Ze weten het niet zeker begrijp ik.quote:
Als hij wel weg is zijn ze nog maar met 3 in het bondje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten het niet zeker begrijp ik.
Dunt mooi uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:48 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Als hij wel weg is zijn ze nog maar met 3 in het bondje.
Een hele andere Anouk dan die ze liet zien in de Bondgenoten. Nieuwe kleding en een mooie woning. Hoe doen die lui dat toch allemaal?quote:
De woning van haar moeder.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een hele andere Anouk dan die ze liet zien in de Bondgenoten. Nieuwe kleding en een mooie woning. Hoe doen die lui dat toch allemaal?
Ook nooit gezien!quote:
Ik denk eerder dat Mercedes dit helemaal niet naar buiten had willen brengen, maar dat Salar dat wel van plan was en dat met haar heeft overlegd, waardoor Mercedes ervoor koos om haar versie te vertellen (waarin ze dus slachtoffer was van manipulator Diederik).quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Ach Mercedes heeft wat oud zeer en het is wel een dochter van haar vader, dat blijkt.
Een clubje vreemdgangersquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
Drama voor de cloud, meer is het niet
In die zin ben ik Mercedes dankbaar; had zij in bij haar bezoek al gezegd dat het niks zou worden, dan was ie waarschijnlijk gewoon gebleven ... Al maakte hij vooral zichzelf wijs dat zij niet zonder hem konquote:
Salar komt terug in de loods binnenkort. Volgende cyclus denk als start van het nieuwe TV seizoen.quote:
Dan haak ik afquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar komt terug in de loods binnenkort. Volgende cyclus denk als start van het nieuwe TV seizoen.
Mercedes is een vies wijfquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Salar's "grote kermisact plottwist van de eeuw" nu door Mercedes afgedwongen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof die 2 ook maar enige kans van slagen zouden hebben zonder Diederik. Een grote comedysoap dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |