Als je mijn bericht bedoelt, dat was gewoon een algemene post voor het topic over de Diederik-Anouk situatie, niet een reactie op jouw post.quote:
Kan ze ervaren hoe Max zich gevoeld moet hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Anouk ontploft thuis wanneer ze thuis voor de tv zit en diederik wisselt een woord met een vrouw.
Ik zag vanmiddag alleen dat bericht op lovereality daar doelde ik opquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als je mijn bericht bedoelt, dat was gewoon een algemene post voor het topic over de Diederik-Anouk situatie, niet een reactie op jouw post.
Dat leek Fadi ook te implicerenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Het volgende is een complottheorie, dus neem het met een korrel zout:
Er wordt al best lang beweerd dat Jolanda op tiktok oud-deelnemer Jason is.
Van alle commentaren is dit de enige die 'Jolanda' liked:
[ afbeelding ]
De gieren hebben de finale gespeeld, dus mogen ze allemaal bellen.
Het kan dus best aannemelijk zijn dat Diederik met Jason heeft gebeld en dat belletje de doorslag heeft gegeven om toch in de loods te blijven.
Die loeder gaat effectief al twee maanden vreemd. Zij heeft al meerdere keren getoond nul respect te hebben voor max of zijn gevoelens. Zij heeft al meerdere keren gekozen voor Diederik boven Max.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag ik het raar vinden dat Max na een relatie van 6 jaar, na 5 weken flirten van Anouk met Died alweer op zoek is naar een nieuwe relatie? Een relatie stelt tegenwoordig niet veel meer voor, voor elkaar vechten is er niet meer bij, oh jij flirt met die, dan ga ik op zoek naar een ander. Heeft er dus weinig verdriet van, anders zou het niet in je hoofd opkomen om meteen op zoek te gaan naar een invaller voor Anouk. Ik praat absoluut het gedrag van Anouk niet goed, maar als het waar is van Max, vind ik dat net zo vreemd.
Dat is waarschijnlijk gewoon het filmpje van vorig jaar, die deelde hij laatst zelf een keer als 'herinnering dat het een jaar geleden was'. Je kunt opgelucht blijven kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:03 schreef Gia het volgende:
Heb ook al een filmpje gezien met 'ik kom terug' en volgens mij is dat Fleuris.
Dan kijk ik voorlopig niet meer totdat hij eruit is. Lees hier wel het belangrijkste bij.
blufquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Als Fleuris inderdaad terug komt is het voor mij over en uit inderdaad. Dat kennen we nu wel. Salar mag nog wel een keer in de herkansing.
van mij mag Floris terugkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon het filmpje van vorig jaar, die deelde hij laatst zelf een keer als 'herinnering dat het een jaar geleden was'. Je kunt opgelucht blijven kijken
Allebei gewoon lekker buiten beeld blijven, wie interesse heeft zoekt ze maar op hun socials op haha!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
van mij mag Floris terugkomen - ik zit weer niet op Salar te wachten
Echt steeds die oud deelnemers terug en dan zou die Floris al voor de tweede keer terug komenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Allebei gewoon lekker buiten beeld blijven, wie interesse heeft zoekt ze maar op hun socials op haha!
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Is die grote mindblowende niet te overtreffen plottwist van Salar eigenlijk al uit, of blijft het weer slechts bij een loze aankondiging.
...Zoals destijds bij die beloofde BB afterparty live stream
Die jankmuil zal zijn frustratie over de Febo wel willen ventileren, maar staan hoge boetes op, die contracten van Opa J. de Mol zijn killingquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:34 schreef KinKiJan het volgende:
Is die grote mindblowende niet te overtreffen plottwist van Salar eigenlijk al uit, of blijft het weer slechts bij een loze aankondiging.
...Zoals destijds bij die beloofde BB afterparty live stream
Ik zag op X een screen langskomen van een of andere aankondiging van Salar, dat ie te lang heeft gezwegen en blabla, niets is wat het lijkt blablabla plottwist van de eeuw blabla.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zag op X een screen langskomen van een of andere aankondiging van Salar, dat ie te lang heeft gezwegen en blabla, niets is wat het lijkt blablabla plottwist van de eeuw blabla.
Maar tot nu toe krekels. Sowieso flauwekul, drop gewoon je bom in plaats van zo'n gare aankondiging. Dat ruikt gewoon naar "Ik wil aandacht!"..
edit: freaky had er ook over gepost:Ah. Typisch aandachtszoekerij inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die love reality berichten lees ik nooit hoor.
Hotapnyc
Laten we hopen dat je gelijk hebt. Salar zou ik ook niet fijn vinden, maar die is nog acceptabel, maar Floris ga ik echt niet meer naar zitten kijken, die neuroot.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon het filmpje van vorig jaar, die deelde hij laatst zelf een keer als 'herinnering dat het een jaar geleden was'. Je kunt opgelucht blijven kijken
Van mij mogen ze ook wegblijven, Salar was minder leuk dan in zijn BB tijd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:04 schreef Cupfighter het volgende:
Laat zowel Salar en Floris lekker allebei wegblijven
Dan stop ik met kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook wegblijven, Salar was minder leuk dan in zijn BB tijd.
Ik heb altijd het gevoel dat El Che ooit een keer terugkomt.Liever niet trouwens.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:04 schreef freaky40 het volgende:
Nu las ik dat Nyssa in Shownieuws heeft verteld dat Max ook wel eens in de loods op bezoek is geweest maar dat is dan nooit uitgezonden geweest. Heb Max daar nooit gezien.
Vorig topic al en pagina 1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:48 schreef Marrije het volgende:
De winnaar is hier nog niet te lezen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef Marrije het volgende:
Vorige topic pag 1 is tot en met 8 juli, lijkt me niet.
Misschien iemand die het hier gewoon wil zeggen?
Pag 1 dit topic en eind vorig topic. Maar is dus idd doquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:13 schreef Marrije het volgende:
Vorige topic pag 1 is tot en met 8 juli, lijkt me niet.
Misschien iemand die het hier gewoon wil zeggen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto ziet er toch wel echt ongemakkelijk uit… of ze elkaar nooit eerder gezoend hebben 😁
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef Marrije het volgende:
Ergens had ik al gelezen dat Anouk eruit zou gaan en died toch niet. Ik las ook dat hij alsnog vlot er achteraan gaat. Dat klopt vast ook.
Toen dacht ik nog is dat ai? Maar die zullen elkaar inmiddels wel weer gevonden hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je werd vorige week op #debondgenoten op X doodgegooid met foto's van die twee buiten.
Lijkt er wel op. Er gingen ook screenshots rond van Diederik die andere vrouw op Instagram berichtjes stuurde (geen AI) dat hij wel interesse had.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog is dat ai? Maar die zullen elkaar inmiddels wel weer gevonden hebben.
Ja, op zich zielig. Aan de andere kant, ze wist waar ze aan begon. Ze wist dat dit zou gebeuren. En zelfs als ze dacht maar bij mij zal het anders zijn, dan heeft ze voldoende red flags gehad tijdens hun omgang met elkaar in de loods.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:10 schreef Gutso het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Er gingen ook screenshots rond van Diederik die andere vrouw op Instagram berichtjes stuurde (geen AI) dat hij wel interesse had.![]()
Vind ik dan wel weer zielig voor Anouk.
Niks niet zielig.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:10 schreef Gutso het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Er gingen ook screenshots rond van Diederik die andere vrouw op Instagram berichtjes stuurde (geen AI) dat hij wel interesse had.![]()
Vind ik dan wel weer zielig voor Anouk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |