Dan stop ik met kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook wegblijven, Salar was minder leuk dan in zijn BB tijd.
Ik heb altijd het gevoel dat El Che ooit een keer terugkomt.Liever niet trouwens.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Nu las ik dat Nyssa in Shownieuws heeft verteld dat Max ook wel eens in de loods op bezoek is geweest maar dat is dan nooit uitgezonden geweest. Heb Max daar nooit gezien.
Vorig topic al en pagina 1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:48 schreef Marrije het volgende:
De winnaar is hier nog niet te lezen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef Marrije het volgende:
Vorige topic pag 1 is tot en met 8 juli, lijkt me niet.
Misschien iemand die het hier gewoon wil zeggen?
Pag 1 dit topic en eind vorig topic. Maar is dus idd doquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef Marrije het volgende:
Vorige topic pag 1 is tot en met 8 juli, lijkt me niet.
Misschien iemand die het hier gewoon wil zeggen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto ziet er toch wel echt ongemakkelijk uit… of ze elkaar nooit eerder gezoend hebben 😁
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Marrije het volgende:
Ergens had ik al gelezen dat Anouk eruit zou gaan en died toch niet. Ik las ook dat hij alsnog vlot er achteraan gaat. Dat klopt vast ook.
Toen dacht ik nog is dat ai? Maar die zullen elkaar inmiddels wel weer gevonden hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je werd vorige week op #debondgenoten op X doodgegooid met foto's van die twee buiten.
Lijkt er wel op. Er gingen ook screenshots rond van Diederik die andere vrouw op Instagram berichtjes stuurde (geen AI) dat hij wel interesse had.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog is dat ai? Maar die zullen elkaar inmiddels wel weer gevonden hebben.
Ja, op zich zielig. Aan de andere kant, ze wist waar ze aan begon. Ze wist dat dit zou gebeuren. En zelfs als ze dacht maar bij mij zal het anders zijn, dan heeft ze voldoende red flags gehad tijdens hun omgang met elkaar in de loods.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:10 schreef Gutso het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Er gingen ook screenshots rond van Diederik die andere vrouw op Instagram berichtjes stuurde (geen AI) dat hij wel interesse had.![]()
Vind ik dan wel weer zielig voor Anouk.
Niks niet zielig.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:10 schreef Gutso het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Er gingen ook screenshots rond van Diederik die andere vrouw op Instagram berichtjes stuurde (geen AI) dat hij wel interesse had.![]()
Vind ik dan wel weer zielig voor Anouk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |