quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:20 schreef exode het volgende: Het is zo'n moppie
En jullie zijn lief
Ophalen ging goed, dochter van de fokker moest wel flink huilen want Lizzie was echt haar favoriet. In de auto was een minuut of 20 enorm onrustig, veel piepen, weg willen komen, hijgen. Maar ze werd uiteindelijk rustig. Verder ging het hartstikke goed. Ze heeft wel duidelijke voorkeuren: B is om te stoeien Juul is om te spelen Verloofde is om dingen te leren En met mij wil ze de hele tijd knuffelen Ze heeft op elke plek die mogelijk is al gepoept en geplast
Vooral de convectorput is favoriet
Dus daar maar plasmatjes opgelegd. Vannacht supergoed geslapen, B en verloofde lagen in de woonkamer, Lizzie sliep om half 10 en ze maakten haar om 1 uur wakker voor een plas en daarna sliep ze weer tot half 7. Dat was ook haar ritme bij de fokker. Vannacht slaap ik beneden dus hopelijk net zo'n goede nacht. B en verloofde zijn terug naar bed. Dat is wel heel fijn van vakantie hebben nu. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Pension. Waar hij ook gefokt is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Is hij in een kennel of bij bekenden?
@:exoode ik ben trouwens wel verbaasd over hoe niet blond ik de kids vind![]()
Maar de hont is blont.
Vriendin van me was ooit net verhuisd toen ze een nestje naakthondjes kreeg.
Ze vonden het telkens zo stinken in huiis.
Bleken die pups met zn allen de convectorput als poep en plasgoot te gebruiken, daar kwamen ze na weken achter, echt te goor
Als het dan lukt heb je er wél veel eer aan (van? Hoe zeg je dat?)quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:10 schreef Tink89 het volgende:
En ons groene zwembad proberen weer helder te krijgen. Iets minder eer… lol.
Nouja, dit dus. Plan dan eventueel later in de week een langere afspraak in ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:11 schreef Kyara het volgende:
Wat een gedoe @:Troel het is toch niet efficiënt om voor alles een nieuwe afspraak in te plannen? Wel een goede reminder want ik wil ook nog een afspraak met de huisarts maken.
Dit vind ik echt verdrietig voor je. Dat voelt echt als een soort trap naquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:01 schreef Nijna het volgende:
Dank je, ik hoop ook dat we wat bereiken. Het is jammer dat degene die het hardst riep dat we toch gewoon vrienden konden blijven, zich nu niet zo gedraagt.
Maar ik ben blij dat ik nu een advocaat naast me heb staan...
Vind ik ook. Eer van je werk!quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:14 schreef Hupje het volgende:
[..]
Als het dan lukt heb je er wél veel eer aan (van? Hoe zeg je dat?)
quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eer van je werk!![]()
Ik ging de ramen zemen bij een meneer…het zwart kwam eraf. Eervol.
Ik heb dat dus van tevoren aangegeven en kreeg te horen dat dat niet mogelijk was. Zoals ik al zei: ik had het geen probleem gevonden om op een later tijdstip een langere afspraak te krijgen. Of meerdere afspraken te plannen. Maar dat was niet mogelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:14 schreef Butterflower het volgende:
En bij de huisarts maak je een afspraak voor 1 klacht.
Mochten dat er meer zijn dan kan je dat gewoon van tevoren aangeven en wordt er meer tijd ingepland.
Maar fijn dat je alles binnen je tijd kon bespreken, heb je heel snel gepraat?![]()
Aanspraak heb ik nooit tekort in de wijk maar om 05:45 had ik niet verwacht mensen tegen te komen die ook nog eens willen kletsenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:34 schreef vencodark het volgende:
Klinkt als een puppy!Wel leuk om al wat aanspraak te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Ja het bevalt wel en afgelopen 2 weken leek er ook wel wat meer rust te komen, maar het is nu weer ff wat minder. Komt wel weer...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:11 schreef exode het volgende:
Balen Nijna, ik gun je zo een nieuwe start en lekker het negatieve achter je laten.
Bevalt je eigen huisje? Kan je daar wel een beetje je rust vinden?
Gepoedeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Doe mij maar 15 honden en 40 graden.
De hele dag met mijn poedel in mijn badje gepoedeld.
Wat een droom is dat hondje dat niemand wilde hebben toch.
Ik had me alleen een beetje op de grootste verkeken, 35 kilo in het badje tillen ging wel maar er weer uit was wat lastiger
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gepoedeld.![]()
Ja, vast een soort knuffel die zich volzuigt met water qua gewicht.Dat stel ik me dan ermee voor.
Arm schaap! Een wetlook is ook werkbaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nou ja, hij zit niet heel erg dik in de vacht maar ik wil hem wel nog korter zetten zodra de temperaturen weer wat diervriendelijker zijn
Nee, de oudste zeilt bij een plas op 10 km, dat is alleen overdag en dan komt hij thuis slapen. Voor hem zou ik een week kamp in Friesland ofzo ook leuk vinden, maar hij heeft het gewoon enorm naar zijn zin bij die zeilvereniging. Hij komt er inmiddels al een jaar of 5 en kent veel instructeurs en zeilmaatjes van zijn leeftijd. Dus ook prima zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben geen pruimen op de tuin.
Maar achter onze tuin staan er heel veel, en dat is van niemand, dus die pluk ik.
Heerlijk!
Zijn ze alletwee de hele week weg Phaidra?
Lekker hoor, ondanks dat jullie weer moeten werken.
@:Nijna, dat lijkt me toch wel heel erg raar hoor, om de week de kinderen.
Hebben ze daar zelf voor gekozen of hebben jullie dat gekozen?
Hij is 11. Hij gaat na de vakantie naar de middelbare school maar spreekt en begrijpt echt nog nauwelijks Engels. Zijn leerkracht in groep 7/8 sprak zelf denk ik ook nog WET NUS DEEJJ (er zaten best wat expats op onze school en hij moest in het Engels uitleg geven bij een voorlichtingsavondquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud is de jongste?
Ik ken in NL geen kinderen die niet gewoon Engels spreken eigenlijk.
Maar dat lijkt me wel een erg tof kamp
Ik had in de vierde klas lagere school een hele stomme leraar.
Die ging ons Engels leren.
En sprak Wednesday uit als Wet nus deej.
Dus ik zei uhm nee Wensdeej.
Nee hoor, hij wist het zeker, en was zo boos dat mijn ouders er bij gehaald werden.
Toen kregen we geen Engels meer.
![]()
Mijn moeder is ram dement maar zegt nog altijd WET NUS DEEEEJJJ
En wat los ik daar precies mee op?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:02 schreef vencodark het volgende:
@:Tink89 Als je 8-jarige een hele dag tegen je schreeuwt, zet je hem of haar buiten, toch?
Een lurker stuurde mij het volgende:quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:21 schreef TolstoiFan het volgende:
OK, duidelijk. Jammer dat dat niet kan en ik de chatgeschiedenis kwijt ben. Dan ga ik alle privé contacten wel vragen mijn nieuwe nummer op te slaan en het werknummer te verwijderen.
Wat een mazzel!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh man hier uit het niks regen en onweer, wat een geschenk.
En de poedel en ik hadden al gezwommen
Hier was ook niks voorspeld.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat een mazzel!
De komende 14 dagen voorspellen zie hier echt helemaal niks
Volgens mij is de moeder van Simons beste vriendje beheerder in de klassenapp, dus dat zou ik nog kunnen proberen idd. Dank je voor de tip, ook aan de lurker!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Een lurker stuurde mij het volgende:
Voeg je eigen nummer toe aan de whatsapp groepen van je zakelijke nummer. Volgens mij kun je dan vanaf je zakelijke nummer aangeven hoeveel van de geschiedenis je wilt meegeven op het toegevoegde nummer (als je beheerder bent).
Als je dat dan gedaan hebt kun je je werknummer verwijderen uit die groepsapp en vanaf je prive nummer verder appen.
Volgens mij is dat sinds kort inderdaad dat je aan kan geven wat een nieuw iemand in de groep aan historie kan zien. Maar daarvoor heb je dus wel de beheerder nodig van een klassenapp bijvoorbeeld.
In eerste instantie zeiden we dat ze zelf konden kiezen, ik denk ook dat dat de praktijk wordt. Maar de oudste kan niet goed kiezen en nou ja toen hebben we dit eerst maar besloten voor eerst.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef oh-oh het volgende:
@:Nijna, dat lijkt me toch wel heel erg raar hoor, om de week de kinderen.
Hebben ze daar zelf voor gekozen of hebben jullie dat gekozen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha Lizzie, mss kunen de kids wel leren beter op te ruimen nu![]()
Ik heb hier ook een hond die gevoelig is voor oorontsteking, maar gelukkig let ik daar gewoon heel goed op en maak ik zijn oren elke week schoon , en heb ik meds op voorraad.
Natuurlijk is het de poedel, met zijn hangende oren. Ik let ook altid op met zwemmen, dat zijn kop droog blijft.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Of met Lizzie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:33 schreef exode het volgende:
Ik (of verloofde, om en om doen we dat) loop elke nacht om 2 uur met Juul naar buiten voor een plas. En ik kom dus al de hele week dezelfde jongeren tegen die dan naar huis gaan.
Inmiddels staan ze te wachten met naar binnen gaan totdat ze Lizzie hebben gezien en geaaid.
Ik snap dat ze niet tussen jullie wil komen en dat jij dat respecteert, maar misschien zou ze wel voor je zoon op kunnen komen. Hij heeft niet die luxe om erbuiten te blijven en wellicht kan ze daar iets voor hem betekenen. Het is per slot van rekening ook haar kleine broertje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:27 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Livelink, dochter heeft lang geleden al gezegd dat ze erbuiten wil blijven en dat respecteer ik. Ze weet ook niets wat nu speelt.
Hoe vaak je de hond straks niet wil roepen en je iedereen en z’n moeder de namen noemt behalve die van Lizzie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:44 schreef exode het volgende:
[..]
Dat was 8 jaar geleden welNu slaapt die gelukkig wel 's nachts. Al die namen ook
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Mush:Cooper heeft ook hangoren, dus wel iets om in de toekomst om op te letten, waar maak je het mee schoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha Lizzie, mss kunen de kids wel leren beter op te ruimen nu![]()
Ik heb hier ook een hond die gevoelig is voor oorontsteking, maar gelukkig let ik daar gewoon heel goed op en maak ik zijn oren elke week schoon , en heb ik meds op voorraad.
Natuurlijk is het de poedel, met zijn hangende oren. Ik let ook altid op met zwemmen, dat zijn kop droog blijft.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de hond heet Nikki. Nog nooit 2 namen zo vaak door elkaar gehaaldik kies nooit meer voor dezelfde voorletters!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua namen lijken de naam van oudste een de naam van man wel op elkaar (zelfde voorletters en ook wel een beetje zelfde feel).
Onze kat (een van de twee) heeft inmiddels Nee! als 2e naam gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KyaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal mijn kleinzoons door elkaar
If they say
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |