Ja het bevalt wel en afgelopen 2 weken leek er ook wel wat meer rust te komen, maar het is nu weer ff wat minder. Komt wel weer...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:11 schreef exode het volgende:
Balen Nijna, ik gun je zo een nieuwe start en lekker het negatieve achter je laten.
Bevalt je eigen huisje? Kan je daar wel een beetje je rust vinden?
Gepoedeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Doe mij maar 15 honden en 40 graden.
De hele dag met mijn poedel in mijn badje gepoedeld.
Wat een droom is dat hondje dat niemand wilde hebben toch.
Ik had me alleen een beetje op de grootste verkeken, 35 kilo in het badje tillen ging wel maar er weer uit was wat lastiger
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gepoedeld.![]()
Ja, vast een soort knuffel die zich volzuigt met water qua gewicht.Dat stel ik me dan ermee voor.
Arm schaap! Een wetlook is ook werkbaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja nou ja, hij zit niet heel erg dik in de vacht maar ik wil hem wel nog korter zetten zodra de temperaturen weer wat diervriendelijker zijn
Nee, de oudste zeilt bij een plas op 10 km, dat is alleen overdag en dan komt hij thuis slapen. Voor hem zou ik een week kamp in Friesland ofzo ook leuk vinden, maar hij heeft het gewoon enorm naar zijn zin bij die zeilvereniging. Hij komt er inmiddels al een jaar of 5 en kent veel instructeurs en zeilmaatjes van zijn leeftijd. Dus ook prima zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben geen pruimen op de tuin.
Maar achter onze tuin staan er heel veel, en dat is van niemand, dus die pluk ik.
Heerlijk!
Zijn ze alletwee de hele week weg Phaidra?
Lekker hoor, ondanks dat jullie weer moeten werken.
@:Nijna, dat lijkt me toch wel heel erg raar hoor, om de week de kinderen.
Hebben ze daar zelf voor gekozen of hebben jullie dat gekozen?
Hij is 11. Hij gaat na de vakantie naar de middelbare school maar spreekt en begrijpt echt nog nauwelijks Engels. Zijn leerkracht in groep 7/8 sprak zelf denk ik ook nog WET NUS DEEJJ (er zaten best wat expats op onze school en hij moest in het Engels uitleg geven bij een voorlichtingsavondquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Hoe oud is de jongste?
Ik ken in NL geen kinderen die niet gewoon Engels spreken eigenlijk.
Maar dat lijkt me wel een erg tof kamp
Ik had in de vierde klas lagere school een hele stomme leraar.
Die ging ons Engels leren.
En sprak Wednesday uit als Wet nus deej.
Dus ik zei uhm nee Wensdeej.
Nee hoor, hij wist het zeker, en was zo boos dat mijn ouders er bij gehaald werden.
Toen kregen we geen Engels meer.
![]()
Mijn moeder is ram dement maar zegt nog altijd WET NUS DEEEEJJJ
En wat los ik daar precies mee op?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:02 schreef vencodark het volgende:
@:Tink89 Als je 8-jarige een hele dag tegen je schreeuwt, zet je hem of haar buiten, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |