abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221512362
Wat tof @Schanu !
@Tolstoi Hier ook hoogtevrees dus onze kinderen hebben we al vrij snel alleen naar boven gestuurd, met wat bijsturing vanaf de grond. Vanaf 1.20 de juniorbanen en vanaf 1.40 het echter werk. Die juniorbanen waren overigens ook niet kinderachtig (klimbos Nederland). Maar ze waren wel met z'n tweeën of drieën en konden elkaar dan ook helpen.

In de meivakantie geen mug gezien in Schotland.

Qua Engels spreekt de oudste nu vloeiend Engels dankzij 2 jaar TTO. De dames spreken sowieso half Engels dankzij youtube en tiktok :|W

Ons dagje Keulen gisteren was echt heel leuk. Echt een vakantiegevoel en maar 1,5 uur met de trein (in theorie dan, Deutsche bahn dus vertraging }:| ). Ook leuk, in de ICE reizen kinderen t/m 14 jaar gratis mee. Dus voor januari gaan we nog wel een keer een dagje. We hebben de Dom bezocht (dat wilde D2 heel graag), het oude centrum bekeken en daarna is oudste terug naar het station gegaan om treinen te spotten en ben ik met D2 gaan shoppen bij Sephora.

En morgen nog met D1 een shopdagje. Naar de oudste stad van Nederland. Ook leuk en gezellig.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 13:12:49 #77
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221512384
Deels overzetten kan niet. Je kan alles overzetten middels nummer wijzigen op de werktelefoon maar niet alleen de privéberichten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221512421
OK, duidelijk. Jammer dat dat niet kan en ik de chatgeschiedenis kwijt ben. Dan ga ik alle privé contacten wel vragen mijn nieuwe nummer op te slaan en het werknummer te verwijderen.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 13:36:09 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221512478
Oh man hier uit het niks regen en onweer, wat een geschenk.
En de poedel en ik hadden al gezwommen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221512781
Oeh ik zou ook niet graag mijn chat geschiedenis kwijt zijn. Dat is een half leven en naslagwerk. :D :o
pi_221512843
Je kunt chats wel exporteren naar je mail. Maar dan heb je alleen de tekst, geen foto's/filmpjes/smileys. En je kunt je nummer wijzigen, maar in dit geval moet het gesplitst worden, dat kan niet helaas.

Beterschap @Tink89

Fijn dat de dag gezellig was @Kyara
  donderdag 6 augustus 2026 @ 15:52:13 #82
244125 laziness
pi_221513157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:21 schreef TolstoiFan het volgende:
OK, duidelijk. Jammer dat dat niet kan en ik de chatgeschiedenis kwijt ben. Dan ga ik alle privé contacten wel vragen mijn nieuwe nummer op te slaan en het werknummer te verwijderen.
Een lurker stuurde mij het volgende:

Voeg je eigen nummer toe aan de whatsapp groepen van je zakelijke nummer. Volgens mij kun je dan vanaf je zakelijke nummer aangeven hoeveel van de geschiedenis je wilt meegeven op het toegevoegde nummer (als je beheerder bent).
Als je dat dan gedaan hebt kun je je werknummer verwijderen uit die groepsapp en vanaf je prive nummer verder appen.

Volgens mij is dat sinds kort inderdaad dat je aan kan geven wat een nieuw iemand in de groep aan historie kan zien. Maar daarvoor heb je dus wel de beheerder nodig van een klassenapp bijvoorbeeld.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 15:56:59 #83
244125 laziness
pi_221513177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh man hier uit het niks regen en onweer, wat een geschenk.
En de poedel en ik hadden al gezwommen :D
Wat een mazzel!

De komende 14 dagen voorspellen zie hier echt helemaal niks -O-
  donderdag 6 augustus 2026 @ 16:02:57 #84
176471 oh-oh
pi_221513214
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:56 schreef laziness het volgende:

[..]
Wat een mazzel!

De komende 14 dagen voorspellen zie hier echt helemaal niks -O-
Hier was ook niks voorspeld.
Maar goed, het is gewoon weer 39 graden nu.
Dus ik heb boodschappen besteld en als die er zijn duik ik weer mijn zwembad in :')
Aangename temperaturen en regen worden hier voor eind augustus pas voorspeld dus ik kijk maar niet meer naar voorspellingen _O-

Maar mijn X-Files LEGO is er *O*
Die wil ik bewaren voor de winter, maar wie weet.
Ik ben nu zoveel mogelijk aan het zwemmen en B&B aan het bingen maar de TV kan mijn aandacht niet meer vasthouden.
Staat ook nauwelijks aan nog.
Ik mis alleen mijn Disney account, voor Hamilton .
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221513311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:52 schreef laziness het volgende:

[..]
Een lurker stuurde mij het volgende:

Voeg je eigen nummer toe aan de whatsapp groepen van je zakelijke nummer. Volgens mij kun je dan vanaf je zakelijke nummer aangeven hoeveel van de geschiedenis je wilt meegeven op het toegevoegde nummer (als je beheerder bent).
Als je dat dan gedaan hebt kun je je werknummer verwijderen uit die groepsapp en vanaf je prive nummer verder appen.

Volgens mij is dat sinds kort inderdaad dat je aan kan geven wat een nieuw iemand in de groep aan historie kan zien. Maar daarvoor heb je dus wel de beheerder nodig van een klassenapp bijvoorbeeld.
Volgens mij is de moeder van Simons beste vriendje beheerder in de klassenapp, dus dat zou ik nog kunnen proberen idd. Dank je voor de tip, ook aan de lurker!
pi_221513575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef oh-oh het volgende:

@:Nijna, dat lijkt me toch wel heel erg raar hoor, om de week de kinderen.
Hebben ze daar zelf voor gekozen of hebben jullie dat gekozen?
In eerste instantie zeiden we dat ze zelf konden kiezen, ik denk ook dat dat de praktijk wordt. Maar de oudste kan niet goed kiezen en nou ja toen hebben we dit eerst maar besloten voor eerst.
Ik denk dat het straks na de vakantie wat meer vorm gaat krijgen, maar we gaan het zien. Jongste gaf al aan dat ze dit niet prettig vindt, maar ook niet goed weet wat dan wel.
Dat is denk ik ook een kwestie van uitproberen.

@Phaidra, zeilen O+ ik houd ervan. Vroeger instructeur geweest, dan zat ik 4 van de 6 weken op het water in de zomer, heerlijk.
Hopelijk gaat die week Engels kamp hem een boost geven. Zou wel lekker zijn zo voor de start van de middelbare school!

Beterschap @Tink89
Fake it till you make it...
pi_221519026
Heerlijk weer nu!

@exode hoe gaat het met Lizzie?

Wij zijn net met Cooper bij de dierenarts geweest, ventje bleef maar schudden met zn kop en vond zn oor warm.. blijkt dus een oorontsteking te zijn. Voor exacte medicijnen is er n kweek gemaakt, hopenlijk snel de uitslag.

Ook denken ze een allergie,dus nu speciale shampoo voor zn poten.

Ach met zn oorontsteking past ie wel in ons gezin. :')
S. 2014
J. 2016
pi_221519835
Ach die Cooper, hopelijk gaan medicijnen snel helpen!

Lizzie doet het hartstikke goed, plast en poept zelden in huis, slaapt in de bench, leert erg snel.
Het is wel een hand vol en gebroken nachten maar dat is nou eenmaal zo met een pup.

Ze is enorm speels en knuffelig. Woensdag was eerste consult en prikjes bij dierenarts, vond ze ontzettend gezellig, gek beest. En morgen puppycursus. 4 stuiterende puppies bij elkaar, ik denk dat ik daarna ook moet slapen.

Vandaag had ze een kraaltje van Juul te pakken en ondanks alle inspanningen slikte ze hem toch door. Maar omdat het een glad, plat kraaltje was van 5mm mogen we nu gewoon in haar poep gaan roeren totdat die eruit is. _O- Dierenarts zag geen reden om langs te komen, wel lijst gekregen waar we op moeten letten om alsnog langs te moeten komen.
pi_221520176
Het lijkt beeb wel, exode, die stopt ook alles wat los en vast zit in zn mond. Het zijn net stofzuigers ;)
Veel succes morgen bij de puppycursus!

Niet quoten, haal het weer weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:04:04 #90
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221521165
Wat een lastige situatie, Mushanga. Ook voor je zoon trouwens. Hoe staat je dochter erin? Kan zij nog iets betekenen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:56:41 #91
176471 oh-oh
pi_221521377
Mush:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Lizzie, mss kunen de kids wel leren beter op te ruimen nu *)

Ik heb hier ook een hond die gevoelig is voor oorontsteking, maar gelukkig let ik daar gewoon heel goed op en maak ik zijn oren elke week schoon , en heb ik meds op voorraad.
Natuurlijk is het de poedel, met zijn hangende oren. Ik let ook altid op met zwemmen, dat zijn kop droog blijft.
( Groucho Marx )
pi_221521512
@livelink, dochter heeft lang geleden al gezegd dat ze erbuiten wil blijven en dat respecteer ik. Ze weet ook niets wat nu speelt.

Oh-oh
SPOILER
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221521540
Ik (of verloofde, om en om doen we dat) loop elke nacht om 2 uur met Lizzie naar buiten voor een plas. En ik kom dus al de hele week dezelfde jongeren tegen die dan naar huis gaan.
Inmiddels staan ze te wachten met naar binnen gaan totdat ze Lizzie hebben gezien en geaaid. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door exode op 07-08-2026 19:43:51 ]
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:35:30 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_221521546
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:33 schreef exode het volgende:
Ik (of verloofde, om en om doen we dat) loop elke nacht om 2 uur met Juul naar buiten voor een plas. En ik kom dus al de hele week dezelfde jongeren tegen die dan naar huis gaan.
Inmiddels staan ze te wachten met naar binnen gaan totdat ze Lizzie hebben gezien en geaaid. O+
Of met Lizzie? :P :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_221521565
Arme meid. :D
pi_221521587
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Of met Lizzie? :P :D
Dat was 8 jaar geleden wel :D Nu slaapt die gelukkig wel 's nachts. Al die namen ook >:)
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:55:35 #97
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221521647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:27 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Livelink, dochter heeft lang geleden al gezegd dat ze erbuiten wil blijven en dat respecteer ik. Ze weet ook niets wat nu speelt.

Ik snap dat ze niet tussen jullie wil komen en dat jij dat respecteert, maar misschien zou ze wel voor je zoon op kunnen komen. Hij heeft niet die luxe om erbuiten te blijven en wellicht kan ze daar iets voor hem betekenen. Het is per slot van rekening ook haar kleine broertje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221521768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:44 schreef exode het volgende:

[..]
Dat was 8 jaar geleden wel :D Nu slaapt die gelukkig wel 's nachts. Al die namen ook >:)
Hoe vaak je de hond straks niet wil roepen en je iedereen en z’n moeder de namen noemt behalve die van Lizzie. _O-
pi_221521826
Moeilijke situatie Mush, geen tips of ervaringen alleen een hart onder de riem.
pi_221521918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:56 schreef oh-oh het volgende:
Mush:
SPOILER
Haha Lizzie, mss kunen de kids wel leren beter op te ruimen nu *)

Ik heb hier ook een hond die gevoelig is voor oorontsteking, maar gelukkig let ik daar gewoon heel goed op en maak ik zijn oren elke week schoon , en heb ik meds op voorraad.
Natuurlijk is het de poedel, met zijn hangende oren. Ik let ook altid op met zwemmen, dat zijn kop droog blijft.
Cooper heeft ook hangoren, dus wel iets om in de toekomst om op te letten, waar maak je het mee schoon?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')