quote:Dronken militairen stappen in pantserwagen van 15 ton en richten ravage aan op legerbasis
Twee Britse militairen zijn opgepakt nadat ze in een pantserwagen waren gekropen voor een wilde rit op een legerbasis. Op beelden is te zien hoe het voertuig meerdere geparkeerde auto’s ramt en een spoor van vernieling achterlaat. De schade wordt geraamd op meer dan 100.000 euro.
De vernieling speelden zich af bij Swinton Barracks, in het Engelse graafschap Wiltshire. De twee militairen zouden in de vroege ochtend zijn teruggekeerd van een avondje uit, waarna ze besloten een rit te maken met een Bulldog, een pantserwagen van 15 ton.
Op videobeelden is te zien hoe het rupsvoertuig door een smalle straat rijdt die aan beide zijden vol geparkeerde auto’s staat. De bestuurder lijkt moeite te hebben het zware voertuig onder controle te houden, waardoor meerdere auto’s worden geraakt. Minstens twee voertuigen, onder wie een bestelwagen en een elektrische SUV, liepen daarbij zware schade op.
Netjes geparkeerd
Opmerkelijk genoeg eindigde de rit niet in totale chaos. Nadat meerdere auto’s waren beschadigd, zou de bestuurder de pantserwagen keurig in een parkeervak hebben gezet. Het voertuig zelf liep nauwelijks schade op en er raakte niemand gewond. De vermoedelijke bestuurder werd later door de militaire politie aangehouden in zijn kamer op de kazerne. Ook de tweede militair werd gearresteerd. Het Britse leger bevestigt dat twee militairen zijn geïdentificeerd, maar doet vanwege het lopende onderzoek voorlopig geen verdere mededelingen.
https://www.telegraaf.nl/(...)basis/159269119.html
Ik weet niet wie er meer gezopen heeft. De chauffeur of degene met de camera.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[ tiktok ]
-------------------------
Sukkels
Degene met camera is tenminste niet zo dom om te gaan rijden met zn dronken kopquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er meer gezopen heeft. De chauffeur of degene met de camera.
En laten we flodder niet vergeten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:43 schreef AchJa het volgende:
Pak dan een tank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De opleiding journalistiek is ook niets meer waard.quote:Minstens twee voertuigen, onder wie een bestelwagen en een elektrische SUV, liepen daarbij zware schade op.
Is de bestelwagen al geinterviewed?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De opleiding journalistiek is ook niets meer waard.
RIP aan de nabestaanden van die voertuigen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:43 schreef AchJa het volgende:
Pak dan een tank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn huzaren?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:43 schreef AchJa het volgende:
Pak dan een tank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies man, iets met een stukje deden die. En ook salade eten volgens mij. Misschien nog wel meerquote:
Cavalerie.quote:
"They didn't know if he had a weapon so the officers shot him"quote:
quote:
Idd, de soldaten (als in rang) van de cavalerie.quote:
Och, een beetje knutselen en je kunt met een bulldozer hetzelfde bereiken.quote:
Het punt is dat jij passief bent en het niet gewoon doet. Denk je dat die soldaten die tank met toestemming mochten meenemen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Pak dan een helikopter. Dan kun je op verschillende hoogtes vliegen en is de kans op een botsing aanzienlijk kleiner. Het lijkt mij echt zo tof om een keer in een helikopter te vliegen, maar helaas ben ik niet geschikt. Kutwereld. Laat mij vliegen in een helikopter.
Dus je stelt voor dat ik gewoon ergens een helikopter ga jatten en daarmee aan de haal ga?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt is dat jij passief bent en het niet gewoon doet. Denk je dat die soldaten die tank met toestemming mochten meenemen?
Yoloquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat ik gewoon ergens een helikopter ga jatten en daarmee aan de haal ga?
Ik denk dat het gezien zal worden als "de verkeerde beslissing" en dan zal misschien die knapperd van Timing verdwijnen oid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |