Was dat onlangs ook al het geval?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:17 schreef fietsie het volgende:
Spektakel hier; brandweerkorpsen van de hele omgeving van Leeuwarden knallen naar de binnenstad; een uitslaande brand in het oudste deel van de binnenstad...
Ons kantoor staat naast de doorgaande weg die daarheen leidt.... indrukwekkend hoeveel materiaal die kant op gaat nu
Paar jaar terug is daar vlakbij een zeer grote brand geweest met slachtoffers ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was dat onlangs ook al het geval?
Uitslaande brand binnenstad😳
Olst, daar kwam ik vroeger wel. Er is een station, maar ik kwam er op de fiets (als meisje van 7) vanuit Deventer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was dat onlangs ook al het geval?
Uitslaande brand binnenstad😳
In een snikheet Olst - wáár? - een cola zero op het terras. De IJssel oversteken met pontjes is geen optie.
Tis mooi hier hoor! En op de fiets vang je wind.
Omdat het ijs bij Gio’s aan de overkant van de markt zò lekker is, hebben wij een nacht bijgeboekt.
Omdat het kan…🥰
Prikje tegen de misselijkheid en alles wijst wel op voedselallergie. Dus eerst proberen of ander voer effect heeft voordat ze een heel bloedonderzoek wilde doen. Nu alleen op zoek naar eten dat hij lekker vindt (sowieso al een uitdaging) maar ook bij al zijn medisch gedoe past (want hij heeft niet alleen die allergie).quote:
Ik duim dus even door. Kon toen bij Elin gelukkig terug naar normale voer wat ze toen opeens wel weer at. Kattenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Prikje tegen de misselijkheid en alles wijst wel op voedselallergie. Dus eerst proberen of ander voer effect heeft voordat ze een heel bloedonderzoek wilde doen. Nu alleen op zoek naar eten dat hij lekker vindt (sowieso al een uitdaging) maar ook bij al zijn medisch gedoe past (want hij heeft niet alleen die allergie).
Net gebeld naar Royal Canin maar die hebben helaas niet wat we zoeken. Morgen of overmorgen komt het hypoallergeen voedsel binnen, als ie dat zou eten zou het geweldig zijn maar veel katten vinden het niet te vreten.
De dierenarts ging ook nog nadenken over opties en wij zijn nu naar de dierenspeciaalzaak om te kijken of er iets ter overbrugging is.
Ja kattenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik duim dus even door. Kon toen bij Elin gelukkig terug naar normale voer wat ze toen opeens wel weer at. Katten
Deze kat eet echt nietsquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat voor haarbal pasta heb je nu @:Sarabi?
Ik heb gimcat malt soft pasta, die van mij vinden t erg lekker. Zien het echt als traktatie. Maar die vinden alles lekker, dus niet heel representatief![]()
En wat voor voedselallergie vermoeden jullie, of nog helemaal onduidelijk en eerst zes weken eliminatiedieet en dan testen? En wat voor dingen heeft kat nog meer? Wie weet kan ik nog wat meedenken.
Mijn katten aten zowel de Royal Canin hypoallergenic als sensitivity control heel goed. Maar again, die eten alles
Ahh, die is er dus nog wel, de hypoallergeen & renal combinatie v Royal Canin? Ik kon hem eerder niet meer vinden (ik kijk af en toe of het nog bestaat, een andere die eerder bestond die hebben ze ook stopgezet namelijk), maar misschien keek ik verkeerd. Gevogelte is wel een nare, met name kip zit in heel erg veel voer helaas (die van mij is in elk geval voor kip allergisch, mogelijk ook lam, en in elk geval niet voor rund). Stond hij nu ook al op nierdieet, of nog op normaal voer?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze kat eet echt niets![]()
Lax a plast hebben we nu.
We hebben nooit uitgezocht welk voedselallergie precies. Maar we vermoeden gevogelte en zalm. Verder zijn zijn nieren ook niet geweldig dus dat is eigenlijk nog het belangrijkste om rekening mee te houden qua voeding.
Ik hoop dat hij straks de hypoallergeen/renal voeding van Royal Canin gewoon gaat eten maar de dierenarts zei zelf al dat die niet heel lekker is. Maar wie weet, hij is raar.
Man en ik gaan nu even een paar uur de deur uit. Even proberen te ontspannen en anders loop ik ook maar continu achter de kat aan en daar wordt ie ook niet beter van.
Ik had net nog wel een heel klein beetje van het oude voer gevonden. Staat wel al een tijd open dus ben benieuwd of het nog smaakt maar daar heeft ie wel al wat van gegeten.
Dat is 10 km!quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Olst, daar kwam ik vroeger wel. Er is een station, maar ik kwam er op de fiets (als meisje van 7) vanuit Deventer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom omdat ergens een bordje onder de begroeiing wegvalt.
En elders zitten de bordjes op een lantaarnpaal geschroefd.
En dan ons eigen richtinggevoel. Díe kant, nee daarheen…😉
Hangt van het debiet af hoe zwaar zo'n toestel is, maar ze zijn godvergeten dik ja.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:51 schreef derLudolf het volgende:
Heb je wel zo'n zware aansluiting, meestal zijn die dingen toch 18kW?
Die zijn geen van alle geschikt als dagelijkse schoenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Een polletje.
1:[ link | afbeelding ]
2:[ link | afbeelding ]
3:[ link | afbeelding ]
Welke is qua kleuren het leukst voor een dagelijkse schoen?
[poll=10259]
Heb sinds 2 weken ook een LG split-unit (MAX 33 BTU R32 6,5 k) met 3 AI Air Special binnenunits in de huis-, slaap- en werkkamer (resp. 4,2Kw en 2x 2Kw).quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:57 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ook al vermindering van gasverbruik ingezet. Tijdje terug natuurlijk spouwmuurisolatie, maandag werd de airco geleverd. Die wordt halverwege september geïnstalleerd. 5kW in de woonkamer en een 5,5kW duo-split met unit in de "rommelkamer" en in de slaapkamer. De rommelkamer grenst net als woonkamer aan de keuken, ik hoop op die manier met de deur open ook de keuken mee te kunnen verwarmen.
MHI was boven budget dus LG, die is iets minder efficiënt wat betreft verwarmen.
Haha het zijn toch echt lifestyle schoenenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Die zijn geen van alle geschikt als dagelijkse schoen![]()
En voor dagelijks erop sporten maakt het niet uit hoe mooi of lelijk ze zijn.
Zo. Ugh.
Doen!quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha het zijn toch echt lifestyle schoenenen ze zouden beter ondersteunend moeten zijn dan mn airmaxjes. Dus ik ga ze toch wel echt dagelijks dragen (en zeker niet erop sporten)
Als je vraagt wat het meest dagelijks is, dan 3. 1 zijn de mooiste.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha het zijn toch echt lifestyle schoenenen ze zouden beter ondersteunend moeten zijn dan mn airmaxjes. Dus ik ga ze toch wel echt dagelijks dragen (en zeker niet erop sporten)
. Ik vind alleen de kleuren zo saai allemaal. Van heel veel sneakers overigens. Nog maar weinig met beetje uitgesproken kleur
![]()
Iedereen en zn moeder is het met je oneensquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Die zijn geen van alle geschikt als dagelijkse schoen![]()
En voor dagelijks erop sporten maakt het niet uit hoe mooi of lelijk ze zijn.
Zo. Ugh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |