren als je radio 2 luistert?". Dat is zo intents treurig, zelfs tegenover iemand van 35 zou dit intens treurig zijn. Denk dat Jan het dan alleen niet durft, omdat ie dan z'n terechte klap voor z'n kanus kan verwachten.
Verder vond ik jan z'n verweer: "we deden de hele dag interviews, sommige geslaagd andere wat minder" echt toppunt van een matig verweer.
Als ik op m'n werk 10 gesprekken voor, waarvan ik er bij 1 vraag of ze vingert als ze naar de radio luistert, dan zit ik daarna bij P&O en is het argument "waar heb je het over, ik heb me bij de 9 andere gesprekken niet misdragen" totaal zinloos.
En het zal allemaal best dat het niet strafbaar is, maar het is wel next level treurig. En de vraag of het de ophef waard is?
wat is de ophef? Jan plaatst deze video, mensen reageren daar op. Dat is precies wat het internet is. Dus kom niet met "boehoehoe mensen zeiden wat terug en nu ben ik zielig".
Daarnaast vond Jan het te ver gaan dat mensen Lisa erbij haalden, maar ik heb Jan vaker horen zeggen als het over asielzoekers ging "als je deze binnen laat, moet je niet verbaasd zijn als er zulke dingen als met Lisa gebeuren". Dus zelf doet hij het ook.
daar ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mja jan Roos en roddelpraat zijn inderdaad treurig
Intens treurig maar dat is niet echt NWS meer
Net als 99,99999% van de influencers en tiktokkers.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:30 schreef Michie_ het volgende:
Wat heeft Nederland misdaan dat type als Jan Roos hun boterham kunnen verdienen met domme filmpjes maken?
Gezien de reactie van de meisjes was het meer onbedoeld grappig dan intimiderend, neemt niet weg dat die kerel een lul is. En erge is, hij heeft het helemaal niet nodig, ik heb genoeg andere videos van hem gezien waar hij wel zinnige dingen doet, maar goed alles voor de hits moeten we maar denken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Uitleg over de strafbaarheid.
Intents treurig, als Jan Roos tegen je dochter zegt: "en lekker vingeren als je radio 2 luistert?".quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
je beschrijft precies waarom de ophef er is.
Vieze oude man maakt vieze opmerkingen tegen 16 jarige meisjes. Precies de reden ook dat veel meisjes liever niet met zulke mannen praten, en waardoor ze achterdochtig zijn tegenover alle "oudere" mannen.
Intents treurig, als Jan Roos tegen je dochter zegt: "en lekker vingeren als je radio 2 luistert?". Dat is zo intents treurig, zelfs tegenover iemand van 35 zou dit intens treurig zijn. Denk dat Jan het dan alleen niet durft, omdat ie dan z'n terechte klap voor z'n kanus kan verwachten.
Verder vond ik jan z'n verweer: "we deden de hele dag interviews, sommige geslaagd andere wat minder" echt toppunt van een matig verweer.
Als ik op m'n werk 10 gesprekken voor, waarvan ik er bij 1 vraag of ze vingert als ze naar de radio luistert, dan zit ik daarna bij P&O en is het argument "waar heb je het over, ik heb me bij de 9 andere gesprekken niet misdragen" totaal zinloos.
En het zal allemaal best dat het niet strafbaar is, maar het is wel next level treurig. En de vraag of het de ophef waard is?
wat is de ophef? Jan plaatst deze video, mensen reageren daar op. Dat is precies wat het internet is. Dus kom niet met "boehoehoe mensen zeiden wat terug en nu ben ik zielig".
Daarnaast vond Jan het te ver gaan dat mensen Lisa erbij haalden, maar ik heb Jan vaker horen zeggen als het over asielzoekers ging "als je deze binnen laat, moet je niet verbaasd zijn als er zulke dingen als met Lisa gebeuren". Dus zelf doet hij het ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |