Nou dit dus.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wil terug naar de jaren 70/80. Wel vreemd dat er bijna 50 jaar geleden meer vrijheid en progressiviteit was hier in NL dan nu.
Dus jij vindt een persoon minder als hij 'minder als' schrijft?quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals mensen die 'minder als' schrijven. Direct uitsluiten die hap.
Hij is overal en nergens altijd de verbetertroll aan het spelen, maar als je hem dan op een spelfout wijst issie natuurlijk agressief op zijn pik getraptquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:11 schreef camilero het volgende:
[..]
Dus jij vindt een persoon minder als hij 'minder als' schrijft?
Hij verdedigt een belangrijk stuk van onze Nederlandse cultuur. Precies zoals de gemiddelde Fok!er wil, toch?quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is overal en nergens altijd de verbetertroll aan het spelen, maar als je hem dan op een spelfout wijst issie natuurlijk agressief op zijn pik getrapt.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:18 schreef camilero het volgende:
[..]
Hij verdedigt een belangrijk stuk van onze Nederlandse cultuur. Precies zoals de gemiddelde Fok!er wil, toch?
Volgens mij zegt niemand dat? Er is geen 'recht' op een partner, voor wie dan ook.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoezo is dat legitiem? Hebben mannen recht op vrouwen die hen leuk vinden, ongeacht hoe ze zichzelf gedragen?
Tja, binnen progressieve contreien is natuurlijk al snel de overtuiging dat elke conservatieve man zichzelf onmogelijk heeft gemaakt voor vrouwen, maar een blik in de wereld en je kunt al snel zien dat dit toch anders werkt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Verder willen zelfs conservatieve vrouwen dat soort kerels niet.
Oh, dus die incel mannen doen niets fout? Gedragen zich als een aantrekkelijk persoon en worden enkel door "stomme veeleisende vrouwen" afgewezen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand dat? Er is geen 'recht' op een partner, voor wie dan ook.
De frustratie bij sommige mannen (en trouwens ook vrouwen, ik er zat van) over de dating in deze tijd is legitiem omdat globalisering, internet en sociale media dit niet ten goede gekomen. Zoveel mag duidelijk zijn.
Waarom zit het internet dan vol met schreeuwende conservatieve incels die ook geen conservatieve vrouw kunnen krijgen?quote:Tja, binnen progressieve contreien is natuurlijk al snel de overtuiging dat elke conservatieve man zichzelf onmogelijk heeft gemaakt voor vrouwen, maar een blik in de wereld en je kunt al snel zien dat dit toch anders werkt.
Sure, geen problemen mee.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kunnen zowel mannen als vrouwen het er gewoon niet over eens zijn dat deze vent een hele grote mongool is?
Meneer Hegseth is dat in ieder geval niet, want die nodigt hem uit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kunnen zowel mannen als vrouwen het er gewoon niet over eens zijn dat deze vent een hele grote mongool is?
Wat was er toen mogelijk wat er nu niet kan?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wil terug naar de jaren 70/80. Wel vreemd dat er bijna 50 jaar geleden meer vrijheid en progressiviteit was hier in NL dan nu.
Dit is eigenlijk een herhaling van je vorige punt, wederom zonder onderbouwing. Welke veranderingen wil je zien? En op welke manier is het Westen steeds conservatiever geworden?quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het ooit zo liberale en vrije westen zakt af naar een conservatieve stronthoop.
Dat het elders nog erger is op dat vlak zegt niets.
Als we hier de conservatieve wens over vrouwen lezen lijkt de definitie van vrouw voor hun blijf achter je aanrecht, maak me eten, haal me bier, woensdag stierenavond, enz...quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Alsof progressievelingen überhaupt "een vrouw" kunnen definiëren.
In ieder geval eentje waar ze nul moeite voor hoeven doen en waar ze ook nul rekening mee hoeven houden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we hier de conservatieve wens over vrouwen lezen lijkt de definitie van vrouw voor hun blijf achter je aanrecht, maak me eten, haal me bier, woensdag stierenavond, enz...
Oh, ik lees dat niet. Ja ok, van fake accounts als "incel" en aanverwanten wellicht, maar die neem ik net zo serieus als MikeyTT.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we hier de conservatieve wens over vrouwen lezen lijkt de definitie van vrouw voor hun blijf achter je aanrecht, maak me eten, haal me bier, woensdag stierenavond, enz...
Dat is eigenlijk helemaal niet zo vreemd. Je ziet op de langere termijn een historisch patroon waarbij perioden zich afwisselen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |