ik heb geen beveiliging nodigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie was dan die vrouw met hond waarvan Kree zei dat het Grey was met beveiliging![]()
AI gaat steeds meer hallucineren op zijn eigen fouten iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
AI gaat steeds meer AI fouten maken
* DerRabbit noteert dat er de volgende keer 8 afgerichte politie honden aan de deur moeten staan om Grijze Botjes Mevrouwtjes in bedwang te houden voor het geval datquote:
Mag ze eerst wel een speciale pak lenen voordat het helemaal uit de hand looptquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit noteert dat er de volgende keer 8 afgerichte politie honden aan de deur moeten staan om Grijze Botjes Mevrouwtjes in bedwang te houden voor het geval dat![]()
Niet nodigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag ze eerst wel een speciale pak lenen voordat het helemaal uit de hand loopt
Dat ik daar niet aan gedacht heb!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Mocht het helemaal out of the hand walken sturen we gewoon de Konijnlijke Garde erop af!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb!!!
Greysiequote:
Het kwantitatief posten tijdens het zuipen heb je wel flink verlorenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je je hond maar niet moeten meenemen naar de Grote Kree Zuip Party waarop Kree mij uitdaagde om Odins bier op te zuipen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het kwantitatief posten tijdens het zuipen heb je wel flink verloren
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Albert Heijn verandert spaarsysteem voor koopzegels: 2 euro in plaats van 1 euro per zegel
Mensen die jarenlang trouw koopzegels sparen bij de Albert Heijn kregen dinsdag vervelend nieuws: het spaarsysteem gaat flink op de schop. Het duurt voortaan twee keer zo lang voordat je je spaarboekje met 490 koopzegels vol hebt.
[ afbeelding ]
Ik heb 22 euro aan zegels waar ik niks mee kanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Albert Heijn verandert spaarsysteem voor koopzegels: 2 euro in plaats van 1 euro per zegel
Mensen die jarenlang trouw koopzegels sparen bij de Albert Heijn kregen dinsdag vervelend nieuws: het spaarsysteem gaat flink op de schop. Het duurt voortaan twee keer zo lang voordat je je spaarboekje met 490 koopzegels vol hebt.
[ afbeelding ]
Klopt ja. Niet zo mooi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |