abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:31:14 #101
5428 crew  miss_sly
pi_221524937
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:27 schreef incel het volgende:

[..]
Ik zou dat wel redelijk ongemakkelijk vinden, maar waarschijnlijk staat er ergens aan het begin van het festival een bordje dat er films en geluidsopnames gemaakt worden en ja ik zou zoiets hebben van ach het is feest mensen doen gek, ik heb zelf echt wel raardere shit meegemaakt op festivals.
En dan ben jij een volwassen kerel met enige levenservaring.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221524941
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan ben jij een volwassen kerel met enige levenservaring.
Voor mensen van die leeftijd is het juist leuk om naar een feest voor grote mensen te gaan en zien wat daar allemaal voor gekkigheid gebeurt. Was ook een keer heel blij toen ik op m'n 17e een 18+ disco in kwam :D
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:35:52 #103
485843 crew  Jippie
pi_221524965
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:32 schreef incel het volgende:

[..]
Voor mensen van die leeftijd is het juist leuk om naar een feest voor grote mensen te gaan en zien wat daar allemaal voor gekkigheid gebeurt. Was ook een keer heel blij toen ik op m'n 17e een 18+ disco in kwam :D
Uit het reglement Zwarte Cross 2026

https://www.zwartecross.n(...)warte_Cross_2026.pdf

quote:
Artikel 10. Verboden gedrag
10.1 Op het Evenemententerrein gelden alle dagelijkse maatschappelijke normen en waarden. Het
dreigen met en/of gebruiken van geweld, het slopen en/of molesteren van materialen, het
klimmen in of op materialen of tenten, discriminerende opmerkingen maken in woord en/of
gebaar, seksueel ongewenst gedrag, wildplassen, biergooien en moddergooien worden niet
getolereerd.
10.2 Het nuttigen van alcohol door personen onder de wettelijk toegestane leeftijd is niet
toegestaan, evenals weder verstrekking ervan aan deze personen. Op het Evenemententerrein
zijn drugs verboden. Tevens is het bezit en/of gebruik van overige geestverruimende middelen
(o.a. lachgas) op het Evenemententerrein niet toegestaan. Bij constatering van het gebruik
en/of het in bezit hebben van soft-/harddrugs en/of overige geestverruimende middelen en/of
het handelen in soft-harddrugs en/of overige geestverruimende middelen zal degene
onverwijld worden aangehouden en overgedragen aan de politie.
10.3 Het is niet toegestaan in festivaltenten en overige afgesloten festivalruimtes (elektrisch) te
roken. De Organisator spant zich naar redelijkheid in om Bezoekers op dit rookvrije karakter te
wijzen, maar kan er niet voor instaan dat het Evenement geheel rookvrij is. Het niet geheel
rookvrij zijn van het Evenement geeft de Bezoeker nimmer recht op restitutie van het bedrag
van het Ticket of enige andere (schade)vergoeding.
10.4 Bezoekers dienen de natuur en het milieu te respecteren. Het is niet toegestaan vijvers te
betreden (tenzij duidelijk anders is aangegeven), of schade aan natuur en milieu aan te
brengen. Het is niet toegestaan (brandende) rookwaren weg te werpen in verband met
brandgevaar.
10.5 Het verspreiden van folders, flyers en/of handelen in goederen op het Evenemententerrein en
in de directe omgeving is verboden, tenzij daarvoor schriftelijke toestemming is verleend door
de Organisator.
10.6 Bij constatering van overtreding van deze bepalingen kan overtreder de verdere toegang tot
het Evenement door de Organisator worden ontzegd zonder recht op restitutie van het bedrag
van het Ticket, of kan diegene worden overgedragen aan de politie. Tevens houdt Organisator
zich het recht voor de overtreder een boete op te leggen tot ¤5.000,-, afhankelijk van de ernst
van de overtreding en de ernst van de mogelijke gevolgen. Ook zullen de eventuele
(letsel)schades op de schadeveroorzaker verhaald worden.
De Bezoeker die (verdere) toegang tot het Evenement is ontzegd of van het
Evenemententerrein is verwijderd, kan geen aanspraak maken op enige vergoeding van de
schade die hij (mogelijk) hierdoor lijdt en heeft geen recht op restitutie van het inschrijfgeld of
bedrag van het Ticket. Organisator kan niet aansprakelijk worden gehouden voor enige schade
welke Bezoeker in dit verband heeft geleden.
Zie hier, volgens de regels van Zwarte Cross ging Jan Roos ook buiten zijn boekje.
pi_221524970
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Uit het reglement Zwarte Cross 2026

https://www.zwartecross.n(...)warte_Cross_2026.pdf
[..]
Zie hier, volgens de regels van Zwarte Cross ging Jan Roos ook buiten zijn boekje.
Is het al 100% vastgesteld dat het over seksueel ongewenst gedrag gaat? Dat is een beetje open ter interpretatie.

"Wat voor kleur trekker hedde ge" zou dat dan ook kunnen zijn.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:40:34 #105
5428 crew  miss_sly
pi_221524990
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:36 schreef incel het volgende:

[..]
Is het al 100% vastgesteld dat het over seksueel ongewenst gedrag gaat? Dat is een beetje open ter interpretatie.

Er is geen enkele manier waarop je wat Roos zei onder iets anders dan seksueel ongewenst gedrag kunt scharen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221525001
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er is geen enkele manier waarop je wat Roos zei onder iets anders dan seksueel ongewenst gedrag kunt scharen.
Als hij zomaar naar 2 willekeurige meisjes op straat zou lopen zou ik het wel zo scharen. Maar gezien ze op de zwarte cross staan, overduidelijk al in een melige/aangeschoten bui met elkaar aan het praten zijn en dit festival bekend staat om het open zijn over alcohol en seks gebruik vind ik het in deze context meevallen. Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:42:00 #107
485843 crew  Jippie
pi_221525002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:36 schreef incel het volgende:

[..]

Ik vind het ongepaste uitspraken van een publiek figuur die het imago van 50+ mannen geen goed doen.

Als er aangifte is gedaan zal het OM beoordelen of het strafbaar is of valt onder journalistieke vrijheden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:42:36 #108
485843 crew  Jippie
pi_221525005
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:41 schreef incel het volgende:

[..]
Als hij zomaar naar 2 willekeurige meisjes op straat zou lopen zou ik het wel zo scharen. Maar gezien ze op de zwarte cross staan, overduidelijk al in een melige/aangeschoten bui met elkaar aan het praten zijn en dit festival bekend staat om het open zijn over alcohol en seks gebruik vind ik het in deze context meevallen. Dat is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Nee, zie de regels van Zwarte Cross 2026
pi_221525030
Youtube word tegenwoordig oftewel verpest door dit soort kanalen met schreeuwerige Mongolen en influencers of AI slop.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 8 augustus 2026 @ 11:53:10 #110
485843 crew  Jippie
pi_221525052
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Youtube word tegenwoordig oftewel verpest door dit soort kanalen met schreeuwerige Mongolen en influencers of AI slop.
Helemaal mee eens, sommigen zijn in het begin nog enigzins origineel te noemen maar ze vervallen allemaal tot dezelfde meuk.
pi_221525092
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 11:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, sommigen zijn in het begin nog enigzins origineel te noemen maar ze vervallen allemaal tot dezelfde meuk.
Het gaat gewoon helemaal nergens meer over. PowNed was vroeger top omdat ze dingen oppakten die de NOS liet liggen.
Tegenwoordig willen ze alleen maar de grootste gekken in beeld brengen.
pi_221526826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 10:48 schreef incel het volgende:

[..]
ze waren 16 volgens mij en geen 15 daarom mocht het
Van wie mag het dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door tesssssssss op 08-08-2026 17:38:02 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221527153
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 10:48 schreef incel het volgende:

[..]
ze waren 16 volgens mij en geen 15 daarom mocht het
Jij snapt er geen ruk van.
pi_221528795
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 18:10 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Jij snapt er geen ruk van.
Don't feed the troll.