Wat mij betreft niet, Chess, Fianca & Anouk zaten wel erg kort op elkaar allemaal. Geert & Demi zitten ook nog vers in het geheugen. Ben wel even klaar met dit zelfde soort verhaallijntjes.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:33 schreef DefKu het volgende:
Wel een aantal met een relatie. Zal dat weer voor iets zorgen?
Diederik vertrekt aan het begin van de cyclus. Fijn voor de Gieren; kost ze direct punten. Zit verder nu geen echte charmeur meer in, dus hopelijk valt het mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:33 schreef DefKu het volgende:
Wel een aantal met een relatie. Zal dat weer voor iets zorgen?
Dat is afwachten met de nieuwe bewoners.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Diederik vertrekt aan het begin van de cyclus. Fijn voor de Gieren; kost ze direct punten. Zit verder nu geen echte charmeur meer in, dus hopelijk valt het mee.
T Bommetje dat tot nu toe een blindganger isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Daar zal het bommetje wat Salar wil droppen ook wel over gaan.
Ah, dat verklaart ook waarom het in delen en zo traag wordt overgemaakt. Ze willen er wel nog 6 maanden extra positieve reclame voor terugquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:07 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Soort van spoiler, over de contracten.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
account verwijderdoh nee, toch niet........
Volgen dat mens. Die kan echt haar klep niet houden. Ze vindt het veel te leuk dat ze al die inside information heeft en wil dat delen. En dat begint natuurlijk heel voorzichtig met "Ik mag er nog niet over praten, maar ik heb met mijn oren zitten klapperen!" En vervolgens vragen van volgers dodgen met steeds een beetje info. Ze kan het niet laten!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:34 schreef -Spring het volgende:
God, je moeder zou je op deze manier toch ff een ton door je neus boren
Mocht dit kloppen, dan lijkt punt 3 te verbieden dat je die ton niet uitbetaalt. 🤪quote:Vrijheid van meningsuiting:
Dit grondrecht kan in een civiel contract worden beperkt, mits daar een redelijk en legitiem bedrijfsbelang tegenover staat (zoals het beschermen van de commerciële waarde van het format).
Wangedrag en misstanden:
Een zwijgcontract is niet bedoeld om strafbare feiten, ernstige misstanden of onveiligheid (zoals misbruik) onder het tapijt te schuiven. Een rechter kan een beding passeren als het indruist tegen de openbare orde of de goede zeden.
Redelijkheid van boetes:
Er wordt vaak een boetebeding gekoppeld aan zo'n verbod. Als de boete extreem hoog of buitensporig is in verhouding tot de overtreding, kan de Nederlandse rechter de boete matigen.
Dus die is er uit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:11 schreef danaqui het volgende:
Schijnt dat Wesley rood heeft gekregen.
Sorry ik kan geen link plaatsen maar zoek op Macdate van Nick met Anouk en Died.
Ja die, waar het ongeveer staat geen idee ik kreeg het stukhe zelf te zien. Ff snel gekeken bij 31:00 min ongeveerquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze?
https://www.youtube.com/r(...)n+Nick+Anouk+en+Died.
Ze weten het niet zeker begrijp ik.quote:
Als hij wel weg is zijn ze nog maar met 3 in het bondje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten het niet zeker begrijp ik.
Dunt mooi uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:48 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Als hij wel weg is zijn ze nog maar met 3 in het bondje.
Een hele andere Anouk dan die ze liet zien in de Bondgenoten. Nieuwe kleding en een mooie woning. Hoe doen die lui dat toch allemaal?quote:
De woning van haar moeder.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een hele andere Anouk dan die ze liet zien in de Bondgenoten. Nieuwe kleding en een mooie woning. Hoe doen die lui dat toch allemaal?
Ook nooit gezien!quote:
Ik denk eerder dat Mercedes dit helemaal niet naar buiten had willen brengen, maar dat Salar dat wel van plan was en dat met haar heeft overlegd, waardoor Mercedes ervoor koos om haar versie te vertellen (waarin ze dus slachtoffer was van manipulator Diederik).quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Ach Mercedes heeft wat oud zeer en het is wel een dochter van haar vader, dat blijkt.
Een clubje vreemdgangersquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
Drama voor de cloud, meer is het niet
In die zin ben ik Mercedes dankbaar; had zij in bij haar bezoek al gezegd dat het niks zou worden, dan was ie waarschijnlijk gewoon gebleven ... Al maakte hij vooral zichzelf wijs dat zij niet zonder hem konquote:
Salar komt terug in de loods binnenkort. Volgende cyclus denk als start van het nieuwe TV seizoen.quote:
Dan haak ik afquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar komt terug in de loods binnenkort. Volgende cyclus denk als start van het nieuwe TV seizoen.
Mercedes is een vies wijfquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Salar's "grote kermisact plottwist van de eeuw" nu door Mercedes afgedwongen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof die 2 ook maar enige kans van slagen zouden hebben zonder Diederik. Een grote comedysoap dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |