Het is vakantie maat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hun vorige partijnaam doet vermoeden dat die waarschijnlijk aan het werk zijn itt werkloze PVV-tokkies waar het hier van barst.
SPOOKWATERGEVECHT!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef Momo het volgende:
Ja leuk weer rechts links moddergooien tegen geesten.
Dan moet hij zijn eigen falen toegeven. Hij helpt Spanje nog liever de afgrond in dan dat. Je kent de politiek toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:23 schreef Julius_ het volgende:
[ x ]
Persconferentie is net afgelopen.
Ben erg benieuwd waarom meneer nou niet gewoon de noodtoestand uitroept.
Wel apart dat die veelal zo tussen 9:00 en 17:30 actief zijn, maar das uiteraard toevalquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hun vorige partijnaam doet vermoeden dat die waarschijnlijk aan het werk zijn itt werkloze PVV-tokkies waar het hier van barst.
Haha, dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef Momo het volgende:
Ja leuk weer rechts links moddergooien tegen geesten.
Met begeleiding zelfs...Hier is niks spontaans aan. En zeker niet alleen wat verongelijkte arbeiders die een beter leven zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn eigen falen toegeven. Hij helpt Spanje nog liever de afgrond in dan dat. Je kent de politiek toch.
Bizar die filmpjes trouwens. Ze zijn met bussen afgeleverd door Marokko. Dit is zo ongekend bewust gedaan.
Het mag wel iets minder met die bagatellisering. Je bent welkom om mee te discussiėren maar kom op, dit is best wel een dingetje.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, dit.
En ook al weer deeltje 3. Vanwege wat migranten.
Typisch hoor.
Ik was benieuwd naar je bron voor het aantal van 3000. Inmiddels wat gevonden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, dit.
Typisch hoor.
Een overbevolkt plaatsje met 84000 inwoners die in 1 klap 50.000 islamitische mannen van militaire leeftijd in hun straten krijgt is idd iets waarvan je best wel even vreemd mag opkijken, ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het mag wel iets minder met die bagatellisering. Je bent welkom om mee te discussiėren maar kom op, dit is best wel een dingetje.
Ach nee joh, dit zijn gewoon alleen maar wat migranten waar we ons blijkbaar veel te druk om maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:46 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is een georganiseerde invasie. De EU zou het Marokkaanse regime zware sancties moeten opleggen.
Het is iig weer een test, kijken hoe ver men dingen kan pushenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach nee joh, dit zijn gewoon alleen maar wat migranten waar we ons blijkbaar veel te druk om maken.
Nee idd duidelijk een georganiseerde invasie. Europa moet vallen.
En als je ziet hoe het straatbeeld hier de afgelopen paar jaar al is veranderd....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is iig weer een test, kijken hoe ver men dingen kan pushen
Wat vind jij dat er met deze migranten zou moeten gebeuren aangezien je de indruk wekt dat het allemaal wel meevalt?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, dit.
Typisch hoor.
De Israeli weten wel raad met dit soort invasies, misschien maar even bellen met ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:46 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is een georganiseerde invasie. De EU zou het Marokkaanse regime zware sancties moeten opleggen.
Die mogen vast wel bij hem op zijn zolderkamertje komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er met deze migranten zou moeten gebeuren aangezien je de indruk wekt dat het allemaal wel meevalt?
Hij is ook echt de enige die dit bagalatiseert, dat zegt wel genoeg. Hij is een troll of compleet gestoord.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het mag wel iets minder met die bagatellisering. Je bent welkom om mee te discussiėren maar kom op, dit is best wel een dingetje.
Hey, lees ik nou een goed idee van je?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ze kunnen het ook omdraaien. Die exclave lijkt me een prima deportatiezone.
Net een dag nadat 2.000 criminelen zijn losgelaten. Het is een invasie, niks meer en niks minder. Afval dumpen in Europa.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Met begeleiding zelfs...Hier is niks spontaans aan. En zeker niet alleen wat verongelijkte arbeiders die een beter leven zoeken
Je kunt de migranten eigenlijk niks kwalijk nemen. Zij willen gewoon een betere toekomst voor zichzelf en hun kinderen. Heel natuurlijk. Dat het onmogelijk is omdat het door hun hier net zo wordt als daar is moeilijk te doorgronden voor hen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je ziet hoe het straatbeeld hier de afgelopen paar jaar al is veranderd....
Over een jaar of 50 is niets hier meer herkenbaar. Het zit in enorme stroomversnelling.
Wait, what?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Net een dag nadat 2.000 criminelen zijn losgelaten. Het is een invasie, niks meer en niks minder. Afval dumpen in Europa.
Ze willen die exclaves gewoon terug.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Net een dag nadat 2.000 criminelen zijn losgelaten. Het is een invasie, niks meer en niks minder. Afval dumpen in Europa.
Of het heeft er gewoon mee te maken dat de Spaanse regering miljoenen van dat soort gasten wil naturaliseren en ze gratis een EU-paspoort geeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:21 schreef Peppert het volgende:
De Spaanse regering heeft het de laatste tijd een beetje aan de stok met de VS en Israėl vanwege de genocide in Gaza, de protesten daartegen en de weigering om Spaanse militaire bases te laten gebruiken voor bombardementen in het Midden-Oosten. Het zou kunnen dat deze twee landen de corrupte regering in Rabat met wat gunsten hebben overgehaald om zo druk uit te oefenen op Madrid en de rechtse partijen in Spanje de wind in de rug te geven.
Ook een paar keer ergens gelezen, de afgelopen maanden schijnen er duizenden criminelen waaronder ook terroristen gratie hebben gekregen met eergisteren ofzo de laatste groep van een paar 1000.quote:
Ik zocht eigenlijk een andere van hem, dat filmpje over al die drugsverslaafden in Duitsland, wat enorm verergerd is door het toenemende aantal migranten, maar toen vond ik dus deze.quote:
Ja dat lijkt een Cuba-achtig een-tweetje te zijn maar echt heel veel (betrouwbare) info heb ik niet kunnen vinden.quote:
https://www.moroccoworldn(...)ople-for-throne-day/quote:
Die gaan ze echt niet allemaal terug nemen. Elke crimineel waar ze nu van af zijn is al winst voor ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:53 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Ze willen die exclaves gewoon terug.
Lijkt redelijk te lukken. Zie niet zo goed wat Spanje hier tegen kan doen.
Marokko heeft gezegd ze terug te nemen. Tot ze dat daadwerkelijk doen geloof ik er geen reet van. Waarom zou je dit middel anders in eerste instantie inzetten. Want een middel is het natuurlijk, hoe wrang dat ook is en voor sommigen ook moeilijk zal zijn te bevatten.
Bloody fuck...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een paar keer ergens gelezen, de afgelopen maanden schijnen er duizenden criminelen waaronder ook terroristen gratie hebben gekregen met eergisteren ofzo de laatste groep van een paar 1000.
Ja, elke jaar kunnen criminelen rond de troondag vrijspraak krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh ja troondag, dat was het. Doen ze dat niet ieder jaar dan?
Win-winquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Bloody fuck...
Ja het zal sowieso niet de eerste keer zijn dat hordes criminelen eens grens over gepleurd zijn.
Crackfurt?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk een andere van hem, dat filmpje over al die drugsverslaafden in Duitsland, wat enorm verergerd is door het toenemende aantal migranten, maar toen vond ik dus deze.
Lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die gaan ze echt niet allemaal terug nemen. Elke crimineel waar ze nu van af zijn is al winst voor ze.
Er schijnen er een stuk of 100 terug gegaan te zijn, ik ben benieuwd of die door diezelfde deur terug mogen rennen als waar ze uit gerent zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:53 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Ze willen die exclaves gewoon terug.
Lijkt redelijk te lukken. Zie niet zo goed wat Spanje hier tegen kan doen.
Marokko heeft gezegd ze terug te nemen. Tot ze dat daadwerkelijk doen geloof ik er geen reet van. Waarom zou je dit middel anders in eerste instantie inzetten. Want een middel is het natuurlijk, hoe wrang dat ook is en voor sommigen ook moeilijk zal zijn te bevatten.
Dat waren waarschijnlijk ook de enigen die niet bereid waren met geweld zaken te pakken, dus die ben je ook al weer kwijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er schijnen er een stuk of 100 terug gegaan te zijn, ik ben benieuwd of die door diezelfde deur terug mogen rennen als waar ze uit gerent zijn.
O, lekker dan. Afgezien daarvan heerst er TBC in de gevangenissen van Marokko. Dat worden dan veel dure Mantouxprikjes voor wie ermee in aanraking is geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom is Marokko zo kut en wordt het niet beter?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt de migranten eigenlijk niks kwalijk nemen. Zij willen gewoon een betere toekomst voor zichzelf en hun kinderen. Heel natuurlijk. Dat het onmogelijk is omdat het door hun hier net zo wordt als daar is moeilijk te doorgronden voor hen.
Het probleem zijn de mensen hier die dit goedkeuren, faciliteren en aanmoedigen. Daar zijn er nog steeds honderdduizenden van. En vaak hebben die de posities om de stroom gewoon door te laten gaan. In de media, het onderwijs, de politiek, rechtspraak et cetera. Daar moet je je op richten.
Ik kan er zo snel ff niet op komen, maar de afgelopen jaren is het wel eens in het nieuws geweest: gevangenen die pardon hebben gekregen onder voorwaarde dat ze met zo'n horde mee gingen die de grens over ging.quote:
En dat is dan top 3 van Afrika he.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is Marokko zo kut en wordt het niet beter?
Zou het kunnen dat de islam een land arm en dom houdt?
Niet ons probleem in de EU, maar wel als de grenzen niet bewaakt worden.
Er zou een zeer strenge grensbewaking moeten zijn met directe deportatie.
Intussen kan de EU met de VS zich richten op het vernietigen van de Islam in de hele wereld.
Dit is geen bagatellisering.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De Fidel Special.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan er zo snel ff niet op komen, maar de afgelopen jaren is het wel eens in het nieuws geweest: gevangenen die pardon hebben gekregen onder voorwaarde dat ze met zo'n horde mee gingen die de grens over ging.
Het uitschot blijft altijd achter ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat waren waarschijnlijk ook de enigen die niet bereid waren met geweld zaken te pakken, dus die ben je ook al weer kwijt.
In de OP.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar je bron voor het aantal van 3000. Inmiddels wat gevonden?
Dan zullen users je een beetje onserieus blijven behandelen denk ik. Just a heads up.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen bagatellisering.
Men is hier wederom aan het overdrijven. Het zijn een paar 1000 migranten joh. Op een bevolking van miljoenen.
Maar goed, migranten. Daar smult de media wel van. En NWS users ook.
Dus nee niet kom op. Ik blijf bij mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |