Langer, en drie rijen in plaats van één.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:16 schreef RotatoR het volgende:
Ze hadden dat hekwerk ook wel wat langer en hoger mogen maken.
[ afbeelding ]
Ik zou graag zien dat we dit als een oorlogsverklaring opvatten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik wil er nogmaals op wijzen dat dit soort acties in vroegere tijden, niet eens zo lang geleden, de aanleidingen tot oorlogen waren.
Marokko creëert dus letterlijk een invasie van vijandige elementen in Europa. Dus concreet is Marokko nu een vijandig land. Waarvan er veel onderdanen inmiddels hier zitten. Eng.quote:
Met 50.000 man een plaatsje van 84.000 veroveren en direct gaan klagen dat ze à la minute geen mechoui kunnen krijgen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:38 schreef HeatWave het volgende:
We komen alleen maar als invasiemacht, waarom krijg ik geen bediening op het terras!
Altijd het slachtoffer.
Spanje is vrij Nazistisch en links corrupt geworden maar dat zal niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat moet er nu met Spanje gebeuren?
Dat land is zo goed als ongestuurd momenteel en staatsgevaarlijk voor de rest van de EU.
Als je nu nog niet inziet waar Trump mee bezig is, raad ik jou heel sterke medicatie aan. Trump moet het hebben van naïeve types als jij die denken dat een Amerikaan nooit echt kwaad zal berokkenen. Die denken dat de VS het land van de Freedom is en alleen uit is op vrede.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk! Een chronische TDS patient!!!!!
Jij was degene die over Trump begon gastquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef TokkieFamilie het volgende:
Maar ik ga nu off-topic. het gaat over die Marokkanen.
Toch praktische dingen die mondkappen. Die jonge gasten zijn echt niet bezorgd over hun gezondheid maar vooral over het tonen van hun smoel in de media.quote:
Ho ho, dan zijn het ineens "Nederlanders" hoor....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Als de EU in oorlog komt met Marokko is dat een mooie kans alle Marokkanen terug te sturen wegens staatsveiligheid
En sinds het hooggerechtshof in Spanje afgelopen maand heeft besloten dat mensen die zwemmend de grens oversteken al zwemt men maar 1 meter recht hebben op de procedure en niet terug gedrongen mogen worden is de beer los. En je afbeelding laat zien dat je amper zwemmend de oversteek kunt maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Langer, en drie rijen in plaats van één.
zolang daar van die extreem linkse debielen zitten moeten de grenzen hermetisch afgesloten worden tussen spanje en de rest van de eu.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Moet je voor de gein eens in Huelva gaan kijken in Spanje, dat is gewoon Marokkaans crimineel grondgebied, zo verstandig is het om een stel halfzachte eieren de leiding over Spanje te geven.
En ze doen zelfs gemeen tegen ons!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:38 schreef HeatWave het volgende:
We komen alleen maar als invasiemacht, waarom krijg ik geen bediening op het terras!
Altijd het slachtoffer.
Islamofobie, zie je wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En ze doen zelfs gemeen tegen ons!
Egypte om hulp vragen. Die houden de grens met Gaza met veel succes potdichtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Langer, en drie rijen in plaats van één.
De enige manier waarop dat land te redden valt is strafrechtelijk vervolgen van de landverraders, te beginnen met die premier.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat moet er nu met Spanje gebeuren?
Dat land is zo goed als ongestuurd momenteel en staatsgevaarlijk voor de rest van de EU.
Ik mis iets. Ze kwamen aan zonder bagage en enkel gekleed in zwembroekjes, slippers en smartphone.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |