Dit klinkt wel als een toffe bestemming trouwens. Fly & drive gedaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waar ik deze vakantie (en ook wel eerdere) wel moeite mee had is het (schijnbare) gebrek aan enthousiasme van de pubers. Voor ons was het deze zomer de eerste keer in Macedonië en Albanië. Wonderschone natuur onderweg, veel oeh's en aah's gezien, maar van de achterbank kwam geen boe of bah. Of we checkten in bij een superluxe hotel, nul reactie. Frustrerend. Alsof het allemaal maar normaal is of zo.
Ja, via Griekenland, Noord Macedonie, Albanië en Kosovo terug weer via Noord Macedonië en afgesloten in Griekenland. Bijna 3 weken en het was werkelijk fantastisch. Zowel de natuur, het strand, het turquoise zeewater en de vriendelijke mensen. Een paar stranddagen gehad, maar ook steden en dorpjes bezocht. Ben echt onder de indruk geraakt en gaan zeker nog eens terug.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een toffe bestemming trouwens. Fly & drive gedaan?
Wij hebben toen een combi hotel en toegang geboekt, dat was het handigste. Was een prima hotel en met de eigen auto waren we zo bij de studio’s.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:51 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn kinderen zitten vol in hun Harry Potter fase, en we zijn nu aan boek 7 bezig dus het einde komt in zicht. We denken eraan om te eindigen met een bezoek aan de Harry Potter studios bij Londen. Iemand tips wat handig is om rekening mee te houden? Hoe lang waren jullie kinderen er zoet? De kinderen zijn dan 9 en 11. Is het leuk om rond kerst te gaan als ze in kerstsfeer zijn, of is het met gewone sfeer leuker?
Tips voor betaalbare hotels in/om (met goede ov-verbinding) Londen voor 5 personen zijn ook welkom!
Wij waren deze vakantie in Nimes. Dat vind ik een verrassend leuke stad.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 22:57 schreef capricia het volgende:
Ander vraagje:
we zijn vaak in de herfstvakantie naar Antwerpen geweest. Zoek iets nieuws of anders dan weer Antwerpen. Londen kennen we ook wel.
Is Lille een leuke stad voor een lang weekend?
1200 km is me te ver voor een lang weekendje (shoppen).quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij waren deze vakantie in Nimes. Dat vind ik een verrassend leuke stad.
Nee, maar was wel onderdeel van onze rondreis.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
1200 km is me te ver voor een lang weekendje (shoppen).![]()
Of waren jullie met het vliegtuig?
Vliegen zou ook kunnen. Barcalona is dan wel weer leuk. Of Milaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar was wel onderdeel van onze rondreis.
Je had niet gezegd dat je ging rijden, dus dacht dat vliegen ook zou kunnen.
Parijs, Keulen, Hamburg?
Lille is best leuk, maar dat heb je normaal in een dag wel gezien. Dat geldt sowieso wel voor meerdere steden in Noord-Frankrijk als Arras of Compiègne, best leuk voor een dagtrip, maar het is toch meer het idee dat je dat combineert voor zaken uit WO1 of het Louvre in Lens ofzo als je langer blijft.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Vliegen zou ook kunnen. Barcalona is dan wel weer leuk. Of Milaan.
Iemand ervaring met Lille?
In combinatie met Maasmechelen village bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:48 schreef Tommeke het volgende:
Gent is idd erg leuk. Of desnoods Maastricht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |