Eens!quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Die zijn geen van alle geschikt als dagelijkse schoen![]()
En voor dagelijks erop sporten maakt het niet uit hoe mooi of lelijk ze zijn.
Zo. Ugh.
Advies van de podotherapeut hier was juist Nike Air maxquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha het zijn toch echt lifestyle schoenenen ze zouden beter ondersteunend moeten zijn dan mn airmaxjes. Dus ik ga ze toch wel echt dagelijks dragen (en zeker niet erop sporten)
. Ik vind alleen de kleuren zo saai allemaal. Van heel veel sneakers overigens. Nog maar weinig met beetje uitgesproken kleur
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is 10 km!![]()
Een goed half uur. Voor een volwassene.
Het is 32o + Op de fiets waait het lekker door.
De stomme knooppunten route uitknobbelen moet in de schaduw van een boom gebeuren. De stukken, die wij door het bos fietsen, ruiken heerlijk!Is het niet handig als je een route al bedacht hebt die in komoot uit te werken? Werkte bij ons heel goed laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom omdat ergens een bordje onder de begroeiing wegvalt.
En elders zitten de bordjes op een lantaarnpaal geschroefd.
En dan ons eigen richtinggevoel. Díe kant, nee daarheen…😉
Daar had ze juist ruzie meequote:Op woensdag 29 juli 2026 18:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is het niet handig als je een route al bedacht hebt die in komoot uit te werken? Werkte bij ons heel goed laatst
Onder een pak horen gewoon nette leren schoenen. Cognac kleur of donkerder, met riem in de kleur van schoenenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
2 wan iets minder knalwit dus beter bij spijker en andere broeken. Ik vind (mijn mening) knalwitte schoenen bij normale (veel donkerder) kleding zo raar (zie infantino bij uitreiking WK voetbal. Donker pak witte schoenen)
Wil je een gewenst antwoord of mijn mening?quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Een polletje.
1:[ link | afbeelding ]
2:[ link | afbeelding ]
3:[ link | afbeelding ]
Welke is qua kleuren het leukst voor een dagelijkse schoen?
[poll=10259]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Barefoot gaanquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha het zijn toch echt lifestyle schoenenen ze zouden beter ondersteunend moeten zijn dan mn airmaxjes. Dus ik ga ze toch wel echt dagelijks dragen (en zeker niet erop sporten)
. Ik vind alleen de kleuren zo saai allemaal. Van heel veel sneakers overigens. Nog maar weinig met beetje uitgesproken kleur
![]()
Maar míjn moeder niet!quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Iedereen en zn moeder is het met je oneens
Wat borisz zegt…frons.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:34 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is het niet handig als je een route al bedacht hebt die in komoot uit te werken? Werkte bij ons heel goed laatst
Mijn moeder heeft redelijk recent een paar rode jordans aangeschaftquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar míjn moeder niet!
Ik mocht nog thuiswonend absoluut geen sportschoenen dragen in het dagelijks leven op straffe des ontervings.
Maar die is iets ouder dan sigme
Oh, die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:05 schreef Clubsoda het volgende:
Asics hebben nogal een tennisschoenenvibe ja. Zou een Nike p6000 een optie zijn. Zo op het oog is dat een vergelijkbaar model maar de kleuren zijn een stukje wilder. Mijn platvoeten passen er goed in
Ah, die hebben we ookquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, die ken ik nog niet.
Verdorie, moet ik weer winkels af![]()
Kom bij reviews bekijken ook de Nike vomero 5 tegen. Nou, nog één rondje dan morgen voor ik echt iets ga beslissen
Hahaha! Dan hoor ik graag welke volgens jullie lekkerder zitten, de p6000, vomero 5 of asicsquote:
De winkel ken ik ook wel van naam. Maar dacht dat het een schoenenwinkel is die allerlei merken verkoopt, maar dat is dus niet zo? Alleen verschillende modellen van eigen merk? Dan wel logisch dat ik de modelnaam niet kendequote:Op woensdag 29 juli 2026 19:11 schreef derLudolf het volgende:
(Floris) van Bommel is toch wel een bekende naam in de schoenen @:vlindertje89
Enige nadeel er van is, is dat je daarna niets anders wilt
Had ik ook hoor, toen ik dit kado kreeg.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:14 schreef AnneX het volgende:
Natuurlijk zijn wij benieuwd naar de foto’s @:Blues
Krijg nu een beetje Volendammer vibes😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk de Gel 1160 maar weet t niet zeker. Ben zelf het meest dol op de p6000.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha! Dan hoor ik graag welke volgens jullie lekkerder zitten, de p6000, vomero 5 of asicsWelk model hebben jullie van de Asics?
De 1130 gok ik dan. Die heb ik geprobeerd ook maar vond ik net minder lekker dan de gt-2160. T is wel net een vlotter modelletje.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk de Gel 1160 maar weet t niet zeker. Ben zelf het meest dol op de p6000.
Het is de laatste Nederlandse schoenfabrikant fabrikant, uit Moergestel. Geen idee of ze winkels hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De winkel ken ik ook wel van naam. Maar dacht dat het een schoenenwinkel is die allerlei merken verkoopt, maar dat is dus niet zo? Alleen verschillende modellen van eigen merk? Dan wel logisch dat ik de modelnaam niet kende
Sorry, die ik het meeste draag, zijn Kayano20. Er zwerft ook een paar 14 rond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De 1130 gok ik dan. Die heb ik geprobeerd ook maar vond ik net minder lekker dan de gt-2160. T is wel net een vlotter modelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |