abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2026 @ 08:52:29 #1
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221490557
...en weer open!

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 07:20 schreef exode het volgende: Het is zo'n moppie O+ En jullie zijn lief :) Ophalen ging goed, dochter van de fokker moest wel flink huilen want Lizzie was echt haar favoriet. In de auto was een minuut of 20 enorm onrustig, veel piepen, weg willen komen, hijgen. Maar ze werd uiteindelijk rustig. Verder ging het hartstikke goed. Ze heeft wel duidelijke voorkeuren: B is om te stoeien Juul is om te spelen Verloofde is om dingen te leren En met mij wil ze de hele tijd knuffelen Ze heeft op elke plek die mogelijk is al gepoept en geplast _O- Vooral de convectorput is favoriet :? Dus daar maar plasmatjes opgelegd. Vannacht supergoed geslapen, B en verloofde lagen in de woonkamer, Lizzie sliep om half 10 en ze maakten haar om 1 uur wakker voor een plas en daarna sliep ze weer tot half 7. Dat was ook haar ritme bij de fokker. Vannacht slaap ik beneden dus hopelijk net zo'n goede nacht. B en verloofde zijn terug naar bed. Dat is wel heel fijn van vakantie hebben nu. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2026 @ 08:53:36 #2
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221490563
O+ O+ O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221490572
Jaaaa Lizzie.
Net even met haar de straat op gegaan, alles uiteraard besnuffeld, zich de pleuris geschrokken van de gemeentewerkers die gingen snoeien en geblafd tegen een wielrenner (en terecht).
Wat een leven he, nu slaapt ze alweer.
pi_221490583
Aawh wat een moppie is Lizzie! O+
Met een bruin hart op haar knuffelbuikje
S. 2014
J. 2016
pi_221490588
Wij gaan bijna weer naar huis. En halen onze hond dan ook weer op. Vorige keer wilde hij niet echt mee. Was wel bij mij te zien maar daar was het ook leuk. Ben benieuwd dit jaar.
  maandag 3 augustus 2026 @ 09:02:18 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221490599
Is hij in een kennel of bij bekenden?

@exoode ik ben trouwens wel verbaasd over hoe niet blond ik de kids vind :D
Maar de hont is blont.

Vriendin van me was ooit net verhuisd toen ze een nestje naakthondjes kreeg.
Ze vonden het telkens zo stinken in huiis.
Bleken die pups met zn allen de convectorput als poep en plasgoot te gebruiken, daar kwamen ze na weken achter, echt te goor _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221490617
En daar is ze dan! Wat een lieverd, exode O+
Heel veel geluk met jullie nieuwe gezinslid!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221490627
Ja, die worden inderdaad steeds minder blond, B is inmiddels aardig richting bruin haar aan het gaan.
Ben benieuwd naar de uiteindelijke kleur van Lizzie, haar oren zijn een stukje donkerder en ze krijgt een gloedje rood op haar vacht. Mama hond is vrij donker van kleur.

Die convectorput zagen we al wel aankomen maar gisteren trok ze plasmatten steeds van de put af dus heb ik ze eraf gehaald. Nu liggen ze er weer op en beter vastgelegd zeg maar. Maar goed, we zitten er nu wel bovenop om haar meteen naar buiten te transporteren als ze wil gaan plassen. Duurt vast nog een paar weken voordat het enigzins goed gaat.
pi_221490833
De topictitel O+

Ik heb zó beroerd geslapen vannacht :O Ik kon eindeloos niet slapen en toen ik net sliep kreeg mijn tiener een nachtmerrie waar hij mij per se in moest betrekken _O- En toen lag ik weer eindeloos wakker.
En toen had ik mijn wekker 'vroeg' staan omdat de dakdekker vroeg zou komen, maar die is er nu pas. :{
pi_221491478
Succes vandaag @Hupje

@exode, fijn dat ze er is! Die convectorput, blijkbaar is dat een fijn plekje... succes!

Ik heb vanmiddag gesprek met advocaat met ex en zijn advocaat. Geen zin in, hopelijk kunnen we nu afspraken maken...
Fake it till you make it...
pi_221491499
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Is hij in een kennel of bij bekenden?

@:exoode ik ben trouwens wel verbaasd over hoe niet blond ik de kids vind :D
Maar de hont is blont.

Vriendin van me was ooit net verhuisd toen ze een nestje naakthondjes kreeg.
Ze vonden het telkens zo stinken in huiis.
Bleken die pups met zn allen de convectorput als poep en plasgoot te gebruiken, daar kwamen ze na weken achter, echt te goor _O-
Pension. Waar hij ook gefokt is.
pi_221491638
Succes @Nijna Hopelijk kun je (met je advocaat) goed voor jezelf opkomen en bereiken jullie wat.
pi_221491924
Dank je, ik hoop ook dat we wat bereiken. Het is jammer dat degene die het hardst riep dat we toch gewoon vrienden konden blijven, zich nu niet zo gedraagt.
Maar ik ben blij dat ik nu een advocaat naast me heb staan...
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2026 @ 13:06:43 #14
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221491958
Succes Nijna. Ik weet hoe je je voelt :)

Hier vanmiddag naar de huisarts. Er zijn een aantal dingen op mijn lijstje die ik aan wil kaarten, want ze waren met vakantie. Kan ik maar 1 ding aankaarten, voor de rest moet ik een neiuwe afspraak maken. Maar dan kon niet meteen :D Dus ik ga wel heel snel praten en leg meteen een lijstje met mijn punten neer ofzo.

En ik moest bellen, want afspraak maken via de app werkte niet. Anders had ik dat gedaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 augustus 2026 @ 13:10:47 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221491978
Succes nijna!

Koffie hupje?

En fijn dat jullie bij zijn met de pup Exode! Ik ga niet oooehen want ik snap niks van hondenliefde, maar jullie geluk spat van je post af. Geniet ervan O+

Castlefest was tof. En nu in plaats van bijtanken op kraambezoek bij een lief bevriend koppel. Ik mag de kersverse mama leren haar draagdoek te knopen. Wat een eer O+

En ons groene zwembad proberen weer helder te krijgen. Iets minder eer… lol.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221491981
Nog wat een schatje is Lizzie! Zo leuk dat ze er nu eindelijk is O+

Succes @Nijna inderdaad jammer dat het op deze manier moet maar wel fijn dat je zelf ook goede bijstand hebt.

Fijn zo'n nacht @Hupje :O Sterkte vandaag en vanavond vroeg naar bed?

Wat een gedoe @Troel het is toch niet efficiënt om voor alles een nieuwe afspraak in te plannen? Wel een goede reminder want ik wil ook nog een afspraak met de huisarts maken.
pi_221492000
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:10 schreef Tink89 het volgende:
En ons groene zwembad proberen weer helder te krijgen. Iets minder eer… lol.
Als het dan lukt heb je er wél veel eer aan (van? Hoe zeg je dat?) ;)
  maandag 3 augustus 2026 @ 13:46:40 #18
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221492129
Troel en Nijna succes!
Ik ben weer eens met dozen aan het sjouwen want straks komt de klusjesman met de loodgieter en de electricien, die gaat hij uitleggen wat ze moeten doen om mijn keuken klaar te maken voor de mensen van IKEA.
Het is 40 graden hier, dus niet de leukste klus, maar ik ben bijna klaar denk ik.
Ook eens kijken wat er onder het lelijke zeil ligt straks.
Als het tegels zijn wat ik wel denk, wil ik kijken of die te schilderen zijn.
Het is echt te warm om er over na te denken en ja ik had het eerder kunnen doen maar dat is er met al dat bezoek niet van gekomen.
Ik weet ook echt niet waar ik met al die volle dozen nog heen moet.
In de schuur staan dingen uit mijn garage, in mijn garage staat die keuken.
Nou ja, de kelder in dan maar, en dan mag het er allemaal weer uit als die keuken eindelijk staat :D
Ik woon hier vandaag 5 maanden O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage maandag 3 augustus 2026 @ 14:01:54 #19
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221492204
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:11 schreef Kyara het volgende:

Wat een gedoe @:Troel het is toch niet efficiënt om voor alles een nieuwe afspraak in te plannen? Wel een goede reminder want ik wil ook nog een afspraak met de huisarts maken.
Nouja, dit dus. Plan dan eventueel later in de week een langere afspraak in ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 augustus 2026 @ 14:10:55 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221492262
Wat een schatje @exode

@Troel & @Nijna succes, wat vervelend dat het allemaal moeilijk moet omdat makkelijk kennelijk te lastig is :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221492264
Succes Nijna! En dit deel is ook gewoon een zakelijke transactie, dus laat de kaas niet van je brood eten!

Ik heb ook niks met honden, maar ik kan me nog wel voorstellen hoe leuk een langverwachte puppy is. Alleen dat zindelijk maken… geen idee dat dat zo lang duurde. Dan zijn katten wel een stuk makkelijker, die zijn dat vrijwel vanzelf al
pi_221492271
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:01 schreef Nijna het volgende:
Dank je, ik hoop ook dat we wat bereiken. Het is jammer dat degene die het hardst riep dat we toch gewoon vrienden konden blijven, zich nu niet zo gedraagt.
Maar ik ben blij dat ik nu een advocaat naast me heb staan...
Dit vind ik echt verdrietig voor je. Dat voelt echt als een soort trap na -O-. Succes :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221492281
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:14 schreef Hupje het volgende:

[..]
Als het dan lukt heb je er wél veel eer aan (van? Hoe zeg je dat?) ;)
Vind ik ook. Eer van je werk! :Y
Ik ging de ramen zemen bij een meneer…het zwart kwam eraf. Eervol. :D
pi_221492284
@exode wat een knuffelpup O+. Het zal vast een tijdje aanpoten zijn, maar wat heerlijk om te zien!

@oh-oh die convectorput, dat klinkt echt ranzig :X.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221492331
Wat naar dat het zo moet Nijna, ik gun je zo een normale periode met een vent die jou respecteert en naar je luistert.

Je blijft zo bezig he Troel, ik zou ook lekker zoveel mogelijk tegelijk proberen te bespreken hoor.

Jeetje Venco, dat is wel zwaar ja met dit weer schoonmaken. Ik kwam niet verder dan de woonkamer stofzuigen vanochtend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')