Maar niemand weet nog wat Seedorf in 2021 in een column heeft geschreven, wie wist uberhaupt dat Seedorf columns schreef?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens Verweij kan dat niet.
https://www.voetbalprimeu(...)l-uit-te-leggen.html
Heb jij Portugal ooit aantrekkelijk zien voetballen dan? Dat is altijd een stugge ploeg die vooral wil winnen. Ze hebben het Spanje overigens wel heel lastig gemaakt...quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De bond drong aan tot verdedigend voetbal en het niet in de kracht laten spelen van de topspelers.
Juist.
Ik wist niet eens dat Seedorf kon schrijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar niemand weet nog wat Seedorf in 2021 in een column heeft geschreven, wie wist uberhaupt dat Seedorf columns schreef?
Mwah, niet als het allemaal lekker loopt, maar als er een cultuuromslag moet plaatsvinden heeft kan bondscoach een voortrekkersrol spelen door een compleet andere speelstijl te hanteren en een ander type speler te selecteren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is een bondscoach ook helemaal niet verantwoordelijk voor.
Het ouwe-jongens-krentenbroodnetwerkje bij de KNVB.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:11 schreef TLC het volgende:
Op basis van wat is Nigel de Jong directeur van de KNVB geworden ?
Vermoedelijk vanwege zijn levensloop en verhaal. Vader in de bak, moeder chronisch ziek, opgegroeid in armoede maar toch zijn havo afgemaakt (hoewel begonnen op gymnasium) terwijl hij voor zijn zieke moeder zorgde en al vroeg profvoetballer was en later in het sportbestuurdersklasje van de FIFA gezeten waar ook enige ambitie uitsprak. Aangezien in het intellectueel armoede Nederlandse voetbalwereldje je al snel de koning bent wanneer je woorden van meer dan twee lettergrepen kunt lezen is het wel enigszins verklaarbaar dat hij zit waar hij zit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:11 schreef TLC het volgende:
Heeft bij 020 gespeeldquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:11 schreef TLC het volgende:
Met assistenten Iniesta & Puyolquote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Xavi.
Dat is in elk geval een stap vooruit.
Keeperstrainer Casillas.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:04 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Met assistenten Iniesta & Puyol
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:04 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Dat wordt dus bondscoach Clasie met Ricky van Haaren als assistent.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:04 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Matige advocaat ben jequote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:27 schreef luxerobots het volgende:
Maar even advocaat van de duivel spelen.
Stel Slot, Bosz en Ten Hagh willen allemaal niet (waarschijnlijk is dit al prutswerk, en had je één van hen best kunnen strikken door eerder duidelijk te zijn als KNVB). Wat moet je dan?
Dan lijkt het me verstandig om daarna Van Gaal te benaderen. Volgens de laatste mediaberichten (van enige tijd terug), is hij niet benaderd. Misschien komt dat nog, maar misschien ook niet.
Maar stel Van Gaal wil ook niet. Welke opties zijn er dan nog over? Qua Nederlanders kom je dan wel op een lager niveau terecht, en traditioneel gezien nemen we geen buitenlandse coach.
Waarom zouden ze in Godsnaam met Xavi Simons pratenquote:
Zoontje altijd basis.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:26 schreef Zipportal het volgende:
Kluivert kent de club.
BLMED KABELED @:poepz0r
Iemand zonder ervaring? Wattes?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:56 schreef Caland het volgende:
Moordenaar en iemand zonder ervaring gaan het doen.
Xavi heeft toch vooral een paar jaar Barcelona getraind omdat de voetbalwereld altijd maar denkt dat je spelers vooruit kan schuiven in die rolquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iemand zonder ervaring? Wattes?
Iemand die drie jaar bij een van de grootste clubs op aarde heeft gecoacht, kan je moeilijk betichten van gebrek aan ervaring.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Xavi heeft toch vooral een paar jaar Barcelona getraind omdat de voetbalwereld altijd maar denkt dat je spelers vooruit kan schuiven in die rol
Oh dat kan prima hoor, zie Rijkaardquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iemand die drie jaar bij een van de grootste clubs op aarde heeft gecoacht, kan je moeilijk betichten van gebrek aan ervaring.
Paniekaankoop natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moeten we hier blij mee zijn? Zoveel heeft ie nou toch ook weer niet bewezen als trainer?
Goede vraag. Kan Kluivert gaan vertalen zekerquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Spreekt 'ie wel een beetje Engels?
Wij ook niet van jouquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:09 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben hier niet zo van onder de indruk.
Xavi zelf des te meer als hij straks in november in Sittard naar Fortuna-Feyenoord zit te kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:09 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben hier niet zo van onder de indruk.
Xavi fanboy gespot.quote:
Xavi slaat de Eredivisie over denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Xavi zelf des te meer als hij straks in november in Sittard naar Fortuna-Feyenoord zit te kijken
Ben je ook boos op Messi omdat hij ruzie maakte met Weghorst?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Wtf, hij versloeg ons in de finale van WK 2010, ik moet hem niet als coach
Samen met Koeman kijken naar Koeman jr op Schoonenberg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Xavi slaat de Eredivisie over denk ik.
Als je in de eredivisie speelt kom je niet in aanmerking.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:11 schreef mitt het volgende:
[..]
dat denk ik niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Is een Catalaan he. Stukje onafhankelijkheid.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:11 schreef Caland het volgende:
HEBBEN WE HIER 80 JAAR OORLOG VOOR GEVOERD?????
Ja, Korfbal misschien.quote:
Ik kan vooral ook geen betere naam verzinnen die dit wel even wou doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:21 schreef RipCity het volgende:
wordt al helemaal opgehemeld in de oranjeezomer door Chris Woerts & Wierd Quack
Ron Keukenrol Jans.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan vooral ook geen betere naam verzinnen die dit wel even wou doen.
Wie had je dan gewild? Kom niet aan met Slot want dat leek nergens op bij Liverpoolquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
Xavi kijk eens dom. Ja ho maar. Wat een keuze
Hebben er weer een paar in Zeist een paal gekregen van Barca lul Djordy en z’n Spaanse koers. Dat ze er maar een Spaanse kraag van krijgen daar.
Wij juichen vanaf nu voor Duitsland.
Jawel knvb werkt met vaste salarissen en wijkt daar niet vanafquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Dus vorig jaar leed de KNB een verlies van 5,3 miljoen en nu stel je een Spanjaard aan voor een topsalaris neem ik aan? Die zal niet onder de 2 miljoen netto zitten denk ik.
Vooral benieuwd of hij een paar verrassende keuzes gaat maken qua spelers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Xavi Hernandez is sympathiek genoeg om het leuk te vinden wanneer het een groot succes wordt, maar onsympathiek genoeg om keihard te lachen als dit een nieuwe rampenepisode wordt voor de KNVB
Hoe dan ook zin in. Veel leuker vGaal of Reiziger waarbij je de voorspelbare ellende krijgt.
Ach pleur op met die scholen. Geef hem heus een eerlijke kans (wat verder nergers toe leidt of er toe doet) maar die scholen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
School van Michels en Cruijff.
Beter dan dit wordt het niet, realistisch gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
Pleur zelf op.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:38 schreef Makamba_ het volgende:
Ach pleur op met die scholen. Geef hem heus een eerlijke kans (wat verder nergers toe leidt of er toe doet) maar die scholen.
Ik laat mij graag positief verrassen.
Kan niet wachten op Weghorst op rechtsbuiten in een defensief 4-2-4 .quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
Met veel mindere spelers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ach pleur op met die scholen. Geef hem heus een eerlijke kans (wat verder nergers toe leidt of er toe doet) maar die scholen.
Ik laat mij graag positief verrassen.
quote:
Effe Bollen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
Xavi kijk eens dom. Ja ho maar. Wat een keuze
Hebben er weer een paar in Zeist een paal gekregen van Barca lul Djordy en z’n Spaanse koers. Dat ze er maar een Spaanse kraag van krijgen daar.
Wij juichen vanaf nu voor Duitsland.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |