Ja, Korfbal misschien.quote:
Ik kan vooral ook geen betere naam verzinnen die dit wel even wou doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:21 schreef RipCity het volgende:
wordt al helemaal opgehemeld in de oranjeezomer door Chris Woerts & Wierd Quack
Ron Keukenrol Jans.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan vooral ook geen betere naam verzinnen die dit wel even wou doen.
Wie had je dan gewild? Kom niet aan met Slot want dat leek nergens op bij Liverpoolquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
Xavi kijk eens dom. Ja ho maar. Wat een keuze
Hebben er weer een paar in Zeist een paal gekregen van Barca lul Djordy en z’n Spaanse koers. Dat ze er maar een Spaanse kraag van krijgen daar.
Wij juichen vanaf nu voor Duitsland.
Jawel knvb werkt met vaste salarissen en wijkt daar niet vanafquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Dus vorig jaar leed de KNB een verlies van 5,3 miljoen en nu stel je een Spanjaard aan voor een topsalaris neem ik aan? Die zal niet onder de 2 miljoen netto zitten denk ik.
Vooral benieuwd of hij een paar verrassende keuzes gaat maken qua spelers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Xavi Hernandez is sympathiek genoeg om het leuk te vinden wanneer het een groot succes wordt, maar onsympathiek genoeg om keihard te lachen als dit een nieuwe rampenepisode wordt voor de KNVB
Hoe dan ook zin in. Veel leuker vGaal of Reiziger waarbij je de voorspelbare ellende krijgt.
Ach pleur op met die scholen. Geef hem heus een eerlijke kans (wat verder nergers toe leidt of er toe doet) maar die scholen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
School van Michels en Cruijff.
Beter dan dit wordt het niet, realistisch gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
Pleur zelf op.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:38 schreef Makamba_ het volgende:
Ach pleur op met die scholen. Geef hem heus een eerlijke kans (wat verder nergers toe leidt of er toe doet) maar die scholen.
Ik laat mij graag positief verrassen.
Kan niet wachten op Weghorst op rechtsbuiten in een defensief 4-2-4 .quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
Met veel mindere spelers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ach pleur op met die scholen. Geef hem heus een eerlijke kans (wat verder nergers toe leidt of er toe doet) maar die scholen.
Ik laat mij graag positief verrassen.
quote:
Effe Bollen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
Xavi kijk eens dom. Ja ho maar. Wat een keuze
Hebben er weer een paar in Zeist een paal gekregen van Barca lul Djordy en z’n Spaanse koers. Dat ze er maar een Spaanse kraag van krijgen daar.
Wij juichen vanaf nu voor Duitsland.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:35 schreef golfer het volgende:
Goede keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |