abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2026 @ 11:50:08 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221666282
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Lille is best leuk, maar dat heb je normaal in een dag wel gezien. Dat geldt sowieso wel voor meerdere steden in Noord-Frankrijk als Arras of Compiègne, best leuk voor een dagtrip, maar het is toch meer het idee dat je dat combineert voor zaken uit WO1 of het Louvre in Lens ofzo als je langer blijft.

Gent (icm Brugge) is dan denk ik geschikter. Of gewoon wat verder doorrijden naar Parijs.
Of met de trein naar Parijs. Is comfortabel, gaat sneller en je stapt in hartje centrum uit. Ideaal!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221666300
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 00:16 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Ja, via Griekenland, Noord Macedonie, Albanië en Kosovo terug weer via Noord Macedonië en afgesloten in Griekenland. Bijna 3 weken en het was werkelijk fantastisch. Zowel de natuur, het strand, het turquoise zeewater en de vriendelijke mensen. Een paar stranddagen gehad, maar ook steden en dorpjes bezocht. Ben echt onder de indruk geraakt en gaan zeker nog eens terug.
Supermooie regio! Wij zijn in het voorjaar in Montenegro geweest, ook heel mooi. Vanuit Kotor (wat aan zee ligt), met een kabelbaan gelijk naar 1200m hoog ofzo de bergen in. En op een paar bizarre ondergrondse bunkers gestuit, eentje voor een onderzeeer. Kon je gewoon in allemaal, nergens bordjes, overgroeid pad ernaartoe, en ook geen andere mensen.
En pubers...tsja, waar was jij in geinteresseerd toen je een puber was? Maar het lijkt me ook wel lastig als je zoveel moeite doet, en er is zo weinig enthousiasme over.
pi_221667513
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 06:51 schreef Troel het volgende:
Gent! Vergeet dan niet neuzekes mee te nemen.
Wij hebben vorig jaar een citytrip naar parijs gedaan. Dit jaar zitten we aan antwerpen te denken maar vermaak je je daar ook 4 dagen? Of is dan een combi met Gent meer aan te bevelen?
  donderdag 27 augustus 2026 @ 15:08:31 #254
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221667608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 14:53 schreef Stansfield het volgende:

[..]
Wij hebben vorig jaar een citytrip naar parijs gedaan. Dit jaar zitten we aan antwerpen te denken maar vermaak je je daar ook 4 dagen? Of is dan een combi met Gent meer aan te bevelen?
Ik vind 4 dagen voor Antwerpen persoonlijk veel te veel. In Gent zou ik me wel 4 dagen kunnen vermaken. Maar ik vind Antwerpen in zijn geheel niet zo heel interessant eigenlijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221667835
Gaat er toevallig iemand naar Legoland binnenkort (bijvoorbeeld in de herfstvakantie)? Ze verkopen een exlusive in Legoland die ik graag wil hebben O-)
pi_221671597
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 11:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Supermooie regio! Wij zijn in het voorjaar in Montenegro geweest, ook heel mooi. Vanuit Kotor (wat aan zee ligt), met een kabelbaan gelijk naar 1200m hoog ofzo de bergen in. En op een paar bizarre ondergrondse bunkers gestuit, eentje voor een onderzeeer. Kon je gewoon in allemaal, nergens bordjes, overgroeid pad ernaartoe, en ook geen andere mensen.
En pubers...tsja, waar was jij in geinteresseerd toen je een puber was? Maar het lijkt me ook wel lastig als je zoveel moeite doet, en er is zo weinig enthousiasme over.
Inderdaad ook mooie dingen over Montenegro gehoord. De interesse om andere delen van Balkan te bezoeken is nu zeker aangewakkerd.

En je hebt naturlijk gelijk dat pubers nu eenmaal andere interesses hebben. En ach, ik zag later dat ze hun hele Insta vol hadden staan met mooie vakantiekiekjes, ook een blijk van waardering en enthousiasme denk ik dan maar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_221672884
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 15:08 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik vind 4 dagen voor Antwerpen persoonlijk veel te veel. In Gent zou ik me wel 4 dagen kunnen vermaken. Maar ik vind Antwerpen in zijn geheel niet zo heel interessant eigenlijk.
4 dagen Antwerpen vind ik ook te veel. Maar om we willen wel een dag of 4 a 5 weg. Dus dacht ik een misschien is een combi leuk. 2 dagen Antwerpen 3 dagen Gent bijvoorbeeld. Met mij 2 tienermeiden moet er natuurlijk ook wat tijd voor shoppen zijn. Is dat wat of is dat dan beide net niet?
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 11:09:23 #258
244125 laziness
pi_221674047
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 09:11 schreef Stansfield het volgende:

[..]
4 dagen Antwerpen vind ik ook te veel. Maar om we willen wel een dag of 4 a 5 weg. Dus dacht ik een misschien is een combi leuk. 2 dagen Antwerpen 3 dagen Gent bijvoorbeeld. Met mij 2 tienermeiden moet er natuurlijk ook wat tijd voor shoppen zijn. Is dat wat of is dat dan beide net niet?
Lijkt me een prima combi zo.
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:33:07 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_221675519
Die combi is erg goed te doen en aan te raden, Gent is fantastisch voor shoppen en lekker eten, Antwerpen vind ik zelf iets minder gezellig (en onveiliger), maar nog steeds een aanrader.

Hier stedentrip Stockholm met tienjarige meid, echt een ontzettende aanrader. We hebben 4 dagen maar hadden er prima nog zeker 2 aan vast kunnen plakken om alles te doen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:12:25 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221677236
Ik dacht dat ik vroeg was, maar binnen 24 uur na het openen van de boekingen voor 2027 van camping L'ideal aan het meer van Annecy (een van onze kanshebbers) zijn alle accommodaties en premium kampeerplaatsen voor heel augustus 2027 al vol geboekt. Standaardplaatsen kunnen wel nog, maar we hebben een nogal grote caravan...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221677309
Wow, bizar Tink!

Wij hebben vanmiddag de week van Oud en Nieuw geboekt, weekje naar Nieuwvliet. Roompot park maar huisje van een particulier. Zin in, ik hou van de zee, heerlijk uitwaaien en de kinderen en pup laten rondrennen.

Het autorijden met de pup gaat vooralsnog erg goed, dus ik hoop dat we in de meivakantie weer lekker naar Billund kunnen 8-) Maar dat boeken we voorlopig nog niet.

En inderdaad Gent is erg leuk! Vond dat een verrassend leuke stad.
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:09:00 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221677686
Mag je met een hond in zo'n huisje ja? En is dat dan te combineren met niet te veel huisstofmijt voor B? Lijkt me een moeilijke combinatie...
pi_221695192
Heb voor de Kerstvakantie Punta Cana geboekt. In december ook nog een weekendje Rovaniemi geboekt met de kinderen.
pi_221695754
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:09 schreef Tink89 het volgende:
Mag je met een hond in zo'n huisje ja? En is dat dan te combineren met niet te veel huisstofmijt voor B? Lijkt me een moeilijke combinatie...
Daar zijn we nog nooit tegenaan gelopen, wij hebben 1 keer een allergeen arm huisje geboekt. Verder nog nooit. Ook al eerder in huisjes geslapen waar honden zijn toegelaten. Zolang er geen vloerbedekking of vloerkleden ligen is er niets aan de hand.
  Moderator zondag 30 augustus 2026 @ 21:02:21 #265
236264 crew  capricia
pi_221695828
Wij zijn gisteravond thuis gekomen. Vier weken weggeweest.
En ook daar grotendeels al veel was weggewerkt.
Maar toch, die zooi die je dan op moet ruimen als je weer thuis komt.
Al die tassen en troep. Wat een lading zeg.

Niet mijn hobby. _O-
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221712350
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 21:02 schreef capricia het volgende:
Wij zijn gisteravond thuis gekomen. Vier weken weggeweest.
En ook daar grotendeels al veel was weggewerkt.
Maar toch, die zooi die je dan op moet ruimen als je weer thuis komt.
Al die tassen en troep. Wat een lading zeg.

Niet mijn hobby. _O-
Die van mij ook niet.

Ik sorteer bij het inpakken voor vertrek vanaf de vakantie al wat bij welke was moet, zodat het allemaal zo snel mogelijk de wasmachine in kan.

Voor de carnavalsvakantie overigens Phuket geboekt met de kinderen. Ik zoek nu nog iets voor de mei-vakantie voor met m'n zoontje. Wil ergens in het Caribisch gebied, in elk geval een eiland waar ik nog niet ben geweest, dus nog even puzzelen. Sommige van die eilanden echt een crime om te bereiken.
  woensdag 2 september 2026 @ 15:52:36 #267
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221712512
Iemand tips voor een leuk (budget) hotel in Rome? Centraal gelegen, nabij de universiteit/ station termini. Ik ben er in november voor een congres, en mijn werkgever is denk ik niet bereid 250 euro per nacht te betalen, dus er valt al behoorlijk veel af...
pi_221712570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:52 schreef mousemicky het volgende:
Iemand tips voor een leuk (budget) hotel in Rome? Centraal gelegen, nabij de universiteit/ station termini. Ik ben er in november voor een congres, en mijn werkgever is denk ik niet bereid 250 euro per nacht te betalen, dus er valt al behoorlijk veel af...
Ik heb geen recente info, maar als ik op google maps inzoom op het gebied rond Termini en dan hotels aanklik, komen er voldoende goedkopere opties naar voren. Juist rond Termini zitten veel budgethotels :Y. Maar ik heb geen idee of de kwaliteit voldoende is.

En verder wel jaloers! O+ Rome O+. Mijn allerfavorietste stad!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221712730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 15:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Die van mij ook niet.

Ik sorteer bij het inpakken voor vertrek vanaf de vakantie al wat bij welke was moet, zodat het allemaal zo snel mogelijk de wasmachine in kan.

Voor de carnavalsvakantie overigens Phuket geboekt met de kinderen. Ik zoek nu nog iets voor de mei-vakantie voor met m'n zoontje. Wil ergens in het Caribisch gebied, in elk geval een eiland waar ik nog niet ben geweest, dus nog even puzzelen. Sommige van die eilanden echt een crime om te bereiken.
Wat mij beviel dit jaar, was dat het appartement een wasmachine had. Aangezien we er twee handdoeken per persoon hadden, zette ik elke avond het wasmachine aan en vulde aan met de kleding. Over het wasrek en in de ochtend weer droog. Dus bij terugkomst hoefde ik alleen nog wat te strijken, maar niet te wassen. Dat was zo fijn. En op vakantie koste het me nauwelijks tijd. Na het douchen alles in de was. En als we in de avond terug kwamen gouw even alles over het wasrek hangen.

Ik zal een volgende vakantie er niet perse op uitzoeken, maar heeft wel een pre als het bij de ene optie wel zit en bij een ander niet. Moet het wel in een warm land zijn waar het in de nacht gewoon droogt natuurlijk.
pi_221712997
Ik ga niet op vakantie naar een plek zonder wasmachine :N vaatwasser ook niet trouwens . Wij zaten dit jaar eerst een week in Belgie waar we zelf beddengoed en handdoeken moesten meenemen. In de tweede week in Duitsland heb ik dat allemaal vast gewassen en schoon ingepakt. Er was ook een droger O+ Vrijwel elke dag even een klein wasjes gedaan, dat scheelt bij thuiskomst toch behoorlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221713349
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 16:34 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Wat mij beviel dit jaar, was dat het appartement een wasmachine had. Aangezien we er twee handdoeken per persoon hadden, zette ik elke avond het wasmachine aan en vulde aan met de kleding. Over het wasrek en in de ochtend weer droog. Dus bij terugkomst hoefde ik alleen nog wat te strijken, maar niet te wassen. Dat was zo fijn. En op vakantie koste het me nauwelijks tijd. Na het douchen alles in de was. En als we in de avond terug kwamen gouw even alles over het wasrek hangen.

Ik zal een volgende vakantie er niet perse op uitzoeken, maar heeft wel een pre als het bij de ene optie wel zit en bij een ander niet. Moet het wel in een warm land zijn waar het in de nacht gewoon droogt natuurlijk.
Wasmachine is ideaal. Dan kan alles mooi gewassen de koffer in. En hoef dan ook minder bagage mee te nemen, omdat je dingen gewoon uit kunt wassen. Met kinderen is hoe minder bagage hoe beter. Met drie kinderen en vier grote koffers over een vliegveld moeten rennen om je overstap te halen, is geen pretje.

Voor april anderhalve week Antigua geboekt met de jongste.
  woensdag 2 september 2026 @ 18:34:03 #272
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221713390
Wasmachine O+
In Zweden (en ook bij is geboekte huis in Finland) was er dan ook altijd een droogkast (ik bedoel dus zo'n ding https://www.xaro.nl/droogkasten/) . Eigenlijk bedoeld om je wintersportspullen in te drogen, maar werkt ook perfect voor een gewone was. Binnen 3 uur weer terug in de koffer.
  woensdag 2 september 2026 @ 19:08:41 #273
244125 laziness
pi_221713598
Nou als ik op vakantie ben ga ik juist niet zoals thuis de was lopen doen, het is tenslotte vakantie :P

Maar goed 3-4 wasjes thuis en het is ook weer klaar. Daar lig ik niet de halve vakantie al wakker van.
  woensdag 2 september 2026 @ 20:21:58 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221714223
Ik werk ook echt niet alle was weg op vakantie, maar 3 weken op de camping red ik ook niet zonder te wassen. Dus toch maar een paar keer een wasje.
pi_221714275
Was is zo gedaan, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')