Mij hoef je niet te helpen hoor, ik had hem gewoon op zijn bek geslagen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:01 schreef incel het volgende:
[..]
"Oh nee!!!!, mensen op de zwarte cross zijn aan het zuipen en praten over seks, iemand help ons!!!"
Te warmquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:04 schreef incel het volgende:
Ik zie trouwens dat ik een fout in de TT heb gemaakt er staat minderjarigen, moet zijn seksueel meerderjarigen.
Kan een mod dit aanpassen?
Maar niet strafbaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:06 schreef Jippie het volgende:
En niet jouw TT
17 is trouwens ook minderjarig
Minderjarig, maar seksueel volwassen. Als je ze legaal mag neuken mag je er ook wel legaal mee over seks praten lijkt me? Hoe krijg je anders consent? Hoi jongedame, wil je "dit wat ik niet mag benoemen" met mij doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:06 schreef Jippie het volgende:
En niet jouw TT
17 is trouwens ook minderjarig
Bij wildvreemden, behoudens bij sekswerkers, is het zeer ongebruikelijk om gelijk seksueel getinte opmerkingen te maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:08 schreef incel het volgende:
[..]
Minderjarig, maar seksueel volwassen. Als je ze legaal mag neuken mag je er ook wel legaal mee over seks praten lijkt me? Hoe krijg je anders consent?
Tenzij je natuurlijk melig en aangeschoten aan het lollen bent op een groot festival wat bekend staat om drank, drugs en neuken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:09 schreef Jippie het volgende:
Bij wildvreemden, behoudens bij sekswerkers, is het zeer ongebruikelijk om gelijk seksueel getinte opmerkingen te maken.
Neuken doen we allemaal, de frequentie zal verschillen. Dat is geen reden om anderen seksueel te intimideren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:10 schreef incel het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk melig en aangeschoten aan het lollen bent op een groot festival wat bekend staat om drank, drugs en neuken.
Ik betwist dus dat er sprake is van intimidatie. Lijkt me juist dat er in een dergelijke situatie alleen maar vragen over zuipen en seks gesteld worden. Of waar zou het interview dan over moeten gaan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Neuken doen we allemaal, de frequentie zal verschillen. Dat is geen reden om anderen seksueel te intimideren.
Hoe ze geile mannen zoals Jan Roos van het lijf houden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:12 schreef incel het volgende:
[..]
Ik betwist dus dat er sprake is van intimidatie. Lijkt me juist dat er in een dergelijke situatie alleen maar vragen over zuipen en seks gesteld worden. Of waar zou het interview dan over moeten gaan?
Blaffende honden bijten niet. De echte predators stellen geen vragen op camera, die trekken die dames gewoon zelf de tent in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe ze geile mannen zoals Jan Roos van het lijf houden?
Nee, genoeg echte mannen op de Zwarte Cross die dat niet zullen toestaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:13 schreef incel het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet. De echte predators stellen geen vragen op camera, die trekken die dames gewoon zelf de tent in.
Huh? Maar ik was helemaal niet op de zwarte crossquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, genoeg echte mannen op de Zwarte Cross die dat niet zullen toestaan.
Maar stel nou dat jij op de zwarte cross bent, en er komt een cameraploeg aan met een zwetende bejaarde vrouw van 70 die tegen jou opmerkingen maakt over jezelf aftrekken. Ben jij dan blij met die aandacht?
Nee, het gaat om wat jij normaal zou vinden als bezoeker van de zwarte cross.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:17 schreef incel het volgende:
[..]
Huh? Maar ik was helemaal niet op de zwarte cross
Ik weet dat wanneer ik naar een festival ga ik festivaldingen kan verwachten. Alcohol, seks, drugs, gore wc's, mensen die buiten staan te pissen of te schijten, mensen die tegen me komen lullen over van alles en nogwat. Boeit me echt vrij weinig, ik zie dit als onderdeel van een festival.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, het gaat om wat jij normaal zou vinden als bezoeker van de zwarte cross.
Een van de meisjes was 15.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:48 schreef incel het volgende:
[..]
ze waren 16 volgens mij en geen 15 daarom mocht het
Oh dat keur ik niet goed nee, de regel is echt 16+.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een van de meisjes was 15.
Buiten dat: dit was niet “praten over seks”, maar seksueel grensoverschrijdend gedrag naar jonge tieners. Dat ze aangeschoten zouden zijn, is jouw verzinsel. Ook al kun je je dat niet voorstellen, er zijn genoeg tieners can die leeftijd die niet drinken en neuken.
Nee, geef eens expliciet antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:21 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet dat wanneer ik naar een festival ga ik festivaldingen kan verwachten. Alcohol, seks, drugs, gore wc's, mensen die buiten staan te pissen of te schijten, mensen die tegen me komen lullen over van alles en nogwat. Boeit me echt vrij weinig, ik zie dit als onderdeel van een festival.
Ja. Mijn antwoord is ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, geef eens expliciet antwoord op mijn vraag
Ok dus jij voelt geen enkel gevoel van ongemak als een vrouw die minstens 40 jaar ouder is dan jou ineens met een cameraploeg voor je staat en op een hijgerige toon seksuele opmerkingen tegen je maakt?quote:
Ik zou dat wel redelijk ongemakkelijk vinden, maar waarschijnlijk staat er ergens aan het begin van het festival een bordje dat er films en geluidsopnames gemaakt worden en ja ik zou zoiets hebben van ach het is feest mensen doen gek, ik heb zelf echt wel raardere shit meegemaakt op festivals.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok dus jij voelt geen enkel gevoel van ongemak als een vrouw die minstens 40 jaar ouder is dan jou ineens met een cameraploeg voor je staat en op een hijgerige toon seksuele opmerkingen tegen je maakt?
Die 16+ zegt alleen iets over de mogelijkheid legaal toe te stemmen in seks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:22 schreef incel het volgende:
[..]
Oh dat keur ik niet goed nee, de regel is echt 16+.
Nou dan zijn we er toch? Die meiden voelden zich er ook ongemakkelijk bij en hun ouders nog meer denk ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:27 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zou dat wel redelijk ongemakkelijk vinden, maar waarschijnlijk staat er ergens aan het begin van het festival een bordje dat er films en geluidsopnames gemaakt worden en ja ik zou zoiets hebben van ach het is feest mensen doen gek, ik heb zelf echt wel raardere shit meegemaakt op festivals.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |