quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:20 schreef exode het volgende: Het is zo'n moppie
En jullie zijn lief
Ophalen ging goed, dochter van de fokker moest wel flink huilen want Lizzie was echt haar favoriet. In de auto was een minuut of 20 enorm onrustig, veel piepen, weg willen komen, hijgen. Maar ze werd uiteindelijk rustig. Verder ging het hartstikke goed. Ze heeft wel duidelijke voorkeuren: B is om te stoeien Juul is om te spelen Verloofde is om dingen te leren En met mij wil ze de hele tijd knuffelen Ze heeft op elke plek die mogelijk is al gepoept en geplast
Vooral de convectorput is favoriet
Dus daar maar plasmatjes opgelegd. Vannacht supergoed geslapen, B en verloofde lagen in de woonkamer, Lizzie sliep om half 10 en ze maakten haar om 1 uur wakker voor een plas en daarna sliep ze weer tot half 7. Dat was ook haar ritme bij de fokker. Vannacht slaap ik beneden dus hopelijk net zo'n goede nacht. B en verloofde zijn terug naar bed. Dat is wel heel fijn van vakantie hebben nu. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Pension. Waar hij ook gefokt is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Is hij in een kennel of bij bekenden?
@:exoode ik ben trouwens wel verbaasd over hoe niet blond ik de kids vind![]()
Maar de hont is blont.
Vriendin van me was ooit net verhuisd toen ze een nestje naakthondjes kreeg.
Ze vonden het telkens zo stinken in huiis.
Bleken die pups met zn allen de convectorput als poep en plasgoot te gebruiken, daar kwamen ze na weken achter, echt te goor
Als het dan lukt heb je er wél veel eer aan (van? Hoe zeg je dat?)quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:10 schreef Tink89 het volgende:
En ons groene zwembad proberen weer helder te krijgen. Iets minder eer… lol.
Nouja, dit dus. Plan dan eventueel later in de week een langere afspraak in ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:11 schreef Kyara het volgende:
Wat een gedoe @:Troel het is toch niet efficiënt om voor alles een nieuwe afspraak in te plannen? Wel een goede reminder want ik wil ook nog een afspraak met de huisarts maken.
Dit vind ik echt verdrietig voor je. Dat voelt echt als een soort trap naquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:01 schreef Nijna het volgende:
Dank je, ik hoop ook dat we wat bereiken. Het is jammer dat degene die het hardst riep dat we toch gewoon vrienden konden blijven, zich nu niet zo gedraagt.
Maar ik ben blij dat ik nu een advocaat naast me heb staan...
Vind ik ook. Eer van je werk!quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:14 schreef Hupje het volgende:
[..]
Als het dan lukt heb je er wél veel eer aan (van? Hoe zeg je dat?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |