Paniekaankoop natuurlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moeten we hier blij mee zijn? Zoveel heeft ie nou toch ook weer niet bewezen als trainer?
Goede vraag. Kan Kluivert gaan vertalen zekerquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Spreekt 'ie wel een beetje Engels?
Wij ook niet van jouquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:09 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben hier niet zo van onder de indruk.
Xavi zelf des te meer als hij straks in november in Sittard naar Fortuna-Feyenoord zit te kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:09 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben hier niet zo van onder de indruk.
Xavi fanboy gespot.quote:
Xavi slaat de Eredivisie over denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Xavi zelf des te meer als hij straks in november in Sittard naar Fortuna-Feyenoord zit te kijken
Ben je ook boos op Messi omdat hij ruzie maakte met Weghorst?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Wtf, hij versloeg ons in de finale van WK 2010, ik moet hem niet als coach
Samen met Koeman kijken naar Koeman jr op Schoonenberg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Xavi slaat de Eredivisie over denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |