Och, een beetje knutselen en je kunt met een bulldozer hetzelfde bereiken.quote:
Het punt is dat jij passief bent en het niet gewoon doet. Denk je dat die soldaten die tank met toestemming mochten meenemen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Pak dan een helikopter. Dan kun je op verschillende hoogtes vliegen en is de kans op een botsing aanzienlijk kleiner. Het lijkt mij echt zo tof om een keer in een helikopter te vliegen, maar helaas ben ik niet geschikt. Kutwereld. Laat mij vliegen in een helikopter.
Dus je stelt voor dat ik gewoon ergens een helikopter ga jatten en daarmee aan de haal ga?quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt is dat jij passief bent en het niet gewoon doet. Denk je dat die soldaten die tank met toestemming mochten meenemen?
Yoloquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat ik gewoon ergens een helikopter ga jatten en daarmee aan de haal ga?
Ik denk dat het gezien zal worden als "de verkeerde beslissing" en dan zal misschien die knapperd van Timing verdwijnen oid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |