Mooi, misschien zit er een nieuw vrindinnetje bij voor hemquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dat hele Anouk/Diederikgebeuren alleen maar meegekregen via tiktok en instagramreels, mäar ik vind het wel humor dat de ex-vriend van Anouk inmiddels al ruim 10000 volgers meer heeft dan zij
Nah, das gewoon weer een poging relevant te blijven met z'n 'aankondiging'. Deze manier van interessant doen bleef ie ook doen bij de BB's die kwamen na zijn eigen winst. Sneue kwast.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Salar terug in de loods misschien?
https://lovereality.nl/sa(...)genoeg-stil-geweest/
Diederik is gebleven, ik kan geen foto maken nu maar het staat op het kanaal van Jolandaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Schijnbaar heeft Jason in een live gezegd dat 1 van de spoilers niet klopt..
Goffer, zul je zien dat uitgerend die ene toch weigert terug te keren naar land van ooit.
Ah das wel een opluchtingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Diederik is gebleven, ik kan geen foto maken nu maar het staat op het kanaal van Jolanda
En Anouk eruit? Dan ben ik zeer benieuwd hoe dat verhaal verder gaat lopen hahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Diederik is gebleven, ik kan geen foto maken nu maar het staat op het kanaal van Jolanda
Yep Anouk is eruitquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:19 schreef DefKu het volgende:
[..]
En Anouk eruit? Dan ben ik zeer benieuwd hoe dat verhaal verder gaat lopen hahaha
Die gaat echt ziek jaloers worden thuis gok ik.quote:
Anouk ontploft thuis wanneer ze thuis voor de tv zit en diederik wisselt een woord met een vrouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:19 schreef DefKu het volgende:
[..]
En Anouk eruit? Dan ben ik zeer benieuwd hoe dat verhaal verder gaat lopen hahaha
Als je mijn bericht bedoelt, dat was gewoon een algemene post voor het topic over de Diederik-Anouk situatie, niet een reactie op jouw post.quote:
Kan ze ervaren hoe Max zich gevoeld moet hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Anouk ontploft thuis wanneer ze thuis voor de tv zit en diederik wisselt een woord met een vrouw.
Ik zag vanmiddag alleen dat bericht op lovereality daar doelde ik opquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als je mijn bericht bedoelt, dat was gewoon een algemene post voor het topic over de Diederik-Anouk situatie, niet een reactie op jouw post.
Dat leek Fadi ook te implicerenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Het volgende is een complottheorie, dus neem het met een korrel zout:
Er wordt al best lang beweerd dat Jolanda op tiktok oud-deelnemer Jason is.
Van alle commentaren is dit de enige die 'Jolanda' liked:
[ afbeelding ]
De gieren hebben de finale gespeeld, dus mogen ze allemaal bellen.
Het kan dus best aannemelijk zijn dat Diederik met Jason heeft gebeld en dat belletje de doorslag heeft gegeven om toch in de loods te blijven.
Die loeder gaat effectief al twee maanden vreemd. Zij heeft al meerdere keren getoond nul respect te hebben voor max of zijn gevoelens. Zij heeft al meerdere keren gekozen voor Diederik boven Max.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag ik het raar vinden dat Max na een relatie van 6 jaar, na 5 weken flirten van Anouk met Died alweer op zoek is naar een nieuwe relatie? Een relatie stelt tegenwoordig niet veel meer voor, voor elkaar vechten is er niet meer bij, oh jij flirt met die, dan ga ik op zoek naar een ander. Heeft er dus weinig verdriet van, anders zou het niet in je hoofd opkomen om meteen op zoek te gaan naar een invaller voor Anouk. Ik praat absoluut het gedrag van Anouk niet goed, maar als het waar is van Max, vind ik dat net zo vreemd.
Dat is waarschijnlijk gewoon het filmpje van vorig jaar, die deelde hij laatst zelf een keer als 'herinnering dat het een jaar geleden was'. Je kunt opgelucht blijven kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:03 schreef Gia het volgende:
Heb ook al een filmpje gezien met 'ik kom terug' en volgens mij is dat Fleuris.
Dan kijk ik voorlopig niet meer totdat hij eruit is. Lees hier wel het belangrijkste bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |