Weet ik (daarom zie ik z’n reacties normaal niet) maar ik ben benieuwd waar hij mee komt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:03 schreef ToT het volgende: [..] Deze user maakt wel vaker dingen rondom islam en migratie belachelijk met dit soort dingen.
quote:Voor mensen die afkomstig zijn uit veilige herkomstlanden geldt de verplichte grensprocedure (de asielgrensprocedure): Criterium (20%-regel): Als een asielzoeker uit een land komt waarvoor het gemiddelde inwilligingspercentage (het percentage toegewezen asielaanvragen) in de hele EU minder dan 20% is, valt deze verplicht onder de versnelde grensprocedure.
Verblijf aan de grens: Asielzoekers krijgen juridisch gezien geen toegang tot het grondgebied van de EU. Zij verblijven gedurende de procedure in gesloten of gecontroleerde opvanglocaties bij of nabij de buitengrens (of luchthavens).
Versnelde doorlooptijd: De asielprocedure mag maximaal 12 weken duren. Directe terugkeer: Wordt het verzoek afgewezen, dan volgt aansluitend een snelle grensterugkeerprocedure om de betrokkene direct vanuit de grens te repatriëren.
Een hoger hek had nog sneller geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Om toch even een lans te breken voor het EU-migratiepact:
Deze biedt wel degelijk de mogelijkheid om deze kansloze aanvragen versneld af te handelen:
Volgens Gemini:
[..]
Beetje vaag kloontje dat de discussie komt verzieken met wazige linkjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat was tijdens Comic-Con, fake news!
Blijkbaar hadden ze geen hogere maar langere nodig, meer de zee in. Maar dan zouden ze gewoon met bootjes komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een hoger hek had nog sneller geweest.
Dat is allemaal op papier natuurlijk, feitelijk is zo’n illegaal daarna gewoon ineens onzichtbaar geworden en komt er helemaal niks terecht van zo’n gedwongen uitzetting.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Deze biedt wel degelijk de mogelijkheid om deze kansloze aanvragen versneld af te handelen:
Volgens Gemini:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat die gast nog lang blijft zitten. Dit is een van de grootste schandes ooit in Europa.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat moet er nu met Spanje gebeuren?
Dat land is zo goed als ongestuurd momenteel en staatsgevaarlijk voor de rest van de EU.
Ja nou precies! Mooie plek voor zo'n deportatiehub!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:16 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ze kunnen het ook omdraaien. Die exclave lijkt me een prima deportatiezone.
Graag pas over 2 weken graag, ik ga er nog even kort naartoe binnenkortquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
Flikker Spanje lekker uit Europa, wegwezen met dat kansloze land.
Dan nog. Hoe ga je ze terugkrijgen als Marokko ze niet wil en je mag niet schieten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Volgens Gemini:
[..]
Ik mag het niet zeggen, ik zal het niet zeggen maar...dit kan alleen maar verkeerd gaan en daar laat ik het bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:17 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Ik denk dat de NOS vanavond hiermee het journaal opent.
Ja wij vullen het maar in!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, ik zal het niet zeggen maar...dit kan alleen maar verkeerd gaan en daar laat ik het bij.
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Islamitische invasie: "emotionele beelden".
Hoe moet je nog samenleven met dat soort "mensen"?
Mudshark gespot. Omarm het gevaar haha.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:17 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Ik denk dat de NOS vanavond hiermee het journaal opent.
Die tweet vlak boven mijn post "Emotiva imagen"quote:
Een dolle horde bestormt een kleine enclave voor gratis geld en huizen, en het wordt gedaan alsof die vijandelijke invasiemacht de slachtoffers zijn!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:19 schreef HeatWave het volgende:
Islamitische invasie: "emotionele beelden".
Hoe moet je nog samenleven met dat soort "mensen"?
Ik ben niet zo van de aluhoedjes maar deze gooi ik niet meteen opzij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:21 schreef Peppert het volgende:
De Spaanse regering heeft het recent een beetje aan de stok met de VS en Israël vanwege de genocide in Gaza en de protesten daartegen. Het kan zijn dat deze twee partijen de corrupte regering in Rabat hebben omgekocht met wat lekkertjes om zo druk te zetten op Madrid en rechtse partijen de wind in de rug te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |