Ik bedoel meer het spel en de speelwijze van Oranje uiteraard. En ik weet dat het materiaal niet alles is, maar ik heb er geen enkel vertrouwen in dat een Reiziger daar het maximale uit gaat halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is een bondscoach ook helemaal niet verantwoordelijk voor.
De kleine kans op iets moois (het winnen van een prijs, of een topland verslaan, Nederland-Spanje 5-1), wordt op die manier ook om zeep geholpen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het spel en de speelwijze van Oranje uiteraard. En ik weet dat het materiaal niet alles is, maar ik heb er geen enkel vertrouwen in dat een Reiziger daar het maximale uit gaat halen.
Maar niemand weet nog wat Seedorf in 2021 in een column heeft geschreven, wie wist uberhaupt dat Seedorf columns schreef?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens Verweij kan dat niet.
https://www.voetbalprimeu(...)l-uit-te-leggen.html
Heb jij Portugal ooit aantrekkelijk zien voetballen dan? Dat is altijd een stugge ploeg die vooral wil winnen. Ze hebben het Spanje overigens wel heel lastig gemaakt...quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De bond drong aan tot verdedigend voetbal en het niet in de kracht laten spelen van de topspelers.
Juist.
Ik wist niet eens dat Seedorf kon schrijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar niemand weet nog wat Seedorf in 2021 in een column heeft geschreven, wie wist uberhaupt dat Seedorf columns schreef?
Mwah, niet als het allemaal lekker loopt, maar als er een cultuuromslag moet plaatsvinden heeft kan bondscoach een voortrekkersrol spelen door een compleet andere speelstijl te hanteren en een ander type speler te selecteren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is een bondscoach ook helemaal niet verantwoordelijk voor.
Het ouwe-jongens-krentenbroodnetwerkje bij de KNVB.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:11 schreef TLC het volgende:
Op basis van wat is Nigel de Jong directeur van de KNVB geworden ?
Vermoedelijk vanwege zijn levensloop en verhaal. Vader in de bak, moeder chronisch ziek, opgegroeid in armoede maar toch zijn havo afgemaakt (hoewel begonnen op gymnasium) terwijl hij voor zijn zieke moeder zorgde en al vroeg profvoetballer was en later in het sportbestuurdersklasje van de FIFA gezeten waar ook enige ambitie uitsprak. Aangezien in het intellectueel armoede Nederlandse voetbalwereldje je al snel de koning bent wanneer je woorden van meer dan twee lettergrepen kunt lezen is het wel enigszins verklaarbaar dat hij zit waar hij zit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:11 schreef TLC het volgende:
Heeft bij 020 gespeeldquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:11 schreef TLC het volgende:
Met assistenten Iniesta & Puyolquote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Xavi.
Dat is in elk geval een stap vooruit.
Keeperstrainer Casillas.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:04 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Met assistenten Iniesta & Puyol
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:04 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Dat wordt dus bondscoach Clasie met Ricky van Haaren als assistent.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:04 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Matige advocaat ben jequote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:27 schreef luxerobots het volgende:
Maar even advocaat van de duivel spelen.
Stel Slot, Bosz en Ten Hagh willen allemaal niet (waarschijnlijk is dit al prutswerk, en had je één van hen best kunnen strikken door eerder duidelijk te zijn als KNVB). Wat moet je dan?
Dan lijkt het me verstandig om daarna Van Gaal te benaderen. Volgens de laatste mediaberichten (van enige tijd terug), is hij niet benaderd. Misschien komt dat nog, maar misschien ook niet.
Maar stel Van Gaal wil ook niet. Welke opties zijn er dan nog over? Qua Nederlanders kom je dan wel op een lager niveau terecht, en traditioneel gezien nemen we geen buitenlandse coach.
Waarom zouden ze in Godsnaam met Xavi Simons pratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |