Germaanse goden, voordat het christelijk werd hequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent wel van de mythologie?
Doe ik als ik ze weer zie.quote:
Oud Germaanse en Noorse goden vallen toch ook in dezelfde mythische categorie als de oud Griekse, Romeinse en Egyptische goden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Germaanse goden, voordat het christelijk werd he
Kun je Odin dan ook nogmaals sorry van mij zeggen dat ik per ongeluk zijn laatste vat heb opgezopen tijdens het laatste feest?quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oud Germaanse en Noorse goden vallen toch ook in dezelfde mythische categorie als de oud Griekse, Romeinse en Egyptische goden?
Oei, wellicht dat hij dan in Thorn zal ontsteken over jequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je Odin dan ook nogmaals sorry van mij zeggen dat ik per ongeluk zijn laatste vat heb opgezopen tijdens het laatste feest?![]()
#durfttevragen
O hij weet dondersgoed dat dat niet per ongeluk was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je Odin dan ook nogmaals sorry van mij zeggen dat ik per ongeluk zijn laatste vat heb opgezopen tijdens het laatste feest?![]()
#durfttevragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gewoon Jezus appen om water in wijn te veranderenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#durfttevragen
Zit vol foutenquote:
Noik ze, uhhh ik bedoel eet ze!quote:
AI zegt hierop: Ik machte noeit vouten!quote:
waarom drink je het bier van mijn hond opquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#durfttevragen
Dan had je je hond maar niet moeten meenemen naar de Grote Kree Zuip Party waarop Kree mij uitdaagde om Odins bier op te zuipenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom drink je het bier van mijn hond op
Daar komt mijn hond nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je je hond maar niet moeten meenemen naar de Grote Kree Zuip Party waarop Kree mij uitdaagde om Odins bier op te zuipen
Wie was dan die vrouw met hond waarvan Kree zei dat het Grey was met beveiligingquote:
Het baasje had de hont wel eerst aangelijnd maar hij ging er toch vandoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je je hond maar niet moeten meenemen naar de Grote Kree Zuip Party waarop Kree mij uitdaagde om Odins bier op te zuipen
AI gaat steeds meer AI fouten makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
AI zegt hierop: Ik machte noeit vouten!
ik heb geen beveiliging nodigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie was dan die vrouw met hond waarvan Kree zei dat het Grey was met beveiliging![]()
AI gaat steeds meer hallucineren op zijn eigen fouten iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
AI gaat steeds meer AI fouten maken
* DerRabbit noteert dat er de volgende keer 8 afgerichte politie honden aan de deur moeten staan om Grijze Botjes Mevrouwtjes in bedwang te houden voor het geval datquote:
Mag ze eerst wel een speciale pak lenen voordat het helemaal uit de hand looptquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit noteert dat er de volgende keer 8 afgerichte politie honden aan de deur moeten staan om Grijze Botjes Mevrouwtjes in bedwang te houden voor het geval dat![]()
Niet nodigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag ze eerst wel een speciale pak lenen voordat het helemaal uit de hand loopt
Dat ik daar niet aan gedacht heb!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Mocht het helemaal out of the hand walken sturen we gewoon de Konijnlijke Garde erop af!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb!!!
Greysiequote:
Het kwantitatief posten tijdens het zuipen heb je wel flink verlorenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het kwantitatief posten tijdens het zuipen heb je wel flink verloren
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Albert Heijn verandert spaarsysteem voor koopzegels: 2 euro in plaats van 1 euro per zegel
Mensen die jarenlang trouw koopzegels sparen bij de Albert Heijn kregen dinsdag vervelend nieuws: het spaarsysteem gaat flink op de schop. Het duurt voortaan twee keer zo lang voordat je je spaarboekje met 490 koopzegels vol hebt.
[ afbeelding ]
Ik heb 22 euro aan zegels waar ik niks mee kanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Albert Heijn verandert spaarsysteem voor koopzegels: 2 euro in plaats van 1 euro per zegel
Mensen die jarenlang trouw koopzegels sparen bij de Albert Heijn kregen dinsdag vervelend nieuws: het spaarsysteem gaat flink op de schop. Het duurt voortaan twee keer zo lang voordat je je spaarboekje met 490 koopzegels vol hebt.
[ afbeelding ]
Klopt ja. Niet zo mooi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
denk niet dat ze dat kunnen makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef drakin het volgende:
en wat al gespaard is gaat zeker ook ineens door de helft?
Nou je hebt tijd tot 7 septemberquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef drakin het volgende:
En dan?quote:
Nee dat niet, wat je spaart behoudt jequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef drakin het volgende:
okquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gaat het nieuwe spaarsysteem in
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-08-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee 10u10 huisartsquote:
Sinds ik Kree heb geïntroduceerd aan kwalitatief hoogstaand zuipen zoals Schultenbrau ben ik de kwantiteit beetje uit het oog verlorenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het kwantitatief posten tijdens het zuipen heb je wel flink verloren
Hopen dat ie kan helpenquote:
Grote behaarde voeten hebben ze al.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
Als homijn en derrabbit fuseren, worden ze dan Hobbit?
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
Als homijn en derrabbit fuseren, worden ze dan Hobbit?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-08-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |